Hakutulokset

  1. V

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet syyskuussa***

    Heipodei kaikille! ON se kumma miten laiskaksi sitä ontullut täällä kirjoittelun suhteen..ennen sitä kävi joka päivä ja nyt hvä jos kerran kahteen viikkoon... vaikka luulisi kun h-hetki lähenee että juttua tulisi, jotenkin taas on itsellä tullut olo, että kaipaa muuta(kin)...
  2. V

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Saako kyläillä täällä? Esikoista yritellään ,nyt muutaman kuukauden ajan ollaan jo toivottu kovin :) Toipuminen kesällä keskeytyneestä keskenmenosta rv. 14+1 on sujunut välillä paremmin välillä huonommin. Nyt kuitenkin alettiin taas haaveilla pienokaisesta vähän aktiivisemmin.. keho alkaa...
  3. V

    Ovistestien suosittelut

    Onko jollain kokemusta sylkitestistä? Donna taisi olla sen nimi. Ovulaatiotesti siis. =)
  4. V

    sylkitesti-ovulaation tunnistamiseksi?

    Heipsan! Näin apteekissa, sylkitestin, joka kertoo milloin on hedelmälliset päivät, sylkeä laitetaan pieneen mikroskooppiin ja vertaillaan kuvaa mallikuviin. Onko jollain kokemusta??! En raaskinut ostaa...vielä.. melkein viiskymppiä maksoi!! Mutta kuulemma kaksi vuotta voi käyttää. (hyvä...
  5. V

    Tulee jos on tullakseen

    hei kamala.. noi hymiöt ei kuuluneet noihin kohtiin!! Miten tää laittoikaan ne sinne, siis sulkumerkin tein enkä tosiaan mitään hymiöitä noille kohdille!! ällötti lukea itseä kun noi hymiöt tasan väärissä kohdissa.
  6. V

    Tulee jos on tullakseen

    Heippa! Aivan loistava asenne täällä.. ihan samoin aattelen ite. Voisin epässäännöllisesti leiritytä näin kivalle palstalle.. :saint: Ei "yritetä" ollenkaan, siis oikeasti ei (en edes minä) lasketa päiviä tms. ei mitään sellaista.. tulee jos on tullakseen. Kova kokemus takana, sikiö...
  7. V

    miehen lapsi

    Heippa kaikille! Olen yrittänyt erinäisiin kerhoihin päästä mutta tyhmä tai jotain ilmeisesti olen kun en ole jaksanut selvittää kaikkia kiemuroita miten sinne pääsee niin kirjoitanpa nyt taas tänne.. =) Otsikkokin kertoo lapsellisen puolen itsestäni.. eli miehelläni yksi lapsi entuudestaan...
  8. V

    miehen lapsi

    Todella tuttua juttua tuossa olikin.. kiva jos saan seuraanne tulla.. Minä siis elelen mieheni kanssa ( häät vuoden alussa vasta tulossa) ja kuvioon kuuluu lähes 8-vuotias poika. On meillä viikon välein ja näin lomilla enemmän. Ihan mukavasti on mennyt tämä kolmisen vuotta, jotka ollaan...
  9. V

    Oma kerho äitipuolille.

    miten tehdään " hakemus" ?
  10. V

    Oma kerho äitipuolille.

    Heippahei! Tämä kuulostaa hyvältä palstalta..mutta en nyt tyhmänä osa sinne kerhoon kirjautua/ kirjoittaa.. eli jos joku ystäväliinen sielu viitsisi neuvoa? =) Olen "äitipuolena" vain silloin kun mieheni lapsi on meilla. eli noin kerta viikkoon.. lomilla enemmän =) Enkä osaa tuota...

Yhteistyössä