Hakutulokset

  1. S

    VAUVAPERHEET TURUN SEUDULLA

    ketään perheitä?seuraa kaipaillaan, meillä vuoden ikäinen poika:)
  2. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    kylläpäs tuntuu mukavalta kuulla mukavia vastauksia! Nyt nukkumaan, Öitä kaikille
  3. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    ?
  4. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    meneekö tolla perusteella läpi?että haluan hoitaa kotona? Eli siis niinä viikkoina jolloin lapsi olisi isällään, olisi lapsi siis hoidossa sen aikaa kun hän on töissä?----mun mielestä toi on huono "järjestely"..koska eihän siinä isä "hoitaisi lasta, nyt tää kuulostaa suiltä et isänkin pitää olla...
  5. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    joo, lapsi on mulla melkein koko ajan, ja, ongelma on siinä että isä haluaa laittaa lapsen hoitoon kun itse on töissä, minä en lasta hoitoon halua kun on kerta mahdollisuus lapsen olla toisen vanhemman kanssa kotona.. miks se haluaa lapsen itelleen asumaan jos hoitoon pistää.
  6. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    ei ole, yhteishuoltajuus on
  7. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    Suullisesti päätettiin et laps on vuoroviikoin mulla. joka toinen viikko joo. Mun mielestä niitä on rikottu koska lapsi ei ole kertaakaan ollut isällään viikkoa. mua niin ärsyttää tää tilanne, sen tiedän että mustalaisen kanssa en yhteen enää mee
  8. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    ' joo ollaan käyty lastenvalvojalla mutta mentiin vissiin liian aikaisin kun ei tehty mitään papereita kun raha asiat oli kesken.uus aika on varattuna.
  9. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    :laugh:
  10. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    sen kun tietäis. eron tulessa ei vaan suostunut antaan mulle, syytä ei ole sanonut!Kun kysyn miks ei voi asua mun luona saan vastauksesksi" en halua, näin on parempi!" Luulen että isän sukulaiset patistaa noin tekemään mies kun on romani.
  11. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    että lapsi kehittyy ja lkaa puhumaan nopeemmin!! eikö lapsi saa olla lapsi miks pitää "liian" nopeasti kehtittyy? kyllähän lapset kotonakin kehittyy
  12. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    sitä mäkin. poika on esikoinen. ikinä en oo ollu tarhan tai muun kannalla vaan sen että lapsen kanssa pitää olla kotona jos siihen on mahdollisuus, eikä tästä tarvi ihmisten hermostua..
  13. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    mitä tarkoitat?
  14. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    ei päätä ei. oon ajatellut käräjille menoa mutta en oikein tiedä miten se etenee.. mistä aloittaa ja muuta..
  15. S

    kertokaa mieliöpiteenne...

    10kk ikäisen lapsen vanhemmat eronneet ja lapsi asuu isänsä luona(ei suostu että asuisi äidillään) äiti on päivät pitkät kotona ja isä töissä pimeesti melkeinpä joka päivä, jossain vaiheessa vakituiseen. Isä haluaa laittaa lapsen hoitoon vaikka lapsella on mahdollisuus olla äidin kanssa kotona...
  16. S

    mistä voi johtua vauvan

    kun meillä ei hyssytellä! nukkumaan kun menee tv päällä kolistellaaa, tiskataan yms, pesukone päällä. tosi inhottavaa kun sisko komentaa rakkiansa yhtäkkisellä äänellä ja laps alkaa itkee niin sanoo et voi onko kotona huudettu, voi voi! :headwall: :headwall:
  17. S

    mistä voi johtua vauvan

    herkkä säikähtäminen? lapsi nyt hieman yli 9kk ja on melkoisen säikky, aivastus/yskä/kovat yhtäkkiset äänet säikyttää lapsen niin että alkaa pieni itkeä! Onko normaalia kehitysä vai mistä voisi johtua? tuttavani sanoi että lapsi säikkyy siksi kun kotona on korotettu ääntä esim riidelty??:o
  18. S

    koska voi alkaa

    Olipas nopeeta toimintaa =) kiitos :flower:
  19. S

    koska voi alkaa

    antaa vauvalle normaalia maitoa? ja onko jotain tuotteita millä kannattaa aloittaa?
  20. S

    SOMERO HOI

    Ollaan pojan 04/09 ja isän kanssa muutettu turusta somerolle ja äiti kaipais uusia tuttavuuksia täältä, löytyiskö?

Yhteistyössä