kertokaa mieliöpiteenne...

10kk ikäisen lapsen vanhemmat eronneet ja lapsi asuu isänsä luona(ei suostu että asuisi äidillään) äiti on päivät pitkät kotona ja isä töissä pimeesti melkeinpä joka päivä, jossain vaiheessa vakituiseen. Isä haluaa laittaa lapsen hoitoon vaikka lapsella on mahdollisuus olla äidin kanssa kotona. Nyt on vanhempien kesken sopimus vuoroviikot mutta ei ne oikein pidä kun isä töissä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Aika kamala tilanne - eikä vähiten pienen lapsen kannalta :eek:
mitä tarkoitat?
Ihan koko kuviota. Sitä, että pieni on mitä ilmeisimmin joutunut jonkinlaiseksi välikapulaksi eikä saa parasta mahdollista hoitoa (jota siis sinä kokoaikaisesti kotona olevana varmastikin olisit paras tarjoamaan).
sitä mäkin. poika on esikoinen. ikinä en oo ollu tarhan tai muun kannalla vaan sen että lapsen kanssa pitää olla kotona jos siihen on mahdollisuus, eikä tästä tarvi ihmisten hermostua..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja herää pahvi:
No pakkohan olla joku peruste sille ettet asu lapsen kanssa yhdessä. Ehkä se sama syy panee lapsen isän ajattelemaan päivähoitoon laittamista..
Sama tuli mieleen. Ei kait kukaan "normaali" tuosta vain suostuis tällaisiin järjestelyihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
?? :eek: Ööhh miksi lapsi asuu isällä eikä sun luona?
sen kun tietäis. eron tulessa ei vaan suostunut antaan mulle, syytä ei ole sanonut!Kun kysyn miks ei voi asua mun luona saan vastauksesksi" en halua, näin on parempi!" Luulen että isän sukulaiset patistaa noin tekemään mies kun on romani.

 
Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
?? :eek: Ööhh miksi lapsi asuu isällä eikä sun luona?
sen kun tietäis. eron tulessa ei vaan suostunut antaan mulle, syytä ei ole sanonut!Kun kysyn miks ei voi asua mun luona saan vastauksesksi" en halua, näin on parempi!" Luulen että isän sukulaiset patistaa noin tekemään mies kun on romani.
Sä vaan annoit lapsen miehelle? Miksi? Oletteko käyneet lastenvalvojalla vai mikä niitä lasten asioita hoitaa jos tulee ero?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
?? :eek: Ööhh miksi lapsi asuu isällä eikä sun luona?
sen kun tietäis. eron tulessa ei vaan suostunut antaan mulle, syytä ei ole sanonut!Kun kysyn miks ei voi asua mun luona saan vastauksesksi" en halua, näin on parempi!" Luulen että isän sukulaiset patistaa noin tekemään mies kun on romani.
Sä vaan annoit lapsen miehelle? Miksi? Oletteko käyneet lastenvalvojalla vai mikä niitä lasten asioita hoitaa jos tulee ero?
'
joo ollaan käyty lastenvalvojalla mutta mentiin vissiin liian aikaisin kun ei tehty mitään papereita kun raha asiat oli kesken.uus aika on varattuna.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:
joo ollaan käyty lastenvalvojalla mutta mentiin vissiin liian aikaisin kun ei tehty mitään papereita kun raha asiat oli kesken.uus aika on varattuna.
No mitä siellä sitten päätettiin? Saitte yhteishuoltajuuden vai? Onko lapsi sinulla siis joka toinen viikko vai miten? Onko tapaamisoikeuksia rikottu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:
joo ollaan käyty lastenvalvojalla mutta mentiin vissiin liian aikaisin kun ei tehty mitään papereita kun raha asiat oli kesken.uus aika on varattuna.
No mitä siellä sitten päätettiin? Saitte yhteishuoltajuuden vai? Onko lapsi sinulla siis joka toinen viikko vai miten? Onko tapaamisoikeuksia rikottu?
Suullisesti päätettiin et laps on vuoroviikoin mulla. joka toinen viikko joo. Mun mielestä niitä on rikottu koska lapsi ei ole kertaakaan ollut isällään viikkoa. mua niin ärsyttää tää tilanne, sen tiedän että mustalaisen kanssa en yhteen enää mee

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:
Suullisesti päätettiin et laps on vuoroviikoin mulla. joka toinen viikko joo. Mun mielestä niitä on rikottu koska lapsi ei ole kertaakaan ollut isällään viikkoa. mua niin ärsyttää tää tilanne, sen tiedän että mustalaisen kanssa en yhteen enää mee
Mä sain sun aloituksesta sellaisen käsityksen, että lapsi on isällään koko ajan eikä sinulla. Tämä viesti taas antaa sellaisen kuvan et lapsi onkin sinulla koko ajan eikä isä tapaa juuri koskaan. Että mikä se ongelma nyt sitten onkaan?
 

Yhteistyössä