ei ole, yhteishuoltajuus onAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko isällä yksinhuoltajuus?
ei ole, yhteishuoltajuus onAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko isällä yksinhuoltajuus?
joo, lapsi on mulla melkein koko ajan, ja, ongelma on siinä että isä haluaa laittaa lapsen hoitoon kun itse on töissä, minä en lasta hoitoon halua kun on kerta mahdollisuus lapsen olla toisen vanhemman kanssa kotona.. miks se haluaa lapsen itelleen asumaan jos hoitoon pistää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sain sun aloituksesta sellaisen käsityksen, että lapsi on isällään koko ajan eikä sinulla. Tämä viesti taas antaa sellaisen kuvan et lapsi onkin sinulla koko ajan eikä isä tapaa juuri koskaan. Että mikä se ongelma nyt sitten onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:Suullisesti päätettiin et laps on vuoroviikoin mulla. joka toinen viikko joo. Mun mielestä niitä on rikottu koska lapsi ei ole kertaakaan ollut isällään viikkoa. mua niin ärsyttää tää tilanne, sen tiedän että mustalaisen kanssa en yhteen enää mee
Eli siis niinä viikkoina jolloin lapsi olisi isällään, olisi lapsi siis hoidossa sen aikaa kun hän on töissä? Ehkä teidän kannattaiskin muuttaa joka toinen viikko systeemi viikonloppu tapaamisiin kunnes lapsi on isompi ja menee muutenkin hoitoon. Perusteluna siel lastenvalvojalla voi käyttää sitä, että haluat hoitaa lapsen kotona. Ei muuta kuin uusi käynti lastenvalvojalla ja kirjallinen päätös josta ei voi luistaa tai muokata halujen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:joo, lapsi on mulla melkein koko ajan, ja, ongelma on siinä että isä haluaa laittaa lapsen hoitoon kun itse on töissä, minä en lasta hoitoon halua kun on kerta mahdollisuus lapsen olla toisen vanhemman kanssa kotona.. miks se haluaa lapsen itelleen asumaan jos hoitoon pistää.
meneekö tolla perusteella läpi?että haluan hoitaa kotona? Eli siis niinä viikkoina jolloin lapsi olisi isällään, olisi lapsi siis hoidossa sen aikaa kun hän on töissä?----mun mielestä toi on huono "järjestely"..koska eihän siinä isä "hoitaisi lasta, nyt tää kuulostaa suiltä et isänkin pitää olla kotona hoitamassa, mutta joo uusi aika lv onkin jo varattu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli siis niinä viikkoina jolloin lapsi olisi isällään, olisi lapsi siis hoidossa sen aikaa kun hän on töissä? Ehkä teidän kannattaiskin muuttaa joka toinen viikko systeemi viikonloppu tapaamisiin kunnes lapsi on isompi ja menee muutenkin hoitoon. Perusteluna siel lastenvalvojalla voi käyttää sitä, että haluat hoitaa lapsen kotona. Ei muuta kuin uusi käynti lastenvalvojalla ja kirjallinen päätös josta ei voi luistaa tai muokata halujen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:joo, lapsi on mulla melkein koko ajan, ja, ongelma on siinä että isä haluaa laittaa lapsen hoitoon kun itse on töissä, minä en lasta hoitoon halua kun on kerta mahdollisuus lapsen olla toisen vanhemman kanssa kotona.. miks se haluaa lapsen itelleen asumaan jos hoitoon pistää.
En näkis mitään syytä miksi järjestely ei onnistuisi. Kyseessä on kuitenkin mies joka käy töissä, 10 kk ikäinen pieni lapsi ja äiti joka haluaa hoitaa lasta kotona eikä vielä pistää hoitoon. Mut järjestely tarkoittais sitä et susta tulis yh ja mies sais viikonlopputapaamiset vaikka esim. siihen asti et lapsi on 3-vuotias jonka jälkeen voi siirtyä taas vuoroviikkoihin jos siltä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:meneekö tolla perusteella läpi?että haluan hoitaa kotona? Eli siis niinä viikkoina jolloin lapsi olisi isällään, olisi lapsi siis hoidossa sen aikaa kun hän on töissä?----mun mielestä toi on huono "järjestely"..koska eihän siinä isä "hoitaisi lasta, nyt tää kuulostaa suiltä et isänkin pitää olla kotona hoitamassa, mutta joo uusi aika lv onkin jo varattu..
kylläpäs tuntuu mukavalta kuulla mukavia vastauksia! Nyt nukkumaan, Öitä kaikilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En näkis mitään syytä miksi järjestely ei onnistuisi. Kyseessä on kuitenkin mies joka käy töissä, 10 kk ikäinen pieni lapsi ja äiti joka haluaa hoitaa lasta kotona eikä vielä pistää hoitoon. Mut järjestely tarkoittais sitä et susta tulis yh ja mies sais viikonlopputapaamiset vaikka esim. siihen asti et lapsi on 3-vuotias jonka jälkeen voi siirtyä taas vuoroviikkoihin jos siltä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja sitrus:meneekö tolla perusteella läpi?että haluan hoitaa kotona? Eli siis niinä viikkoina jolloin lapsi olisi isällään, olisi lapsi siis hoidossa sen aikaa kun hän on töissä?----mun mielestä toi on huono "järjestely"..koska eihän siinä isä "hoitaisi lasta, nyt tää kuulostaa suiltä et isänkin pitää olla kotona hoitamassa, mutta joo uusi aika lv onkin jo varattu..