Hakutulokset

  1. T

    Paljonko rahaa 11v luokkaretkeen mukaan?

    Ovat menossa Särkänniemeen. Täällä keskustellaan mukaan otettavan rahan määrästä. Rannekkeeseen on raha annettu jo opelle etukäteen. Karkkipussin ja limsapullon ajattelin lisäksi antaa mukaan. Koululta mukaan jotain pientä syömistä, oliskos sämpylä ja mehu?
  2. T

    Mitä/miten teen; hirvenpaisti?

    Koko päivän olen munkkeja ja tippaleipiä paistellut seuraavaksi tuo paisti jonka iskä toi... Neuvoja?
  3. T

    Hyvä ja turvallinen istuin autoon 3,5vuotiaalle?

    Minkäköhänlainen tämä on Nania Beline 9-36kg | Vaippatalon verkkokauppa Nyt siis istuimen Graco Cosmic XTP, joka on loistava mutta juuri huomasin että pää tulee pian ylitse. Tyttö painaa 14-15kg.
  4. T

    Mitä 5v neuvolassa tehdään?

    Entä jos lapsi ei suostu jäämään sinne ilman äitiä? Poika jo ilmoitti ettei ilman mua mene.. Minunkin kanssa on aina ollut tuppisuuna.. huoh
  5. T

    3v tytön pissassa "sakkaa"

    Elikkäs oli pikainen mutta raju oksennustauti tytöllä yhden yön(oksensi n.25 kertaa) Nyt toista päivää lähes syömättä ja juomatta (tänään mennyt alas lähes kokonainen trippi ja n. ½dl omenatuormehua sekä suullinen vettä + ½ ruisleipä ja 1 siivu maksamakkaraa). Eilen meni vain yksi trippi...
  6. T

    Oletteko jo kevätsiivonneet pihanne?

    Mitä teillä siihen kuuluu? Minä haravoin eilen ja tänään yht. 12 tuntia (huh). Samalla revein puskien juurilta ruohot ym pois sekä siivosin kukkapenkit. Vaikka tein siivon syksylläkin niin kyllä hommaa riitti (etupäässä naapureilta lentelee lehtiä ja neulasia, meillä itsellä vain tuijia), ja...
  7. T

    Onko neulontaohjeita pieniin koristuksiin?

    Kuten hämähäkkiin tmv. Virkata en oikein osaa. Eilen illalla tein pojalle kesäksi neulepipon ja siihen haluisin vielä jonkun koristuksen...
  8. T

    4,5v: influenssa + mahd. laryngiitti?

    Heräsi tuossa hetki sitten itkien, laryngiitiltä kuulosti. On siis ennenkin ollut. Tänään todettu verikokein influenssa. Uskallanko mennä nukkumaan vai pitäisköhän mennä päivystykseen?
  9. T

    Jos tää on sikainfluenssaa niin aika kova tauti on

    Jos tää on sikainfluenssaa niin aika kova tauti on mutta en kadu, ettei otettu rokotetta. Viidestä perheenjäsenestä kolme kipeänä: mies tuli la, minä eilen ja kuopus 3v viime yönä. Kaikilla alkoi korkealla kuumeella ja sitten tuli kova, kuiva yskä ym.
  10. T

    Hei kaikki neulojat!

    Mikä olisi hyvä lanka talveksi ja kevääksi pipoihin JOKA EI KUTITA ? Dropsilta kenties joku? Netistä tilaan, kun ei täältä saa oikein muuta kuin novitaa..
  11. T

    Missä myydään Kulör lastenvaatteita?

    Just ihastuin niihin eräässä nettikaupassa.
  12. T

    Suosikki leivänpäällisesi?

    Mulla ehdottomasti juusto-kananmuna-etikkakurkku vaaleammalle leivälle ja ruisleivälle chilitonnikala-juusto-tuorekurkku :p
  13. T

    Varmaan enne et pian voitetaan lotosta =)

    Vaikkei liki killata niin nyt meni 7 oikein niin liki, että hiki jo tuppasi tulemaan kun tarkistin kuponkia. Jokainen numero vierestä, jos ei osunut.
  14. T

    Vinkki: Nyt olisi halvalla tammikuun äkkilähtöjä isoillekin perheille

    esim hurghadaan 2+3 kaksi viikkoa vain 2063€! Lähes sama maksettiin äkkilähdöllä viime kevät-kesällä viikoksi Portugaliin! Me vaan ei pystytä lähteä ennen toukokuun loppua : /
  15. T

    Pitkän pohdinnan jälkeen meillä on nyt lemmikkieläin =)

    Syyrialainen hamsteri, ihan seko yöllä, mutta aamusta asti vaan nukkunut :heart: Ihana!
  16. T

    Onko teillä nyt/ollut palkattuna lastenhoitaja kotona?

    Kuinka paljon tämä kustansi, olitteko tyytyväisiä?
  17. T

    Raju angiina, pari pv korkea kuume nyt 35,1

    Lääkäriinkö takas? Kefexin kuuri toista päivää.
  18. T

    Hamsteri perheeseen jossa allergiaa?

    Poika haluaisi hamsteria tai gekkoa, jos hamsteria ei saa. Itse olen allerginen koiralle ja kissalle. Uskallankohan antaa luvan hamsteriin? Kuinkakohan paljon hamsteri ja purut allergisoi?
  19. T

    Mistä sitä löytäisi luotettavan lastenhoitajan kotiimme?

    Kun MLL:n lastenhoitopalveluakaan ei enää ole.

Yhteistyössä