Hakutulokset

  1. K

    Äidiksi haluavat yksinäiset naiset

    Hei Kirsikka74! Laitoin yksityisviestin sinulle...
  2. K

    Onko kukaan raskautunut 3-luokan neljäsoluisilla alkioilla?

    Hei S80! Laitoin yksityisviestiä sulle :) En osaa vastata kysymykseesi, mutta luulisin että kaikki on mahdollista :D
  3. K

    KALINKA-71!

    S80: sinulle myös yksityisviesti!!!
  4. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Ulpulummukka: Hienoa, että siirrättävää löytyi :flower: !!! Jostain olen lukenut, että keskimäärin 66% pakastetuista alkioista selviävät sulatuksesta. Ja lääkärini kertoi myös, että yleensä kolmantena päivänä pakastetut alkiot selviävät hiukan huonommin kuin toisena päivänä pakastetut. Sitä en...
  5. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Ulpulummukka: Hienoa, että olet saanut painoa alaspäin :flower: !!! Ja onneksi "klamydia-juttu" oli väärä hälyytys =) !!! Joo, itsekin luin siitä lääkeohjeesta joka tuli siinä luge paketin mukana, että niitä voisi ottaa myös suun kautta. Mulle sanottiin "tehon" olevan parempi...
  6. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Tilannekatsaus: soittivat klinikalta, että "mussukat" eivät ole selvinnyt hyvin sulatuksesta... :'( Joten olen juuri nyt lähdössä alkionsiirtoon (jos mitään siirrettävää enää on kun klinikalle asti pääsen)...
  7. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Angelina: samaa totean sinulle kuin Unelma-Anelma eli hyvä kun saat hoidot käyntiin!!! :) Maariaa: eihän siihen tärppiin tarvita kuin YKSI alkio, joten eiköhän noista yhdeksästä voisi tärppi käydäkkin... ;) Itselläni on turhauttava olo: inhoon näitä lugeja!!! ja kaiken lisäksi tunnun...
  8. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Aamutuimaan mullakin käynyt pieni moka tossa "listalla" omalla kohdalla :ashamed: . Eli mulla siirtopäivä on 13-16.8. riippuen alkioiden sitkeydestä... Unelma-Anelmalle mukaan tarrasukkia ja kestoliimaa! =) sekä tietenkin "hermoja" pitkiin ja piinaaviin piinapäiviin!!! NIIN JA ALOITA TÄHÄN...
  9. K

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen PLUSSAAJAT

    Hei vain kaikille! Itse olen vielä tuolla "hoidettavien" puolella, mutta Mai68 tulehan kertomaan UÄ kuulumiset (sekä miten olet jaksellut)!!! Iloista/onnellista odotusta teille kaikille!!!
  10. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Unelma-Anelma: Onnea siirtoon! Laitetaanko yksi vai kaksi kyytiläistä? Toivottavasti on/ovat tarrautuvaa laatua!!! =) Maariaa: Tsemppiä punktioon ja toivottavasti saat runsaan saaliin!!! Tässä päivitettyinä hoitoaikataulut/-paikat: HelinäKeiju75 2.PAS HKI Felicitas testipäivä 22.8...
  11. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Ulpulummukka: Iso voima :hug: ! Kyllä se aurinko paistaa vielä sullekin!!! Itse olen miettinyt ihan samaa eli kuinka paksu limakalvon tulisi olla alkionsiirto hetkellä... ehkä yli 1cm :/ Demi: punktion jälkeen saa yleensä viisi päivää saikkua punktio päivä mukaan lukien... Tässä...
  12. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Tervetuloa joukkoon Samary! HelinäKeiju75: ilmeisesti siirrettävää löytyi (?), kun olet matkalla klinikalle. Toivottavasti kyytiläinen on sitkeä tyyppi ja tarrautuu kaikin voimin kiinni!!! Milloin sulla on testipäivä??? Unelma-Anelma: Hieno saalis! Toivotaan, että tuo "löydös" olisi...
  13. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Moi! Demi: kyllä ainakin Hki:n Väestöliitolla on lauantaina toimintaa. Tosin olen siellä yksityisenä asiakkaana, joten en tiedä hoitavatko vain yksityisen puolen asiakkaita lauantaisin vai onko hoidot lauantaisin kaikille mahdollisia. Mutta mitä ilmeisimmin eivät mielellään suunnittele...
  14. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Ulpulummukka: Helsingin Väestöliitossa ollaan...
  15. K

    2 IVF elo/syyskuu

    No niin, nyt aikataulutus tarkentuu. Eli Progynova tabut jatkuvat samaan malliin kuin ennenkin eli 2 tbl/päivä ja pe 10.8. alkaa inhottavat Lugesteron kapselit 3kpl aamuin illoin emättimeen :/ . Alkiot otetaan pakkasesta ma 13.8. sulamaan ja kehittymään maljalla blastokystiksi. Ja jos kaikki...
  16. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Hymiöt hyppivät aivan vääriin kohtiin :ashamed:
  17. K

    2 IVF elo/syyskuu

    No niin, UÄ takana. Limakalvo reilut 7mm paksu eli hyvä! Kun alkioita pakkasessa se 8 kpl ja anonyymi simpoilla aikaansaatuja niin en saa käyttää niitä tämän kuun jälkeen. Joten lääkäri ehdotti, että tähtäisimme "pitkään viljelyyn" eli sulatuksen jälkeen alkiota ei heti siirrettäisikään kohtuun...
  18. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Heippa kaikille! Mummon "täyshoidosta" kotiuduttu tänään. Kyllä maalla oli mukavaa!!! Mustikoita tuli poimittua sekä hiukan vadelmia ja valkosia viinimarjoja. Tässä pinossa alkanut todellakin tapahtumaan! Päivi68: Synarela ei jarrutellut mullakaan, mutta mulla näky silloin UÄ:ssä monta...
  19. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Tänään soittelin klinikalle ja sain UÄ ajan 6.8. tosin mua hoitanut lääkäri on lomalla, mutta pääsen jonkun toisen luo kuitenkin. Kysyin vain hoitajalta ohimennen, että kuinka kauan noin normisti kestää Terolut tabujen jälkeen ett menkat alkaa. Hoitaja vastasi että parista päivästä noin...
  20. K

    2 IVF elo/syyskuu

    Pitkä ja turhauttava odotus on takanapäin...menkat alkoivat vihdoinkin! Eli huomenna soittelen klinikalle UÄ aikaa ja tänään aloitin Progynova 2mg tablettien popsimisen. Vihdoin alkoi tapahtumaan! Vielä olis huominen töitä ja sitten pääsisi viikon lomalle, jonka vietän mummolassa. Todella...

Yhteistyössä