Hakutulokset

  1. P

    KUUKAUTISKUPPI!!!

    Onko kenelläkään kyseistä tuotetta?Toimiiko käytännössä? Haluaisin mielipiteitä.Että kannattaako hankkia itselle?
  2. P

    Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

    Moikka! Kyseinen kampanja päättyi 15.8.-07.Ja viimeiset lähetykset ovat lähteneet viime perjantaina postin matkaan.Itse en ole keräämiäni pisteitä vastaavia kirjoja saanut.:(Lähetin etiketit vkoa ennen keräyskampanjan päättymistä.Oletteko muut osallistuneet saaneet jo kirjat kyseisestä...
  3. P

    Anu huvituttikampanjasta!

    Moikka! Kyselisin siitä ainun huvituttikeräys kampanjasta,että onko kenelläkään tietoa että käykö huvitutista leikatut imuosattomat tutit keräykseen?
  4. P

    VILJA-raskaustesti,onko kellään kokemuksia sen käytöstä????

    Moikka! Kyselisin,että onko kenelläkään kokemuksia VILJA-raskaustestin käytöstä ja sen luotettavuudesta.Oletteko tehneet testin aina aamupissasta vai onko jonain muunakin vuorokauden aikana tehty testi?Kuinka kauan olette pidättäneet pissaa,ennenkuin olette testin tehneet?KIITOS ETUKÄTEEN!!!
  5. P

    Mitkä ovat luotettavimpia raskaustestejä???

    Moikka! Kyselisin mikä raskaustesti on teistä luotettavin?Tein muutama päivä sitten RFSU-raskaustestin,kyllä siihen kaksi viivaa näytti tulevan,toinen huomattavasti himmeämpi.Eli "POSITIIVINEN" ilmeisesti?=)Toisen testin tein Apteekin omalla raskaustestillä niin "nega" tuli,mutta en tehny...
  6. P

    Valkeakoskelaisia äitejä lapsineen puistoilemaan yms.

    Hei! Olen Valkeakoskelainen 6/06syntyneen pojanvesselin äiti.Olisi hakusessa äitejä Valkeakoskelta lapsineen,puistoilemis yms. seuraksi.Kavereita ei ole löytynyt tältä paikkakunnalta,vaikka olen asunut täällä kohta 4vuotta. Laita yv:tä jos kiinnostaa!
  7. P

    Valkeakoskelaiset 06-syntyneiden äidit

    Moikka! Oon 30w kesäkuussa 06 syntyneen pojan äiti Valkeakoskelta.Ettisin ystäviä muista äideistä ja lapsista ulkoiluun,kahvitteluun ja ajatusten vaihtoon.En tunne täältä muita äitejä.Vastauksia kaipailisin.
  8. P

    Rintamaito kelpaa,mut tavallinen maito ei!!!!

    Moikka! Mul 8.6 vuoden täyttänyt pojan vesseli.Rintaa haluaa aamuin ja illoin.Päivällä koittanut lämpöisen ruoan jälkeen antaa tavallista maitoa mukista,mut ei kelpaa.Pää kääntyy pois ja "tittin" huutaminen alkaa.Haluaisin päästä imettämisestä jo eroon,kun olis toiveissa...

Yhteistyössä