Hakutulokset

  1. J

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Kävin yks päivä kirjottelemassa ja kyselemässä että onko muitakin joilla oireet loppunu ku seinään.Hyvä olo sen kun jatkuu,äsken saunoin ihan pitkän kaavan mukaan,mutta ei tapahtunu mitään,tuntu et pikkukaverikin masussa vaan naatiskeli lämmöstä :D Kai pitää lopettaa päivien laskeminen ja olla...
  2. J

    Turvakaukalo asiaa...

    Kiitos :)
  3. J

    Turvakaukalo asiaa...

    nostan tätä vielä....eikö kellään ole kyseistä kaukaloa,niin tietäs et kummin ne vyöt tulee? :)
  4. J

    Turvakaukalo asiaa...

    eli juuri toisin päin kun ajattelin....onko sillä väliä onko se ylempi vai alempi vyön osa siellä takana? se on Britaxen rok a tot kaukalo....
  5. J

    Turvakaukalo asiaa...

    ostin käytetyn turvakaukalon ja siinä ei ole loiventajaa...mistä itse sais tehtyä hyvän loiventajan ja mikä on vastasyntyneelle paras asento turvakaukalossa? entä tuleeko se vyö niin että ylempää tuleva laitetaan kaukalon takaa ja se alempaa siitä kaukalon päältä olevista nivuista? toiv joku...
  6. J

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Olen aina välistä lueskellut heinämassujen kuulumisia mutta en ole kirjotellut. Nyt ihan ajattelin kysellä että onko odottajaa jolla supistukset loppuneet kuin seinään ja olo mitä mainioin? Itsellä kävi noin,vauva meinas syntyä jo kesäkuussa ja tehtiin tarvittavat toimenpiteet valmiiks,mitä...
  7. J

    Vauvan "tärinä"

    Mäkin olen huomannut pari sekuntia kestävää tärinää,ihan eri tuntusta kun vauvan potkut.Meille ois poika tulossa ultran mukaan.Luin kanssa et poikavauvat tärisee pissittyään ja näitä tärinöitä tulee mulle päivässä useita kertoja.Kiva tietää millon poitsu tekee esim iltapisut ;) :laugh:
  8. J

    liikkeistä

    Mullakin istukka etuseinässä ja en olisi huomannut että vaimentaa.Tosin Kirsulilla vkoja 20,muistaakseni mullakin sillon tuntu liikkeet harvemmin. Potkut tuntuu nyt tosi napakoilta ja kaikki liikkeet selviltä.Aikamoinen futari masussa vkoja 37. Sen olen huomannut että mulla kanssa vaavi niin...
  9. J

    kauanko "uskaltaa" nukkua selällään

    Eli mitä siitä voi koitua vauvalle haittaa? Puhuin tästä äitini kanssa ja sanoi että kaikkien lapsien odotuksen kohdalla nukkunut selällään,että kukaan ei ole edes asiasta maininnut ja ei kyllä minullekkaan.Luulisi että jos tuo olisi vauvalle ja kehitykselle vaarallista niin siitä isommin...
  10. J

    Aamulla maha kipeä?

    Kellä muulla on aamuisin maha kipeä,varsinkin sivuilta?(ihan kun vatsalihakset ois tosi jumissa)Kyljellä nukkuminen vaikeaa jo tän mahan kanssa ja muutenkin jää jo yöunet aika heikoiksi. :(
  11. J

    kohdunsuu

    Varmaan aika yksilöllistä.Voi mennä yliki lasketunajan,joillakin ei vissiin mitään muutoksia edes laskettunuaikana.Itellä alko jo aika aikaseen paikat muuttumaan. :) Nyt siinä mallilla et vois luulla et ei mee enää pitkään. :whistle:
  12. J

    .

    Mun mielestä asenteet jo raskausaikana kertoo aika paljon tulevasta.... Ihmiset on erilaisia ja arvot myös sen mukaisia. Jos joku imettää 3 sidukan jälkeen ni mä oon sitä mieltä että pitäs tehä pieni tutkimusmatka itseensä. Ajatella asian kaikkia vaikutuksia ja pitkällä tähtäimellä.
  13. J

    Vauvan laskeutumisesta

    Mulla on semmonen kutina et mein vaavi syntyy tossa heinäkuun ekalla tai tokalla viikolla :whistle: Jännäilyä.....
  14. J

    .

    Nolla linjalla ite olen ollu koko raskausajan ja kyllä loppuun asti ja tuntuu kyllä hurjalta jos joku juo sen 1-2 annosta per viikko.... :o
  15. J

    alkoholi

    :laugh: :laugh: :laugh: Hyötyä syntymähumalasta tosiaan jos porukka kommentoi sulle et sähän oot ihan huppelissa.... :laugh: Nollalinjalla täälläkin,mä en ota yhtään niin ei tarvia murehtia että mitäs se yksinkin voi sille pikkaselle tehä....Kyllä se jotain varmasti aiheuttaa jos ei...
  16. J

    Vauvan laskeutumisesta

    Moi! mulla laskeutu tosi aikasessa vaiheessa vkolla 26 oli jo raivotarjonnassa ja vkolla 33 tuli tuo "pallo" nivusten välissä tunne.Nyt menossa vko 34+4 ja esim.tänä aamuna oli vaikea kävellä herätessäni. Tuosta ei voi mennä sanomaan millon syntyy...mulla on jo paljon merkkejä että synnytys ois...
  17. J

    saako nukkuvan vauvan herättää??

    Mullakin on sellanen käsitys että jos vauva nukkuu niin antaa nukkua rauhassa,eikä mene sorkkimaan.Parempi antaa vauvan itsensä heräillä,oon kuullu et vauvoista tulee kärttysiä jos niitä menee herättelemään :whistle: Itsellä pitäs esikon syntyä lähiaikoina,eikä kyllä tulis mieleen häiritä...
  18. J

    jo syntyneitä heinävauvoja?

    Heips! :wave: Onko jo vaaveja syntynyt joiden laskettuaika olisi heinäkuussa ja mikä ois ollu laskettu aika? miten sitä voidaan? :)
  19. J

    Synnytykseen lähtö...

    Moip! Kysymys,jonka varmasti moni on esittänyt...eli mistä sen tietää lähteä sairaalaan? Itsellä ollu viime aikoina koviakin suppareita ja viimeksi lääkärillä kanavaa ei juuri enää ollut ja paikat auki sormelle ja mielestäni pienet supparit oli ne saanu aikaan.Nyt esim viime yönä tuli tiheään...
  20. J

    streptokokki bakteeri

    Mua vaan hirvittää kun tuote selosteessa luki että ei tiedetä vaikutuksia raskailla olevilla naisilla.Ei ole riittävästi tutkimustuloksia....joten en tässä huolettomin mielin alkaisi popsimaan....Ja lisäksi minulla tehty jo raskausaikana yksi huomattava hoitovirhe.Eli ei paljoa luottoa.

Yhteistyössä