Hakutulokset

  1. P

    Ihan pakko kysyä! sis.linkin

    Kuinka monella menee nuo arvaukset kohdilleen: Chinese Lunar Calendar Itsellä kolme lasta ja kaikki on 'oikein' myös tuon listan mukaan :D
  2. P

    Perhepäivähoitajia paikalla? Osaisko joku auttaa

    Tilanne siis se, että olen kotiäitinä 7kk ikäisen pikkusen kanssa. Perheessä on myös tyttö 4v ja poika 7v. Tyttö on ostopäivillä päiväkodissa koska meillä on yhteishuoltajuus kahden vanhemman lapsen isän kanssa ja tyttö viikon mulla ja viikon isällään. Poika siis tietysti koululainen. Kysymys on...
  3. P

    Himputti! Miten/missä saisin kaupiteltua Almiron Peptit?

    Eli menin hölmönä ostamaan liikaa sitä ja se ei sitten sopinutkaan. Turhan kallista ainetta jätettäväksi vanhenemaan nurkkiin : / Histamiiniin laitoin myyntiin samoin tänne 2+-allergiapuolelle, onko vielä muita foorumeita? :ashamed:
  4. P

    Myyn Almiron Pepti 2, kiire! Tre,Yvi,Nokia+lähiseudut

    Olisi yksi avaamaton 900g purkki ja yksi avattu mutta täysin käyttämätön Almiron Pepti 2 purkki. Kiiruusti myisin pois kun ei tarvetta enää sille merkille.. Laita vaikka meiliä: jenniesteri@hotmail.com
  5. P

    Jos lapsilisän maksupvä on ma, se maksetaan jo pe, mutta entäs äitiysraha?

    Eli jos äitiysrahan maksupvä on maanantai, niin maksetaanko se pe, ma vai ti? Kun olen käsittänyt että maanantai ei ole maksupäivä Kelalla?
  6. P

    Taysissa synnyttäneet!

    Siellä taitaa edelleen olla se vierailu kielto muille kuin isälle/tukihenkilölle ja vauvan sisaruksille? Oliko se kuinka paikkaansa pitävä sitten siellä osastoilla? Eli näkyikö siellä mummuja tai pappoja ollenkaan vierailemassa?
  7. P

    Ruskuaispussi, muttei sykettä?

    Tilanne siis se, että kävin ultrassa oletetuilla viikoilla 7+5. Ultraaja löysi ruskuaispussin, mutta sydämensykkeestä ei voinut olla täysin varma joten laski viikot sitten sen mukaan 5+3:een. Nyt on tietenkin huoli kova, koska mielestäni ovulaatio ei ole voinut olla yhtään myöhemmin ja mietin...
  8. P

    Apuaa.. Sitruunarahka, murotaikina..

    tavallinen rahka, vaniliakastike, tavallinen rahka, sitruuna.. Mitä mä noista teen huomenna meidän vieraille? Vielä on lisänä hedelmäsalaatin aineet joista ehkä vois jotain lainata?
  9. P

    Kevyitä ruokaohjeita?

    No niin siskoset, laitetaanko kasaan kevyitä ruokaohjeita? Valmiina ruokina olen huomannut kuppikuumat ja saarioisten keitot vähäkalorisiksi. Samoin maksalaatikkokin. Mutta eipä noita aina halua syödä ja kuntuo mieskin pitää ruokkia niin mitä hyviä ohjeita teillä on? Lähinnä sitäkin että...
  10. P

    Kuinka saan selville, että mitä kaktuksia minulla oikein onkaan?

    Sain siis 3 kaktusta ja 2 mehikasvia(?) mutta olisi kiva tietää vähän nimiäkin noille. Mistä siis voisin löytää tietoa?
  11. P

    Voe *elevetin digi digi!! Argh!

    Mies lähti juhlimaan ja sen kunniaksi boksikin läimäs ruutuun tekstin ettei ole signaalia.. Kyllä kohta Tampereen suunnalla bongarit voi havaita lentävän laitteen! :kieh: |O
  12. P

    Lapsen oksentelusta

    Mikähän ihme on kun poika viime viikolla oksensi päivän, nyt sama homma. Ruoat ihan samoja kun ennen, ei ripulia ei kuumetta. Huomenna mennään verikokeisiin mutta olen kyllä jo oikeasti huolissaan kun tuntuu jatkuvasti olevan päivän oksenteluita.. Eikö allergia ilmentyisi muutenkin kuin...
  13. P

    No niin, nyt se alkoi meillä

    Meinaan kierrätys! Biot ja paperit olenkin kierrättänyt, mutta nyt myös pahvit/kartongit, alumiinit ja lasit lähtevät omiin astioihinsa. Pitkään meni paperikassit lehtiroskikseen kun en tiennyt että ei niitä sinne saakaan laittaa! :o Varta vasten ostin kaupasta kalliimman kassin että sen saa...
  14. P

    Lättyvuoka!?!

    Mies pyysi tekemään täytettyjä lättyjä mutta sitten selvisikin että ne "täytetyt lätyt" mitä hän opn syönyt onkin ollut jonkinsortin vuoka? Lättyjä ja jauhelihamössöä(?) päällekäin vuoassa ja jokin kerma soosi pälle? Mitä ihmettä tuo on? :o Itse olisin tehnyt lättyrullia ja käyttänyt uunissa...
  15. P

    Nuudeleita lihapulliin?

    Eli luin juuri jonkun laittavan lihapullataikinaan murusteltuja nuudeleita.. Miltähän maistuu? Munia ei ole joten sen korvaisin kermaviilillä. Onko keitetyt perunat ja nuudelijauhelihapullat liian erilaista MIEHEN makuun? :whistle: Niiin ja onko kukaan tehnyt lihapullia muffinivuoassa?
  16. P

    Kaunista!

    Eilen huomasin aamulla saaneeni tytöltä silmätulehduksen ja hain siihen ensiavusta tipat. (Kiva kun terkveyskeskuksen lääkäreillä on perjantaisin vapaita) Meni kyllä jo aika hurjan näköiseksi iltaa kohden mutta menin ajoissa nukkumaan että saan univelatkin pois niin on kiva illalla lähteä...
  17. P

    Maajussille morsian, montako kirjettä?

    Ensimmäinen sai 282, toinen 140(ja risat), mutta paljon sai kolmas ja neljäs? Eli se nainen ja se Sami(?) 80(?) ja 98 sai viimeisimmät. Uteliasko..? :D
  18. P

    Auttakaa tuon 4v pojan kanssa.. :/

    Miten ihmeessä saan sen pukemaan ja syömään reippaammin... Aamulla lähtö yhtä tuskaa kun herra vaan istuu sohvalla eikä tee mitään. Yritän varata aikaa, mutta kun ei meinaa mikään riittää. Ruoka pöydässäkin haaveilee tai temppuilee mitä sattuu. Aresti penkkikään ei tunnu auttavan, ei lahjominen...
  19. P

    Perunasalaatti uusista perunoista

    Olikohan se ohje S-marketin lehden mukana.. Taisi tulla kermaviiliä tms? Olisiko kellään? Tai joku vastaava muu ohje?
  20. P

    Mitä tarjoan?

    Appivanhemmat (mukavat ja rennot sellaiset :D ), omat vanhemmat, puolison sisko ja isäpuolen poika tulee kyläilemään ekaa kertaa meidän yhteenmuuton jälkeen ja jotain syötävää ajattelin tarjota. Mitäpä siis laittaisin? Allergioita ei ole, mutta paprika ja sipuli on pannassa. Grillaus...

Yhteistyössä