Hakutulokset

  1. N

    Painosi ja pituutesi vkolla 36-37

    168 cm ja 113kg :whistle: mulla tullut painoa n. 20 kg ja vkoja nyt 36 ja risat
  2. N

    synnytyksen käynnistymisestä

    elikkä mulla supisteli eilen auheesti ja olin yön sairaalassa sen takia. vkoja 35 tasan. oli kohdunkanavaa jäljellä 2cm ja auki sormelle, eilisen jälkeen ei ollut tapahtunut mitään joten pääsin kotiin koska näillä vkoilla vauva saa kuulemma jo syntyä jos on tullakseen. nyt kun kävin pissalla...
  3. N

    G : Väsyttääkö ja mikä RV ?

    juu väsyttää, rv huomenna 35
  4. N

    jokohan vauva pian syntyy?

    huomenna vkoja 35. tänään supistellut vähän väliä. kävin synnyttäjien vastaanotolla päivällä, oli tapahtunut kypsymistä... kaulakanavaa jäljellä parisenttiä ja auki oli sormelle. päästivät kotia vaikka mittasivat että supistuksia tulee melko säännölisesti. kotona jatkunut koko ajan sama tilanne...
  5. N

    synttäri lahja 4 v tytölle?

    meillä 4v tyttö tykkää pelailla muistipelejä ja lottopelejä. leikkii kovasti nukeilla. eli joku peli, astioita, nuken/barbin vaatteita jne... hiuspompuloita ja sen semmosta. omani tykkää koruistakin kauheesti :D! ja vaatekoko on yleensä 104... joissakin vaatteissa menee pienmmätkin ja joissakin...
  6. N

    supitelee ym...

    vkoja perjantaina 35 ja aika paljon tullut supituksia+menkkamaista jomotusta... sit on vuotanut muutamana päivänä rnsaasti kellertävää, vetistä vuotoa...lapsivettä vai limatulppa? itestä tuntuu että vauva olis "tipahtanut" alemmas. jokohan nämä olis niitä merkkejä synnytksen lähestymisestä? eka...
  7. N

    puolukka

    enpä usko, en ainakaan ole ikinä kuullut. luulisi että päinvastoin, et olis ennemminkin terveellisiä kuin haitallisia
  8. N

    mitä "oireita" ennen synnytystä??

    ekassa lähti limatulppa joten menin sairaalaan ja seuraavana päivän alettiin käynnistämään ja tyttö syntyi aika nopsaa ( n 4,5 tuntia kesti). toisen tytön synnyts alkoi yöllä kovalla mahan toiminnalla ja melkein heti tuli lapsivedet kotiin. sit vaan ambulanssilla sairaalaan ja lapsi tuli...
  9. N

    vaavin sukupuoli

    mulla sanottiin molemmista että tyttö tulee ja tyttöjä olivat. nytkin on sanottu että olisi tyttö ja uskon koska on katsottu useempaan kertaan :) tai mistäs sen koskaan tietää miten käy :)
  10. N

    G: milloin laitatte/hommaatte vauvalle valmiiksi pinnikset sun muut?

    ostettiin pinnasänky joskus ku olin puolessa välissä raskautta ja siitä asti se on ollut koottuna makkarissa :D ... sänkyä en oo pedannu vielä mut isommat tytöt on sitä värkänneet jo jonkin aikaa vaatteita oon pessy pikkuhiljaa tässä kevään aikana ja nyt taitaa olla aikalailla kaapissa...
  11. N

    Paras sipsi?

    tavallinen sileä se taitaa olla B)
  12. N

    13-vuotias poika käytti hyväkseen 5-vuotiasta tyttöä

    kauheeta ku jo tuon ikäinen aloittaa tollaset hommat! on tää maailma niin paha :headwall: !
  13. N

    Olettekos malttaneet olla ostamatta kotimaisia manssuja

    juu kaksi rasiaa on mennyt :D kyllä lapset tykkäsivät! täytynee ostaa lisää kuhan halpenee
  14. N

    tietääkö kukaan mistä löytys erilaisia hiusmalleja?

    pitäsi löytää joku kiva uusi malli hiuksiin, kyllästyttää entinen
  15. N

    onko kellään brion nukenvaunuja?

    onko kestävät? millasesta materiaalista on runko, eli onko muovia vai terästä? meillä olleet käytössä tollaset halpikset ja heti hajos rengas jota on korjailtu mutta silti ihan romut, kankaat revenny jne... toiset on muuten romut ovat minun vanhat, kivat on joo mut jo aika romut. eli...
  16. N

    G: Mitäs JUHANNUS SUUNNITELMIA on??

    määkin voisin lähtee juhannuksena synnyttämmän, vkoja silloin 37 :) mut saa nähä... ekani syntyi 38 vkolla että toiveta on, ei jaksais enään odottaa
  17. N

    limatulpan irtoamisesta kokemuksia?

    eli minulla ollut muutaman päivän kun käyn pissalla ja pyyhin niin paperi oudon keltainen eli siis toki pissa voi värjätä sen kans mutta minulla ei ole ennen tämmöst ollut eli näyttäisi siltä niinku mukana olisi kellertävää limaa tai jotain sinnepäin. kokemusta mulla on siitä että limatulppa...

Yhteistyössä