Hakutulokset

  1. H

    Mä oon kippee

    Hohhoijaa, heräsin neljältä enkä saa enää nukuttua, korva lukossa ja räkää tulee. :snotty: Lapset nukkunu rauhallisesti koko yön vaikka nekin on nuhaisia. Vitsit ku olis saanut vielä nukuttua ku on vapaapäiväkin :kieh: |O
  2. H

    Paljonko saa lomarahaa?

    Jos on vaan kuukauden töissä niin vissiin sit työsuhteen päätyttyä saa myös lomarahaa. Paljonko? Eiks niinku lomapäiviä kerry 2,5/kk, tuleeks niistä niinkun palkka ja tuleeko sit vielä jotain muuta? :|
  3. H

    Pisti mietityttään tämän päivän Aamulehden liitteen juttu (äiti kuollut)

    Oli surullinen juttu, lukiko kukaan? :'( Mietin vaan että mitäköhän tapahtuis jos mäkin nyt kuolla kupsahtaisin, mies tulee vasta aamulla töistä ja mulla on täällä (nyt nukkumassa) pienet pojat (2,5v ja 8kk). Lapsia kuitenkin joka yö täytyy käydä peittelemässä tai taputtelemassa. Huh...
  4. H

    Kuinka moni menee töihin heti kun äitiysloma loppuu?

    Tunnustaako kukaan muu? Tai en mä ihan heti mee, 5 pvän päästä äitiysloman loppumisesta =) Lapseni ovat 9kk ja 2,5 vuotta. Mieskin on töissä, mutta myös kotona jnkv. Lapsille tulee hoitopäiviä (perhepäivähoitajalla) n. 10/kk
  5. H

    Mikä vastaa korviketta? 7kk ei juo maitoa!!!!

    Eli siis tietääkö kukaan tai onko kellekkään neuvolasta neuvottu, että voiko esim. vauvan jogurttivalmisteet laskea jossain määrin maitotuotteeksi, entä sitten Piltin puurojauhe, jossa on maitojauhetta, millainen määrä veteen tehtyä jauhepuuroa vastaa desiä maitoa? :/ Kun meidän ongelma on se...

Yhteistyössä