Hakutulokset

1. K

Kertokaa kokemuksia hoidoista neuvonnan aikana

Meille sanottiin, kun soittelin ja kyselin adoption alkuinfosta, että sitten kun perhelomakkeet liitteineen (jotka saa alkuinfossa) lähetetään hoidot tulisi olla läpikäyty. No sitten kun saimme infopapereita kotiin, yhdessä lapussa luki että: "Adoptioneuvonnan alkaessa on tärkeää, että että...
  2. K

Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

Tiedättekö voiko olla sekä adoptio- että munasoluluovutushoitojonossa yhtäaikaa?
  3. K

Luovutettu munasoluhoito

Onnellisen kanan muna, sulle on yv!
  4. K

Luovutettu munasoluhoito

Sinulle on onnellisen kanan muna yksityisviesti lähetetty!
  5. K

Luovutettu munasoluhoito

Maksusitoumuksen saaminen kunnalliselta puolelta esim. Väestöliittoon on mahdollista mielestäni siinä tapauksessa, että kunnallinen puoli ei pysty noudattamaan hoitotakuuta eli ei pysty tarjoamaan hoitoa lain määräämässä ajassa. Olen todellakin kiinnostunut tietämään, missä muussa/muissa...
  6. K

PAS + Pregnyl

Onko teille käytetty PAS:sissa Pregnyliä siirron jälkeen tukemaan kiinnittymistä? Millaisina annoksina ja kuinka monta kertaa?
  7. K

Hoitajien lakko!

Tulipa tässä mieleeni, että jos hoitajien lakko alkaa (niin kuin on hyvin todennäköistä), niin hoidotkin keskeytyvät? Tai ehkä meneillään olevat hoidot jatketaan, mutta muut hoidot jatkuvat vasta mahdollisen lakon jälkeen?? Tietääkö kukaan, miten esim. TYKS:ssä toimitaan hedelmöityshoitojen...
  8. K

Turun IVF-hoidot

Ootte kirjoitelleet, että TYKS:ssä pyritään siihen, että yksi lääkäri vie hoidon läpi alusta loppuun. Onko IVF sitten niin tarkasti etukäteen suunniteltu, että tämä mahdollistuu? Kertokaa vähän tarkemmin hoidoista, onko paljon UÄ-kertoja jne.
  9. K

Turun IVF-hoidot

Missä TYKS:ssä munasolujen keruu tapahtuu, jossain poliklinikan huoneessa? Ja nää samat gynekologit tekevät sen? Ootteko saaneet palkallista sairaslomaa toimenpiteen jälkeen?
  10. K

Turun IVF-hoidot

Sanna-78: periaatteessa tilannetta tarkkaillaan, mut ei toi vajaatoiminta palautuvaa ole...
  11. K

Turun IVF-hoidot

Mulla todettu vaikea munasarjojen vajaatoiminta epäselvästä syystä. :(
  12. K

Turun IVF-hoidot

Onko TYKS:in IVF-hoitoon jonoa, jos miten pitkä? Siis tarkoitan omin sukusoluin tehtävää IVF:ää.
  13. K

Turun IVF-hoidot

Kiitoksia vastauksistanne. Itselläni on nimittäin IVF edessäpäin tän vuoden puolella.Sinänsä olen minäkin sitä mieltä, että on saanut hyvää palvelua, etenkin tältä kyseiseltä mieslääkäriltä, joka on mielestäni todella mukava ja ainoana selittänyt asiat tarvitsematta itse tehdä tarkentavia...
  14. K

Turun IVF-hoidot

Kertokaa kokemuksianne TYKS:n IVF-hoidoista!

Yhteistyössä