Hakutulokset

  1. A

    Muita peg-letku lapsia?

    Moi! On teilläkin ollut pitkä sairaalaperiodi heti tytön synnyttyä ja kaikenlaisia asioita tullu eteen. Kiitos postista! Kirjoittelin sulle juuri jotakin... Toivottavasti kirjoitellaan edelleen!
  2. A

    Millaista on synnytyskipu?

    Mulla oli helppo synnytys 3h ja 5 min. 15 min ponnistusvaihetta. Mulla oli harvakseltaan supistuksia jo pidempään ja olin liikkeellä koko ajan kävelin mieheni kanssa käytävillä ja rappusissa. Supistuksen tullessa pysähdyin hengittelemään. Olin sairaalassa koska vedet oli menny edellisenä iltana...
  3. A

    Huono olo synnytyksen merkki?

    Mulle tarjoiltiin puoliltapäivin lounasta enkä voinut edes ajatella syöväni oli niin huono olo. Enkä edes tiennyt että synnytykseni oli jo silloin hyvässä mallissa, poika synty sitten vähän ennen iltaviittä.
  4. A

    Muita peg-letku lapsia?

    Heippa! Meillä on nyt 10 kk vanha Aatu poika. Aatulla on synnynnäinen sydänvika fallot´n tetralogia. Aatu syntyi kuukautta ennen laskettua aikaa ja oli sitten miltei kuukauden sairaalassa jotta voimistui ja syöminen alkoi sujua. Aatu söikin tosi miehisiä annoksia pullosta, laskin aina joka...
  5. A

    Muita peg-letku lapsia?

    Heippa! Meillä on nyt 10 kk vanha Aatu poika. Aatulla on synnynnäinen sydänvika fallot´n tetralogia. Aatu syntyi kuukautta ennen laskettua aikaa ja oli sitten miltei kuukauden sairaalassa jotta voimistui ja syöminen alkoi sujua. Aatu söikin tosi miehisiä annoksia pullosta, laskin aina joka...
  6. A

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Hei kaikille! Olen Seija 25 vuotta Tampereen lähettyviltä. Meillä on 10 kuukautta vanha Aatu poika jolla on fallotin tetralogia. Aatulle tehtiin täyskorjaus hiukan alle kolmikuisena. (Spellasi kerran ennen sitä.) Ja siitä on toipunut muuten hyvin, mutta syöminen lopahti pikkuhiljaa...

Yhteistyössä