Hakutulokset

1. R

Savonmuan Hilimat

Täällä kanssa pohjois-savolainen ensimmäisen lapsen odottaja ja viikkoja 28+2. Ikää minulla ihan kohta 24 vuotta.
  2. R

G: Kohdunpohjan korkeus ja rv

Melkein sama kuin Halinapilla. Rv 22+0 24cm.
  3. R

***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

Täälläkin tänään käyty ultrassa. Niskaturvotus oli 1,5mm eli ei hätää. Pääperämitta oli 6cm ja innokas potkija kuvassa. Tänään rv12+1, mutta vastasi 12+3, ei noin pienen muutoksen takia laskettua muutettu. Seuraava etappi on sitten neuvola 2.7. ja sitä seuraava rakenneultra 3.8...
  4. R

Samoin kuin Snoopylla, tänään tuli minullakin 12 viikkoa täyteen. Tänään oli myös neuvola ja oli ihanaa ja helpottavaa kuulla sydänäänet. Ainoastaan jäin miettimään, synnytänkö aikanaan helikopterin, kun ne äänet kuulosti helikopterin fläpitifläpitiltä. Mieluummin ihmislapsen synnyttäisin...
  5. R

Olen vähän viettänyt hiljaiseloa nettirintamalla. On vaan niin puuduttavaa odottaa 14.6. olevaa ultraa, mutta sehän on jo ensi torstai. Siinä edellisenä päivänä on kyllä neuvola, jossa kai kuunnellaan sydäntä. Mutta siis vielä ei juurikaan kerrottavaa. Olen uinut tällä viikolla melkein joka...
  6. R

Tivoli Ei ollut avustuksia käytössä plussakierrossa. Itseasiassa olin jo toivonkin haudannut. Söin Clomifenia muutaman kierron, mutta lopetin ne tammikuussa. Sitten tulikin yllättäen yksi normaalin mittainen kierto ja seuraavasta plussa. Kiertoni kun heitteli aina paljon, monesti yli...
  7. R

Mahtuuko mukaan joulua odottamaan? Plussasta asti tätä pinoa olen seuraillut, mutta en rohjennut mukaan. Jospa jo nyt. LA 26.12. ja ensimmäinen lapsi olisi tulossa. Synnytyspaikka olisi KYS. Ikää minulla 23 ja avioliitossa elellään. Alkuraskaudessa kävin ultrassa rv6+6. Seuraava ultra on ensi...

Yhteistyössä