Hakutulokset

  1. I

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Nitalle. Mulla toisella lapsella istukka etuseinämässä ja liikkeet tuntu vasta 20vk tietämissä ja neuvolassa vasta 16vk saatiin sydänäänet kuulumaan. Nytkin istukka edessä eikä liikkeitä tunnu viikkoja 17 nyt. Alkaa kyllä hermotauti vaivaamaan kun lukee täältä toisten liikkuvista vauvoista...
  2. I

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Nita1 Etelä-Pohjanmaalta pieneltä paikkakunnalta. Täällä syntyy sata lasta vuodessa. Jostakin syystä täällä on hankittu äitiysneuvolaan oma ultra. Taitaa olla niin hyvä ja määrätietoinen kätilö. Mun mielestä kaupunki on varmasti saanut sen hinnan takasi. Siinä jää moni keskussairaalakäynti...
  3. I

    Mahdollinen käynnistys koon vuoksi

    Mulla neljä lasta, kaksi nuorinta käynnistetty koon takia. Molemmat yli nelikilosia. Toisesta meni vedet ja kaksi supistusta ja lapsi tuli. Uskomatonta, mutta totta. Viimeinen puolikas tabletti yheltätoista ja lapsi puoli kaheksalta illalla maailmassa. Mulla käynnistetyt helpompia kuin luonnolliset.
  4. I

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Heissan kanssasisaret! Tein tänään äitini kanssa masutuubeja oikein urakalla, kun ei täältäpäin mistään löytynyt kaupoista. Resori yhteen makso kolmesta seittemään euroon. Eli aika halvaks tuli. 50cm resoria, reunat kiinni, yläosasta pyöristäen noin 5cm sivuilta pois, että pysyy ylhäällä. Ja...
  5. I

    Vauvan päänympärys?

    Mulla neljä lasta joilla pään ympärys 37 jokaisella. Kahdella ensimmäisellä pieni nirhamarepäisy, kahdella viimeisellä ei mitään ja ponnistusvaihe kestänyt alle 10min. Mies isopäinen ja minä pienipäinen. Kolmevuotiaalla on sama päänympärys kuin mulla...
  6. I

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    [/b]Loviisa: Ostin keskiseltä mammafarkut ja siellä oli myös yläosallisia malleja, osa tosin niistäkin meni kainaloon. Capreja oli 5e, mutta ei yläosaa. Epäilytti, mutta päätin kokeilla ja ihan hyvät vitosen housuiksi. Ja sit siinä vieressä on Siltala, jossa on kans hyvät valikoimat...

Yhteistyössä