Hakutulokset

  1. T

    Äh,taas se nousi =(

    Juu mä kans mietin että taivas jos itellä ois 39 kuumetta, ni oltas ihan kuoleman rajamailla.. Paranemisia :hug:
  2. T

    oireista vastatkaa jooko??!!

    Koitahan saada nukutuks :hug:
  3. T

    Äh,taas se nousi =(

    Aivan, aivan... :( Mein neidin pitäs lähtee huomenna isälleen v-lopuks, ja minä yövuoroon.. Mut eipä kauheesti tee mieli antaa sitä mihinkään, mieluummin ois sen kanssa kotosalla vaan... Mut samallailla tuo makoilee ja kattoo videoita isällään, ku mun kanssa kotona.. jos mamma lähtis vähä...
  4. T

    Miten teiän tytöillä on ilmenny pissatulehdus?

    Meillä alkanu valittaa pientä mahakipua ja selkäsärkyä.. Pari vuotta sitten oltii ihan sairaalassa, kun oli kerenny menee melkein munuaisiin..seki huomattii sattumalta (Luojan kiitos), kun oli kuumetta ja valitteli korvasärkyä..KOrvissa ei kyllä ollu mtn, vaan pissassa...
  5. T

    sirkus Florentino

    Oli ainaki mein mielestä totella hyvä, kiva :) Pääasia että likka diggas kovasti :) Eikä sillai NIIN pahan hintanenkaa, verrattuna näihin isompiin sirkuksiin..
  6. T

    Millä viikoilla syntyi?

    42+2 :heart:
  7. T

    Todellako saadut elatusavut/tuet vaikuttaa päivähoitomaksuun?!

    Juuh, vaikuttaa ne... Oikeestaan todella typerää, koska sehän on "lapsen" rahaa, eikä sillai kuulu vanhemman tuloihin... Mut kyllä ne sen laskee...
  8. T

    Täytyy hehkuttaa...

    Mun asuntotarjous oli männy läpi, nyt vielä pankkii viimeset asioinnit ja toivotaa että mun takaajat riittäs takaamaan mun lainan... voi että ku jänskättää :p
  9. T

    Puiset sälekaihtimet...

    Onkos kellää kokemuksia noista ikean, tai muun liikkeen "puisista" sälekaihtimista?? Muuttaako ne väriäauringon valosta, tai haalentuuko? Tuli vaan mieleen, ku ne ois ihan kivat... Ja meil on bambuverhot joak huoneessa, sellaset ihanan viininpunaset, mut perhanan aurinko haalentanu ne ihan...
  10. T

    Kannattaako vauvalle ottaa vakuutus?? Mielipiteitä!

    Meillä myös ollu ihan pelastus, että likalla on vakuutus.. On ollu pari kertaa sairaalassa mahataudin ja pissatulehduksen takia, ni ollaa saatu sitte sairaalamaksut takaisin.. Muutenkin alko 2vuoden iässä sairastelemaan, ja oon käyttäny ihan suoraan aina hemossa lääkärissä... JA tapiolaa nyt...
  11. T

    juotko kahvia?

    Sillä se aamu aina alkaa... Sit on päivä sekasin, jos sattuu ettei saa AAMUKAHVIA...Juhlamokkaa meillä juodaa :p

Yhteistyössä