oireista vastatkaa jooko??!!

  • Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti
minä vain
Heippa!Oov raskausviikolla 5+4. Onko normaalia ettei mul oo muita oireita kun rinnat hieman kipeet.Siis ei pahoinvointia tai mitään..Millon teillä alkanu pahoinvointi jos on alkanu?
Pelkään niin kovin kohdunulkosta tai ettei kaikki oo kunnos.. :(
 
Tellu
Juu kyllä ne vasta myöhemmin alko mullaki, pahoinvointi ym... Ei tuossa alussa vielä oikee mtn tuntunu... Varmaa meni jonnekki 8-10 viikolle, ennenko alko tuntuu et jtn tapahtuu :)
 
ap
alkaa kyllä tull a parempi mieli!Laittakaahan rakkaat immeiset muutkin millon alkanut tuntuu ekoja oireita!Kun testi näyttää et raskaana ollaan mut keho ei..Ja siksi huoli.
 
Kiki
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
alkaa kyllä tull a parempi mieli!Laittakaahan rakkaat immeiset muutkin millon alkanut tuntuu ekoja oireita!Kun testi näyttää et raskaana ollaan mut keho ei..Ja siksi huoli.
Älä oikeesti suotta ala murehtimaan.. Sä oot kumminki niin alussa, että ei monet edes vielä tossa vaiheessa tiedä olevasa raskaana :) Et ei huolta, vaikka ei tuntuiskaan vielä mtn, ei mulla ainakaan noin alussa tuntunu.. viikolla 8 alko vasta tuntumaan.
 
Mulla alkoi tässä raskaudessa kuvotus ja ällötys muistaakseni joskus 7-8 viikolla... ekan kerran tosin oksensin vasta rv 12. Mut tunnen monta sellaista, joilla ei alkanut tuntua mitään ennen kuin vauva alkoi jo liikkua. Silti lapset on terveitä (ja syntyivät ylipäätänsäkin =) ).
 
ap
oho!
voiko naisen eri raskauksissa olla niin suuri ero kun mä kans ekalta lapselta oksensin samana päivänä jo kun menkkojen piti alkaa.Siksi tuntuukin nyt että eikö raskaushormonit oikein nouse vai missä vika :(
 
Mulla ei ole ollut kummassakaan raskaudessa pahoinvointia. Tai no kerran pärähti pinaattikeitto takas lautaselle ja siinä kaikki.
Jos sä nyt alat tässä vaiheessa stressata noin mitättömästä asiasta niin sulle on tiedossa sitten ihan helvetillisen stressaavaloppuraskaus.
KAIKILLE EI TULE PAHOINVOINTIA JA SILTI KAIKKI ON OK.
 
Rv 6 alkoi pahoinvointi joka kesti loppuun saakka.
Mulla ei oo koskaan ollu tissit kipeet, verenpaineet yms. ok, ei himottanu mikään (johtunee pahoinvoinnista ), ei kivuliaita supistuksia ennen kuin oli tosi kyseessä, ei sattunu selkään, lonkkiin yms.:)
 

Yhteistyössä