Hakutulokset

  1. H

    mitäs perhe tekee just nyt?

    Lapsi nukkuu ja minä olen koneella.
  2. H

    Täs olis nämä mun joulukarkkiohjeet!

    Kannattaa ostaa suolattomia pähkinöitä siihen ekaa reseptiin niin ei tarvitse huuhdella suolaa pois. Esimerkiksi suolattomat cashew-pähkinätkin toimii siinä hyvin.
  3. H

    Minkälaisia vauvakirjoja teidän lapsillanne on?

    Meillä on myös se elämänpuu, rakkaudenpuu. On tosi ihana!
  4. H

    meidän mukamas-lääkäri taas saa kiitosta!

    Kurjaa jos oli oikeasti viime viikolla edelleen tulehdus, mutta sitähän ei voi tietää. Ihan hyvin on voinut vasta alkaa. Kyllä meilläpäin sairaanhoitajat voi ihan diagnosoidakin korvatulehduksia enkä usko heidän siinä hommassa sen kehnompia olevan kuin lääkärienkään.
  5. H

    kumman laittaisit lapsellesi kuvaukseen:

    Punainen ja vaaleanpunainen ei sovi yleensä hyvin yhteen. Kannatan siis edelleen sitä beetä.
  6. H

    koulun alkamisajankohdasta!

    Eikös riipu ihan kunnasta ja opinahjosta.
  7. H

    kalenteri kuvilla+nimipäivät

    Olen tilannut eirikuvan kalenterin valokuvausliikkeestä ja siinä oli ainakin nimipäivät, sekä suomen- että ruotsinkieliset. Päivää kohti lueteltiin vain pari nimipäiväsankaria, ettei siinä kaikkkia nimi ollut.
  8. H

    kumman laittaisit lapsellesi kuvaukseen:

    Riippuu vaatteiden värityksistä. Mutta sanoisin B.
  9. H

    Tarviiko jauhelihamureke välttämättä munaa?

    Ei tarvitse. Tulee vain kuivempaa silloin. Itse teen jauheliharuuat yleensä ilman munaa.
  10. H

    G: Lastenne aamupala?

    3-vuotias söi suklaavanukasta :ashamed: ja päärynää. Alle puolikkaan vanukkaan jaksoi syödä ja päärynästä 1/3. Ei ole aamupalaihmisiä.
  11. H

    Lelukaaos :).

    Osta kaappi. Sitten sellaiset kankaiset lelutynnyrit ovat myös hyviä. Niissä on usein kantokahvatkin, että saa vaikka vieraiden tullessa nostettua jonnekin piiloon. Kun kaikille tavaroille on edes teoriassa joku paikka pysyy huone vähän siistimpänä.
  12. H

    ulkona syöminen lasten kanssa?

    on nyt 3-vuotiaani ollut mukana ravintolassa. On varmaan sen verran rauhallisen sorttinen, että koen nauttineeni ruokailusta yhtä lailla lapsen kanssa kuin ilman. Joskus kun lapsi oli 1-v ja tilauksen saaminen kesti muistan kanniskelleeni lasta hetken, jotta viihtyisi. Harvemmin käydään...
  13. H

    jokos on lapsille joulukalenterit ostettu

    Tänään ostin. Ostin 3-vuotiaalle euron suklaakalenterin. Se kinderin olisi ollut varmaan hyvä, mutta ehkä olisi tullut vähän liikaa herkkuja.
  14. H

    Kengänkoko

    Poika 3v ja välikausikengät tarvitsi ottaa kokoa 27; viime vuotiseen talvikenkään kokoa 26 jää juuri käymävara, joten talvikengätkin pitää ostaa kokoa 27. Isojalkainen, mutta muuten lyhyt.
  15. H

    Joko puette talvihaalaria?

    Välillä on ollut villahaalari ja välikausihaalari, välillä viime vuotinen toppahaalari. Jaloissa on talvigoret. Kummassakin asussa pysyy muuten lämpinä, mutta jalat ovat aina jäässä.
  16. H

    Lämpimät talvikengät?

    Monilla tuntuu olevan lämminverisiä lapsia. Lapsella on jo kahtena viime talvena olleet vikingin goret eikä toivoakaan että jalat pysyisivät lämpiminä niissä. Sellaisia keinosukkia olen kokeillut myös, mutta ihan yhtä kylmät jalat lapsella on ne jaloissa kuin puuvillasukilla. Villasukka...
  17. H

    G: Mitä ette pese tiskikoneessa?

    En mitään. Ei ole konetta. :)
  18. H

    Ei ketales, mulla on pyykit vielä koneessa

    Nii on muuten minullakin. Täytyykin käydä laittamassa kuivumaan.

Yhteistyössä