Hakutulokset

  1. M

    Voit itku! (hormonikierukasta ongelma!)

    Minulla oli hormonikierukka puoli vuotta ja se riitti!! \|O Oli tosi hyvä ehkäisy, kun vei kaikki seksihalut! Oli myös alakuloisuutta, itkuherkkyyttä sekä jatkuvaa supistelua ja alaselkäkipua.. En ikinä enää laita!!! \|O
  2. M

    paljon mittari auringossa?

    \ samaa luokkaa meillä =) pihalla oon iltapäivän istuskellu ja nyt on olkapäät ja rinta kärventyny.. :)
  3. M

    tekisitkö siivoojan töitä?

    \ palkka alimmillaan 7,02 joo ja teen siivoustöitä.
  4. M

    Paras lukemasi kirja?

    Torey Haydenin kirjat on hyviä, Nancy, tekijää en nyt musta.
  5. M

    Laitoin huutikseen tämmösen..

    \ Mitä uusi maksaa??
  6. M

    kantavat seinät??

    mistä tietää mikä seinä on kantava ja mikä ei? pitäis yläkertaa muuttaa ja yks seinä kaataa ja siirtää mutta mutta ei uskalla alkaa ihan tuumastatoimeen tai meillä on pian yksikerroksinen talo! :)
  7. M

    Onko Mirena heti voimassa

    Häh? No nyt tulee eri tietoo eri paikasta!!
  8. M

    kierukkako???

    Mulla oli hormonikierukka n. 4 vuotta. Ihan hyvin toimi, kuukautiset helpottuivat tosi paljon. En lihonut, ei lähtenyt hiuksia, ei tullut iho-ongelmia. Eli kai se niiltä osin sopi. Mutta luulen sen aiheuttaneen masennusta ja mielialanvaihteluita, siksi poistatin sen. Jos kuukautiset on...
  9. M

    Kukaan hormonikierukasta huolimatta raskaaksi???

    Minä myös! Raskaus oli kohdun ulkopuolinen, ja se hoidettiin pois solumyrkyllä. Raskaushormoniarvo laskee tosi hitaasti, mut kohta tää on ohi. Kierukkaa en kyllä enää ota!!!!
  10. M

    mikä neuvoksi??

    Eksä oli juuri niitä miehiä, jotka eivät tee kotitöitä kun vaimoke on kotona. Kommentteina oli "sähän oot vaan kotona, siitähän sulle maksetaankin", "iteppähän oot osas valinnu". Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten se oman lapsen kanssa oleminen voi olla niin vastenmielistä????
  11. M

    mistä tiesitte

    Viimeksi supisteli yli vuorokauden siihen malliin, ettei saanut nukutuksi. Joten sairaalaan lähdin siinä vaiheessa kun olin valvonut jo melkein kaksi vuorokautta, supistukset eivät vieläkään olleet niin kovia, ettenkö olisi kotona voinut olla, mutta ei vaan jaksanut enää...
  12. M

    hormonikierukan petos

    Minulle! Ja sen tulosta odotellaan syntyväksi toukokuussa. :hug:
  13. M

    HORMOONIkierukasta

    Minä tulin raskaaksi hormonikierukan kanssa, huomasin asian kun viikkoja oli jo 18 ja risat. Olisi pitänyt olla todella selvää näyttöä siitä, että lapsesta tulee vammainen jotta olisin kyennyt keskeyttämään. Ultrassa kaikki oli ok, toukokuussa laskettu aika ja pakko myöntää, että vähän kyllä...
  14. M

    pitääkö käydä tarkastuksessa kun on kierrukka

    Muutaman kuukauden päästä asentamisesta ja sen jälkeen vuosittain.
  15. M

    raskaaksi hormonikierukalla?

    Minäpä olen elävä esimerkki hormonikierukan aikana raskautuneista! Eli kesäkuussa asennettiin, lokakuussa tarkastuksessa ollut vielä paikoillaan vaikka viikkoja ollut silloin 9-10... Joulukuun alussa tein testin, kauheella kiireellä lääkäriin ja ultraan. Kättärin osastonlääkäri joku Satu...
  16. M

    synnytys, ALASTI???????

    Eipä siinä kauheesti vissiin mitään peitteitä voi pitää, että kätilö näkee mitä on tekemässä. Jos niin hävettää, niin eikö voi miehen kanssa sopia, että menee ulos huoneesta ja tulee takaisin kun sotkut on siivottu. En kyllä ymmärrä, mitä ihmeen häpeämistä siinä touhussa voi ylipäätänsä olla...

Yhteistyössä