Hakutulokset

  1. V

    Netin OVISTESTIT?kokemuksianne.

    esim. toi kotitestit.fi. ovatko luotettavia?
  2. V

    Netin OVISTESTIT?kokemuksianne.

    mistä netistä kannattais tiltata ovistestejä? missä ne ovat parhaita? kertokaa kokemuksistanne!
  3. V

    PILLEREIDEN LOPETUKSEN JÄLKEEN-oksettaa jne.. TAVALLINEN OIRE!

    kiitti teille valtavasti ymmärryksestä :) ei mulla oikeasti nuin paha mieli ole mitä ylempää vois ymmärtää, mutta ärsyttää valtavasti.. mutta puhallamme kaikille plussatuulia ja toivomme että plussia tulisi kaikille sitä kovasti kovasti haluaville :))
  4. V

    PILLEREIDEN LOPETUKSEN JÄLKEEN-oksettaa jne.. TAVALLINEN OIRE!

    Oletteko kuulleet ja onko teillä kokemusta siitä, että pillereiden lopetuksen jälkeen on normaalia etova olo, nippailu jne.. Kun luin jostain, että sitä voi jatkua useitakin kuukausia kierron tietyssä vaiheessa... mä käytin pillereitä noin 1,5 kk ja sitten päätimme miehen kanssa aloittaa...
  5. V

    Miten saatte vauvakuumeen pois mielestä

    voi, mäkin niin haluaisin oman vauvan.... kova kuume päällä.. miten sitäkään voisi hillitä, kun se on päivittäin mielessä... mutta ei tietenkään kokoajan...
  6. V

    -

    -
  7. V

    OVIKSEN JÄLKEEN LIMAA??KOKEMUKSIA

    no mulla just tosiaa vähä yli viikko sit oli ovis, ja ke ja to oli vihlontaa alavatsassa vasemmalla. ja sit alko lorahtelee tota valkkaria.. ja sitä on tullut aika reilusti. niin ja lievä pahoinvointi on alkanut myös, mutta sehän voi olla ehkä PMS-oire, vaikka menkkojen alkuun minulla ei...
  8. V

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    keskenmenosta aikaa jo kolme kuukautta. olin kyllä todella kipeä sen jläkeen, ja istuminen autossa sattui ja teki kipeää.ja alavatsa oli pari viikkoa kipeä. en tiedä saattoiko se olla sitten kohtutulehdus vai kuuluiko se keskenmenoon..? voiko asian käydä tarkistuttamassa enää näin myöhään ja...
  9. V

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    hei. miten kohtutulehduksen huomaa? nimittän mullaki ollu keskenmeno, ja vuotoja oli jotain viikon verran sit taas siitä alle viikon päästä alkoi kivuliaat vuodot joita luulin mekoiksi, mut en tiedä olivatko sitä. päivää ennen noita mun "menkkoja" kävin gynellä, hän ultrasi ja otti crp:n ja...
  10. V

    OVIKSEN JÄLKEEN LIMAA??KOKEMUKSIA

    mulla tais olla ovis viikko sitten to tai pe.oireista päätellen. Tänään ja eilen valkovuoto on runsaantunut paljon (oviksen jälkeen ollu kuivia päiviä) ja sitä tuntuu oikein lorahtelevan housuihin. Onko muilla samaa vaivaa? kokoajan luulen että tulee housuihin jotain ihan muuta, kuten täti...
  11. V

    onko sinua palellut oviksen aikana/jälkeen??

    mulla kenties oli ovis tossa viikonlopun tietämillä, ainakin jomotuksista päätellen. siitä asti mua on paleltanut, ja nytkin täällä hytisen kun on niin kauhean kylmä. lämpöä on melkein 37. yleensä mulla on jotai 35.8 ruumiinlämpö. onko teillä muilla oviksen aikana ja sen jälkeen palelua...
  12. V

    paleleeko muilla oviksen aikana/jälkeen?

    mulla kenties oli ovis tossa viikonlopun tietämillä, ainakin jomotuksista päätellen. siitä asti mua on paleltanut, ja nytkin täällä hytisen kun on niin kauhean kylmä. lämpöä on melkein 37. yleensä mulla on jotai 35.8 ruumiinlämpö. onko teillä muilla oviksen aikana ja sen jälkeen palelua...
  13. V

    Endolaiset, mistä olette tunnistaneet OVULAATION??

    kiitos teille taas :) tämä vertaistuki on kaikista parasta. olen miettinyt noita hedelmöityshoitoja (olen hullu kun näin aikaisten!), mut en tiiä sit pitääkö meidän vielä ens vuoden puolelle odotella, kun mulla on keskenmeno takana, josta on pari kk aikaa.. ja miten kauan siinä sitten kestää...
  14. V

    Endolaiset, mistä olette tunnistaneet OVULAATION??

    rintojen aristelu jatkuu ja lämmöt on aika korkeella, jotai 36.8-37, paleltaa välil. vähän meinaa paleltaa ja alavatsan nippailuja jatkunu.väsyttääkin. voi tätä endolaisen elämää. mä jotenkin olen aika toivottomana ollut viimepäivinä, en jaksa uskoa, että meille koskaan tulee vauvaa, olen niin...
  15. V

    onko sinulla ollut keskenmenoa?

    hei kaikille! olen aika uusi palstailija, ja kirjotellut enemmän tuonne vauvakuumeilijoihin. minulla on endometrioosi. tulin luomusti raskaaksi ja raskaus keskeytyi toisella raskauskolmanneksella. eli rv 14+2, kehitys oli pysähtynyt siinä rv 13-14 kieppeillä.. Olisinkin kysynyt, että onko...
  16. V

    Endolaiset, mistä olette tunnistaneet OVULAATION??

    joo saa olla utelias :) ei me nyt kovin kauaa olla yritetty (1,5 vuotta) ja yks keskenmenoki on takana.. keskenmenosta on reilu 2 kk aikaa.. siksi noista oireistakin kyselen, kun ei mulla ennen ollu näin vahvoja oireita oviksen aikaan, siis et rintoja aristaa jne. Mut kuulemma keskenmenon...
  17. V

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Tulen vähä kyselee tänne palstalle, jos ei haittaa.. en haluu tulla "palstailee" sillai tosissaa, koska yritän pitää ajatukset pois uudesta raskaudesta mahdollisimman kaukana.. mutta käyn kyllä monesti lukemassa täällä teidän juttujanne. mulla siis oli km tossa reilu 2 kk sit.. Mä kuvittelin...
  18. V

    ENDOLAISET, mistä tunnistatte OVULOIVANNE??

    Laitoin tonne odotuspuolellekin saman viestin. Endometrioosia sairastavat, miten tunnistatte/olette tunnistaneet ovulaation?? Itselläni oli perjantaina ja torstaina pahat alavatsa- ja tärinäkivut ja limaa erittyi. Olikohan se ovisoire, kun vatsaan ei juurikaan muuten koske, vaikka endoa...
  19. V

    Onko muille annettu kuukauden yhdyntäkieltoa km jälkeen??

    joo täälläkin sama homma. se "kielto" on ihan sun parasta ajatellen. keskenmenon jälkeen voi tulla helposti raskaaksi. mut sun keho ja varsinki kohtu ei varmaa oo vielä kunnolla palautunu, niin malta nyt vielä. tiedän, että se tuntuu pahalta jne. mut koita kestää!! Jos tuut raskaaksi nyt, niin...

Yhteistyössä