Hakutulokset

  1. P

    Kellä muulla raskausaikana tullut himo mandariiniin ja appelsiiniin

    Minä elin Tropicanan appelsiinimehulla ensimmäiset kolme kuukautta. :laugh: Pojan sain. :heart:
  2. P

    Millaisen lahjan voisi pienituloinen opiskelija antaa kth:lla kituutavalle siskolle?

    Niin sinä varmaan tunnet siskosi ja tilanteen paremmin. Itse laittaisin edes viinipullo (jos ei ole absolutisti tai alkoholisti) tai jotain muuta aikuisten herkkua lahjakortin lisäksi. Jos siis tarkoitus on muistaa siskoa eikä siskonlapsia.
  3. P

    Millaisen lahjan voisi pienituloinen opiskelija antaa kth:lla kituutavalle siskolle?

    Niin kai (melkein) kaikki äidit tekee. Laittaa lapset itsensä edelle. Ajattelinkin, että sinä muistaisit siskoasi etkä hänen perhettään, koska siskosi ajattelee ensin perhettä ja vasta sitten itseään. Kyllä perhe pärjää ilman opiskelijan avustusta, mutta siskolle jokin oma henkilökohtainen...
  4. P

    Millaisen lahjan voisi pienituloinen opiskelija antaa kth:lla kituutavalle siskolle?

    Jos se on oikeasti lahja sille siskolle, niin älä anna sellaista jolla voi ostaa vaippoja tai ruokaa. Tunnollinen perheenäiti ei kuitenkaan raski laittaa rahaa itseensä.
  5. P

    Jos

    No alapään saa kyllä melko kuivaksi ilman paperiakin. Sinne riittäisi neljännes, niin jäisi 3/4 niistämiseen. Kovin räkäisenä en ulkopissailua harrastaisi, joten paljoa tavaraa ei sieltäkään päästä voi tulla. :D
  6. P

    Jos

    Repisin sen paperin kahtia.
  7. P

    vain mustille!

    Joskus. Kun ei jaksa kirjautua.
  8. P

    Meilläkin teki!

    Paitsi sille kuolleelle. :'(
  9. P

    Saako teidän lapsille antaa karkkia / keksejä / pullaa tms. kylässä?

    Ei saa, mutta se onkin alle vuoden. Mummonsa koitti torttua antaa, mutta ehdin väliin. Muita ei ole tarvinnut kieltää.
  10. P

    Kääk! Täytän jo ensi vuonna 30 v!

    Siitä se elämä alkaa.
  11. P

    Oon ollu sohvalla ihan koko päivän

    Näistä sohva-aloituksista tulee väistämättä mieleen "Se yks tietty" sohvaketju. :ashamed: :laugh:
  12. P

    Oletko itse kokenut lapsena ruumiillista kuritusta?

    En ole. Minulla on ollut oikein turvallinen lapsuus. :heart: Ei ole tarvinut pelätä väkivaltaa missään muodossa.
  13. P

    30-vuotislahjaa..

    Sellainen tyylikäs, varakas, snobbailuun taipuvainen, mutta hyvin mukava ja hyvätapainen, urheilullinenkin mies ja Suomi-leijona taskumatti eivät mielestäni sovi yhteen
  14. P

    Mielipiteitä tukistamisesta?

    Niin onhan se hienoa, että vanhemmat ovat niin kehittyneitä ja fiksuja aikuisia, että saavat lapsensa kuriin luunapein ja hiuksista repien. :/
  15. P

    Mielipiteitä tukistamisesta?

    Pitää, jos vanhemmat ovat väärässä. Ja kyllähän vastaväittely myös kehitää lapsen keskustelutaitoja. Oppii perustelemaan mielipiteensä.
  16. P

    Mielipiteitä tukistamisesta?

    Mikshän niitä piti tukistaa ja antaa luunappia tai risua, jos ne niin totteli ja kunnioitti? Kysynpä vaan... :whistle:
  17. P

    Kun mies haukkuu isoksi ja läskiksi

    Mieti nyt vielä toisenkin kerran kannattaako tuommosta ukonroikaletta omaksi miehekseen ottaa.
  18. P

    Pärjääköhän tuo vauva noilla toppapuvuilla talven?

    Riippuu siitä onko ne, tai mitkään niistä, Reimateccejä :attn:
  19. P

    Heräisitkö 4.30 tekemään isänpäiväaamiaista

    Jos Täydellinen nainen ei heräisi, niin sitten ei tavallistenkaan tarvitse. :laugh:
  20. P

    Tein taas löydön lastenosastolta =)

    Jollakin vähän kiehahti.

Yhteistyössä