Hakutulokset

  1. M

    mitä syöt

    eli mitä syöt juuri nyt :D tuc keksejä ja sulatejuustoa :p
  2. M

    avonilaisia paikalla?

    :wave:
  3. M

    avonilaisia paikalla?

    jossain kouvolan lähellä? :wave: =)
  4. M

    voiko kauramaitoa antaa?

    hei meillä 8kk neiti jolla maitoallergia. itse vältän maitotuotteita. nyt kysynkin voiko lapselle antaa kauramaito tuotteita tai soijaa esim. jogurttia, jota siis itsekin syön. oisko kellä tietoa..KIITOS
  5. M

    millä budjetilla

    ootte käyny kaupunkilomilla. mietin tossa et josko ottais haaveeks lähtee esmes viikonloppulomalle ilman lapsia kun ei kolmeen vuoteen olla edes iltaa yhdessa oltu.. joku saksa/ranska olis kiva kohde ehkä... nykyään kun ainakin lennot vissiin aika paljon halventunu. ni paljonko menny rahaa...
  6. M

    Vaatetuksesta

    Pakko nyt kysäistä tästä (ekaluokkalaisten) vaatetusasiasta teiltä: mitä lapsenne käyttävät koulussa ns. sisävaatteina? Collegepaitoja, verkkarihousuja vaiko millaisia? Jos siis ajatellaan jo tällaista viileämpää ilmaa, että ulkovaatteet tulevat vielä sisäkamppeiden lisäksi? Olen yrittänyt...
  7. M

    kokemuksia hartanin ja teutonian tuplista

    Oon pohtinu jos ostais tuplat saksasta. hartanin ZII oli ainakin ja siitä "parannettu" malli Hartan ZX II tai sitten Teutonian Team joko S4 tai S6 onko kukaan tilannu näitä saksasta. eroaako jotenki pohjoismaissa myytävistä? nuo pienet pyörät askarruttaa vielä vähän... onko kellään jotain...
  8. M

    kissa syö ruunebergintorttua...

    kuuntelin et mikäs ihme rapina keittiöstä tulee.. siellä se kissa seisoo pöydällä nakertamassa torttuja... ja juu ei pidetä nälässä jokunen tunti sitten vielä kattelin et söin ihan omaa ruokaa =) jälkiruokaa vissiin jäi vaan vaille...
  9. M

    Hoitovapaalta äippälomalle?

    Heips! Meillä on vuoden ikäinen poika ja tarkoitus olisi hänelle alkaa pientä sisarusta puuhaamaan. Minulla on vakituinen työpaikka, enkä aio tässä välillä mennä töihin, jos vain raskaaksi tulo ei kestä mahdottoman pitkään. Saanko äitiysloman kolmelta ekalta kuukaudelta kuitenkin normaalipalkan...
  10. M

    lisäys

    kyse siis käytetyistä rattaista. :wave:
  11. M

    kantokopasta

    tyhmiä rupesin kyselemään :ashamed: löysin tänään hyväkuntoiset emmaljungin kuomurattaat ja niihin ajattelin ostaa pehmeän kantokopan. eli onko väliä minkä merkkinen se kantokoppa on, käykö kaikki? vai onko sen oltava myös emmaljungin? kiitos ja kumarrus :D
  12. M

    kylppäriremppa

    millasilla budjeteilla ootte tehny kylppäriremppaa.. mitä kannattaa muistaa ja sellasia neuvoja kaipaan. kauanko on teillä kestäny ja koko jne.. onko jotain lupa tai viranomais juttuja mitä pitää miettiä jne...?? meillä nyt vielä ihan suunnitteluvaiheessa.. keväällä ehkä vois ajatella...
  13. M

    Atkinsilla diettaajia?

    Onko ketään, joka diettaa Atkinsilla? Mulla toinen viikko kääntyy loppuaan kohti, painoa on hävinnyt 7 kiloa =) Kysyisin vain, että mitä syötte? Alan olla aika väsähtänyt pihveihin, keitettyihin kananmuniin ja vihanneksiin... Olis ihan mukava kuulla, minkälaisia aterioita koostatte, vaihtelua...
  14. M

    Pohjoinen Keski-Suomi

    :wave: Olisikohan meille uusia kavereita täällä? Minä olen 25 ja poika 2 ja isi 28. Ystävät kun eivät ymmärrä ruveta sikiämään ja olisi kuitenkin kivaa kun koko perhe viihtyisi. Tai ainakin tuo poju =) Äänekoskelta ollaan, oletteko tekin? Tai tästä läheltä, notta voisi vaikka vain piipahdella...
  15. M

    paljonkjo vaunujen kuuluu kestää..?

    Meillä on hajoamssa vaunut. Toinen rungon metalliosista on jo melkein poikki. Vaunut on 2v sitten ostettu. Halvemmat muistaakseni n.300e ovat, mutta eikö silti kuuluisi vähän paremmin kestää. ekan lapsen kanssa ei käytetty kuin satunnaisesti pieniä lenkkejä.. Toisen kanssa vähän enemmän,mutta...
  16. M

    kirpparitavarasta....

    Onko muita jotka "kammoksuvat" käytettyä tavaraa..? jostain syystä en pidä kirpparilta ostetusta tavarasta. Enkä myöskään muusta käytetystä tavarasta.. Meidän kaksikuukautinen ei ole vielä kättänyt ainuttakaan "vanhaa" vaatetta. Siitä huolimatta että niitä on saatukin ihan ilmaiseksi...
  17. M

    Jäntevyys..??

    Hei! Onko taaperonne olleet vauvana jämäkkiä vai pehmeitä? Onko jäntevyys jotenkin vaikuttanut motoriseen kehitykseen positiivisesti vai negatiivisesti? Oma poikani (3kk) on aika jäntevä, liikettä kuitenkin löytyy normaalisti sen ikäiseksi. Olen huolestunut, jos jämäkkyys jotenkin hidastaa...

Yhteistyössä