Hakutulokset

  1. A

    Carena double swing-kokemuksia

    Onko totta että ratasosalla sitä jalkatukee ei saa "suoraksi", jos sellainenkin lapsi nukkuu rattaissa päikkärit joka ei enää mahdu kantokoppaan?Että "roikkuuko" jalat sit alempana kun muu kroppa?
  2. A

    Carena double swing-kokemuksia

    Elikkäs meillä esikko 2v.8kk kun vauva syntyy,ja samoja rattaita oon miettinyt.Arveluttaa vaan tuo paino-asia,netistä jostakin luin että ratasosassa olisi maksimipaino 15kg,ja meidän poitsu painaa jo nyt sen verran...onkohan turha edes haaveilla noista?Haluaisin ehdottomasti sellaiset,joissa...
  3. A

    Punaisia näppylöitä iholla...?

    Meidän pojalla kans (9kk) on ihme näppylöitä,muutama kasvoissa ja molemmissa kämmenselissä yhdet...Aika isoja on pari,n.nuppineulanpään kokoisia,muut pienempiä,ja keskellä noissa on pieni piste...?Muistelin kans että kerran aikasemminkin on tuollaisia ollu,lähti sitten itsestään pois. Yhtään ei...
  4. A

    Milloin uimahalliin?

    Me ollaan pojan kanssa vauvauinnissa (5kk) ja siellä ohjaaja sanoi että vasta vuoden ikäisen kanssa saisi ominpäin mennä uimahalliin. Tätä perusteli sillä että "normaaliaikaan" (vauvauiniti on aina aamuisin ensimmäisenä,ennenkuin uimahalli on vielä edes avattu) vesi on likaisempaa,ja mitä...
  5. A

    Alkoholi ja imetys

    Juu tarkoitus ei tosiaan ole räkäkännejä vetää :laugh: ihan vaan hauskaa pitämään ja tuulettumaan,päätarkoitus ei ole viinan kiskominen niinkuin ei varmasti (ja toivottavasti!) kovin monella muullakaan äidillä!Lapsen hyvinvointi ennenkaikkea =) Vaikka onhan se hienoa pitkän ajan jälkeen...
  6. A

    Rokotusreaktiot

    Meillä ei tuolloin 3 kuisena tullut minkäänlaisia rektioita.Eilen sai nyt tuon toisen rokotteen,ja tänään huomasin että pistoskohdan alapuolelle oli tullut parin sentin levyinen punainen läiskä,joka painaessa tuntuu kovalta.Poika on kyllä ihan oma itsensä,onneksi. :)
  7. A

    Alkoholi ja imetys

    En olisi uskonut että jo noin pian voi imettää,mutta tottahan se on että ei maito ole aamulla niin kuin viinaa vaikka bailaamassa onkin ollut yöllä :D Voisi tuo laskeminen olla hiukan hankalaa kun tuskin aivan täysin muistaa montako annosta sitä on tullut kipattua! B) Toki voi olla että...
  8. A

    Alkoholi ja imetys

    kun ensi kuussa oon eka kertaa vauvan syntymän jälkeen lähdössä viihteelle...että koska on sitten turvallista imettää kun edellisenä iltana on ollut baarittelemassa?
  9. A

    Lastenvaate nettikauppoja

    huutonettiin (www.huuto.net) josta voi tehdä todella hyviä löytöjä,eikä tarvi maksaa itteensä kipeeksi... =)
  10. A

    NEUVOJA Plasto vauvakeinun kiinnitykseen...

    Meillä ostettiin tuo keinu käytettynä,joten naru oli jo valmiiksi pujotettu (onneksi!) :D Meidän keinussa ei mustia rinkuloita ole...narun päät on pujotettu rei'istä jotka on keinussa tuossa edessä,ja päihin on laitettu solmut. Naru on pujotettu sitten takana olevista rei'istä,niin että...
  11. A

    Vaunut kaatui!

    Eilen sain melkein sydänhalvauksen kun olin kärryttelemään lähdössä,kenkiä laitoin jalkaan kun vaunut kaatui!Rivitalossa asustellaan,ja ns."ylätasanteen" jälkeen on vielä yksi porras,ja maa viettää alaspäin.Vaunut oli tuolla tasanteella kun ne yht'äkkiä lähtivät ja kaatuivat "kuomulleen".Olin...
  12. A

    Kuinka kauan rintamaito säilyy?

    Niin,elikkä olen jostain lukenut että rintamaito sälilyisi pakastimessa 3kk:tta,onko muita tietoja?Tätä mammaa ollaan ensi kuussa viemässä ekaa kertaa viihteelle synnytyksen jälkeen,poika tuolloin ½vuotias.Suurin osa "pakkasmaidoista" on tuolloin jo n.4kk:tta vanhoja,uskaltaako niitä vielä antaa...
  13. A

    sektio

    Hei! Ymmärrän ajatuksesi ja tunteesi sektiota kohtaan, itse olen kokenut vastaavanlaisia "pettymyksen" tunteita aikanaan, kaksi lasta olen sektiolla itsekin saanut. Sinulla on oikeus surra sitä, ettet ole voinut synnyttää alakautta lapsiasi. Toki kaikista tärkeintä on lapsesi turvallinen alku...
  14. A

    hampaista

    voiko 4½kk sekarotuisella narttu koiralla lähteä pentu hampaita jo tossa iässä?huomasin et alahampaita kax eestä lähteny & ylhäällä lenkkuu kax ristissä..vai onko voinut jostain iskusta lähteä..iikk :o törmäilee usein kun menee esim karkuun kun on tehnyt pahaa sohvan alle..ja monesti ulisu vähän...
  15. A

    Syöttötuoli

    Meillä tyttö siirty norm.tuoliin 1vee4kk, ja poika vuoden ikäsenä!! Tuolit ovatkin kyllä sen näkösetkin :laugh: :laugh: mutta elämäähän tämä vaan on!!!

Yhteistyössä