Vaunut kaatui!

Eilen sain melkein sydänhalvauksen kun olin kärryttelemään lähdössä,kenkiä laitoin jalkaan kun vaunut kaatui!Rivitalossa asustellaan,ja ns."ylätasanteen" jälkeen on vielä yksi porras,ja maa viettää alaspäin.Vaunut oli tuolla tasanteella kun ne yht'äkkiä lähtivät ja kaatuivat "kuomulleen".Olin aivan paniikissa,tietysti poikakin (5kk) säikähti ja alkoi itkeä. Soitin päivystykseen,josta rauhoiteltiin että jos lapselle ei tullut haavoja tms.,ja vaikuttaa ihan normaalilta,ei tarvitse lähteä näyttämään.Sanoivat vielä että vauvat ovat niin "pehmoisia",että vaikka putoaisivat sängyltä tms.,niin usein selvitään pelkällä säikähdyksellä. Itse olisin joka tapauksessa lähtenyt päivystyksessä käymään,mutta mies oli sitä mieltä ettei tarvitse kun poika vaan naureskeli ja tuntui olevan ihan oma itsensä... Otsaan tuli mustelma,muita jälkiä en ole löytänyt,eikä edes itkenyt juuri yhtään. Onneksi pysyi vaunujen sisällä,mutta oli kyllä hurjan näköistä kun pikkuinen oli siellä jalat pystyssä "niskallaan"! Onko kellekkään muulle sattunut vastaavia haavereita?Itse näen tästä painajaisia loppuelämäni ja pidän itseäni huonona äitinä... :'(
 
On sattunut :( Oltiin mun vanhemmilla ja laitin kuopuksen silloin 2-3kk vaunuissa avonaisen ulko-oven eteen odottamaan, laitin jarrun päälle ja lähdin hakemaan avainta. Esikoinen oli ottanut jarrun pois päältä ja oli työntänyt vaunut kolme rappua alaspäin. Vaunut oli renkaat taivasta kohti, kun pääsin ovelle (mainittakoon, että olin poissa vaunujen luota n.10s). Onneksi kuopus oli kantokassissa vaunujen sisällä, eikä siis sattunut mitään. Mun vikahan se oli, olisi pitänyt olla tarkempi ja todellakin tuli opittua tuosta.
 
Heh, ei ole ítselle sattunut, tai siis nimenomaan itselle on... joskus kääntymään opittuani, eli muutaman kk ikäisenä, olin nimittäin ihan yllättäen ja vauhdissa ottanut vaununlaidasta kiinni ja kammennut itseni kadulle. Äiti oli saanut joltain ohikulkevalta papalta kamalat haukut, kun ei pidä lapsestaan huolta... Vaan kukapa siinä olisi ehtinyt mitään tekemään. mitään ei siis kuitenkaan käynyt.

Kaikille sattuu ja tapahtuu, et ole yhtään huono äiti! :heart:
 

Yhteistyössä