Hakutulokset

  1. A

    eBaystä "tilanneet"!!!!!

    \ Rekisteröityä pitää.Lähetyskulut riippuu maasta, tuotteesta,myyjästä jne... esim. just tilasin rintsikat usasta,kulut 11$, 120cm hame englannista 1£.Koko taulukoita löytyy googlella.Ite olen kokoa 46, usassa 18 englannissa 16. Palautteet kannattaa katsoa tarkkaan.Paypalin kautta kannattaa...
  2. A

    Tuli mieleen tuosta hygieniasta kaupassa...

    hyi oksennus. voiko olla totta?
  3. A

    Järkytyin Keravan Prisman lihatiskin myyjästä:(

    Olen vakituinen aamu asiakas Prisman palvelutiskillä ja moitteen sanaa en voi sanoa. Aina saan iloisen tervehdyksen ja hymyn, joka lämmittää koko päivän. Ihmettelen miksi et pyytänyt pomoa paikalle ja selvittänyt asiaa? Ainakin minä olisin tehnyt niin. Jatkossakin käyn tekemässä ostokset...
  4. A

    väestöliitosta..

    Tulokset varmaan riippuvat siitä mihin hoitoon olet menossa. Itselläni kyseisessä paikassa tärppäsi inssi ekalla. Pidin kovasti labran tädeistä kyseisessä paikassa. Mielestäni talon sisäinen tiedonkulku oli huonoa ja sain ristiriitaisia tietoja talon eri tahoilta. Lääkärit vaihtuivat usein ja...
  5. A

    Lapsettomuushoidot Lahdessa

    PHKS:n IVF-hoidot tehdään tällä hetkellä siten, että punktiota edeltävät hormonihoidot yms tulee PHKS:n lääkärin toimesta, samoin seurantaultrat, mutta punktio ja alkoin siirto Helsingissä ostopalveluina Felicitaksessa. Myös yhden lapsen perheet ovat oikeutettuja kunnalliseen IVF.ään, mikäli...
  6. A

    millaista palvelua lastentarvikeliikkeessä?

    Rovaniemellä asioin minäki, mutta ei ole koskaan tarvinut kahta tuntia odotella. Ennen en asioinut, kun oli joku töissä vanhempi naishenkilö, jolta sain aina tylyä kohtelua, silloin asioin aina kemin myymälässä. Nykyään asioin tarpeen mukaan rovaniemellä ja aina on ystävällinen kohtelu ollut...
  7. A

    www.nallentassu.fi

    Pitäisi varmaan hävetä, mutta sanon kuitenkin, että olen löytänyt todella hyviä nettikauppoja juuri sillä tavoin, että täällä on ollut linkki nettikauppaan ja koska nuo nettikaupan ovat helpottanut elämääni niin en kyllä näe mitään pahaa että kerron muille omista löydöistäni. Harmi jos jotkut...
  8. A

    www.nallentassu.fi

    Ihania lahjoja ja tuli myös vaatteita ihailtua vaikka ne tosin ovat liian arvokkaita meidän ostettavaksi. Pakko vielä kommentoida täällä olleisiin viesteihin. Minulle ainakin on ihan sama kuka tänne linkin laittaa, sillä ostan paljon netin kautta ja minun elämää helpottaa kun ei tarvitse...

Yhteistyössä