Järkytyin Keravan Prisman lihatiskin myyjästä:(

momo

Hysteria on ihan paikallaan kun on hygieniasta kyse :wave: . Ihan törkeyden huippu, että myyjä näytteli hanskojen vaihdon. Jos on niin tyhmä, ettei ymmärrä vaihtaa oma-aloitteisesti niin ainakin pyynnöstä pitäisi kiltisti totella. Ihan totta, ei ole kohtuuton pyyntö saada lihaa ilman liuottimia!!! :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 23:25 momo kirjoitti:
Hysteria on ihan paikallaan kun on hygieniasta kyse :wave: . Ihan törkeyden huippu, että myyjä näytteli hanskojen vaihdon. Jos on niin tyhmä, ettei ymmärrä vaihtaa oma-aloitteisesti niin ainakin pyynnöstä pitäisi kiltisti totella. Ihan totta, ei ole kohtuuton pyyntö saada lihaa ilman liuottimia!!! :\|
Kamoon, kuka pesee lihatiskin lasin liuottimella..? :LOL:

Mietihän muutenkin, mitä ja millaisia myrkkyjä ihmiset saavat kaikkialta, ilmasta, vedestä ja ravinnosta !!

Luulet varmaan, että lihamyyjän hanskat ovat syyllisiä myös ilmastomuutokseen. :LOL:
 
ent kaupan työntek
Näitä nyt on joka puolella.. Itse olen kaupassa ollut töissä ja nähnyt siellä kaikkea sellaista, mitä tavalliset asiakkaat ei näe.. esimerkiksi kaupassa pakattua jauhelihaa ei kannata IKINÄ ostaa!!!!! Samaten kaupassa pakatut kalat... :x :x :x
 
No hyi erkki! :eek: *oksentaa* :x

Ite näin Tampereella Kauppahallin (vai onkse ny sen nimine) edessä miehen ulkona tupakalla ja puhu puhelimeen ne ohuet hanskat kädessä! Ihan satavarmana kävi siinä myös p.askalla ne samat hanskat kädessä ja kaivo muniaan kaupan päälle. Hyi h....
 
Tuskin se myyjä nyt ihan sillä hanskalla pyyhki sitä lasia, joka tapauksessa, käyn itse päivittäin siinä ostoksilla ja voin sanoa, että taso on huomattavasti parempi kuin ennen. Menkää vaan hyvät ihmiset sinne lähikauppaan ostoksille, siellä se vasta tuoreus tulee vastaan. Miettikääpä, kuinka paljon asiakkaita käy päivittäi jossain Prismassa, jolloin tavaran kierto on nopeampaa kuin lähikaupan pikku tiskillä, missä tavara voi seistä useampiakin päiviä. Ja monesti olen seurannut lähipikku kauppojen tarjouksia! Ensiksi myydään esim. kokonaista tuoretta lohta, seuraavan kerran saa samaa tuotetta savustettuna??????????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 00:09 vieras2 kirjoitti:
se on kyllä totta että ihmiset pesevät käsiään tosi huonasti esim. vessakäynnin jälkeen.... alkakaapa tarkkaileen ihmisiä!
Samaa mieltä olen kanssasi..Meillä kanssa on ja oli muutama työntekijä, jotka wc käynnin jälkeen eivät pesseet käsiään koskaan,vaikea olla kuulematta,kun wc kansliassa,en koskaan syö heidän tekemiään esim. salaatteja.
 
Piglet harmaana
Yhessä Picnicissä on työntekijä, joka väsää samoilla hanskoilla patongit ja rahastaa asiakkaat.
Eli käsittelee rahaa ja kassaa ja hanskoja vaihtamatta meni tekee patonkeja. Jäi syömättä siinä paikassa.
 
Olen vakituinen aamu asiakas Prisman palvelutiskillä ja moitteen sanaa en voi sanoa. Aina saan iloisen tervehdyksen ja hymyn, joka lämmittää koko päivän. Ihmettelen miksi et pyytänyt pomoa paikalle ja selvittänyt asiaa? Ainakin minä olisin tehnyt niin. Jatkossakin käyn tekemässä ostokset Prismassa ja etenkin palvelutiskillä. Koskaan en ole kuullut kenenkään tutun tai ystävän moitteita, joten jään kyllä ihmettelemään, et kai ole katkeroitunut entinen työtekijä tai muuten vaan kateellinen??????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:29 asiakas kirjoitti:
Olen vakituinen aamu asiakas Prisman palvelutiskillä ja moitteen sanaa en voi sanoa. Aina saan iloisen tervehdyksen ja hymyn, joka lämmittää koko päivän. Ihmettelen miksi et pyytänyt pomoa paikalle ja selvittänyt asiaa? Ainakin minä olisin tehnyt niin. Jatkossakin käyn tekemässä ostokset Prismassa ja etenkin palvelutiskillä. Koskaan en ole kuullut kenenkään tutun tai ystävän moitteita, joten jään kyllä ihmettelemään, et kai ole katkeroitunut entinen työtekijä tai muuten vaan kateellinen??????
pakko on :kieh:

eli hymy lämmittää koko päivän :kieh: mitenhän kauan se lämmittää jos saa jonkun ruoka myrkytyksen

partaansa nauraa myyjä kun just on samoilla hanskoilla käyny kättelemässä pikku-veljeä :kieh:
siin on hyvä hymyillä
 
kuupää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:08 HERNETÄTI kirjoitti:
käykää joskus ravintoloiden keittiöllä ja varsinkin niissä tiskinurkkauksissa, niin taitaa jäädä ruua tsyömättä :whistle:
Ne isot tiskikoneet joita on isoilla keittiöillä, ei tosiaankaan pese niin hyvin kuin pitäs. Eikä niistä olla aina niin tarkkoja, uudestaan pestään lähinnä vain jos on jääny tosi likaiseksi. :\| Märkinä/kosteina ja lämpiminä pistetään astiat paikoilleen..
 
Ei mikään ihme, että ollaan aina kipeitä. Kaikki pitäs olla niin hygieenistä nykyään!!
Mistä me saadaan immuniteettia mihinkään, jos ei saada edes bakteereita mistään.
Ja sanokaa nyt kaikki superäidit vielä, että juu teillä käytetään myös sitä tiskiainetta, mikä tappaa kaikki bakteerit. Ja kädet DESINFIOIDAAN kahden minuutin välein, ettei lapset saa pöpöjä.
 
En usko että se myyjä parka on ajatellut muuta kuin hyvää putsatessaan lasin puhtaaksi, seuraavaksi olisi varmasti tullut palautetta siitä kuinka likaisten lasien takaa pitää tuotteita ostaa? Itsekkin pesiessäni ikkunoita pyyhin paperiin en käteen!!!! Hei halooo. Varmasti asia on käyty myymälässä läpi jos annoit palautetta johtajalle. Mutta emmehän me asiakkaat olla koskaan mihinkään tyytyväisiä oletko koskaan antanut positiivista palautetta kyseiseen myymälään ja varsinkin jos sinulla on huono päivä niin myyjähän siitä eniten kärsii ja hänkö on syyllinen. Sekin vaan sattuu olemaan heidän työ ihmisiäkin he ovat eivätkä varmasti tarkoita mitään pahaa.
 
Ollaan pistetty reklat sähköpostilla asiakaspalveluun/osaston vastaavalle ja S-kauppa on korvannu ihan kivasti mokansa. Ja meiliin voi odottaa saavansa (kirjallista) vastausta kohtuu ajassa.
Itse kaupoissa työskennelleiden juttuja kuultuani olen suosinut suurien ruokatalojen valmispakkauksia. Tuo lohi on tietty monesti ostettava tiskiltä, mutta meillä se menee yleensä kypsennettäväksi. Mietin vain, mitenhän nuo ravintoloiden ja pitopalveluiden graavilohet onkaan käsitelty..
 
Sivuaa nyt aiheesta,mutta hygieeniasta kuitenkin. Työpaikkani vieressä on kiinalaineen ravintola, eli meillä on yhteinen käytävä. Sivuovesta kun lähtee käytävälle näkee heidän keittiöön ja sielä he röyhyttelevät kessua työnteon lomassa :x
 
Tamakin sivuaa aiheesta vahan,,, mutta kerronpa kuitenkin. Miehen toimistolla on yhteiset vessatilat samassa rakennuksessa olevan Domino's Pizza -paikan kanssa. Mies kertoo etta pizza paikan tyontekijat eivat koskaan pese kasiaan vessassa kaynnin jalkeen kun han on heita siella samaan aikaan nahnyt. Emme syo Domino's pizzaa ja olen kylla kertonut tasta kaikille tutuillekin. YOKKKKK!!!!!
 
Tuo on todella ällöttävää...

tuli vaan mieleen, että koko ajanko se sitä lasia hinkkaa vai juoksetko jatkuvasti siellä lihatiskillä, kun aina osunut niin, että lasinpesu on juuri käynnissä kun saavut paikalle...
 
Miten kehtaatte
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:31 Gloria Mundi kirjoitti:
Tamakin sivuaa aiheesta vahan,,, mutta kerronpa kuitenkin. Miehen toimistolla on yhteiset vessatilat samassa rakennuksessa olevan Domino's Pizza -paikan kanssa. Mies kertoo etta pizza paikan tyontekijat eivat koskaan pese kasiaan vessassa kaynnin jalkeen kun han on heita siella samaan aikaan nahnyt. Emme syo Domino's pizzaa ja olen kylla kertonut tasta kaikille tutuillekin. YOKKKKK!!!!!
julkisesti heittää tällaista lokaa NIMEÄMÄLLÄ yrityksen???!!!! Ottakaa yhteyttä siihen terveystarkastaan jos oikeasti on aihetta, ei täällä purnaaminen ja mustamaalaaminen asioita ko kohteissa miksikään muuta!
Jos ko yritysten edustajat saavat vihiä näistä kommenteista, voivat haastaa käräjille. Ihan siinä missä erään pääministerin eräs entinen heilakin! :attn: :attn: :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:40 Miten kehtaatte kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:31 Gloria Mundi kirjoitti:
Tamakin sivuaa aiheesta vahan,,, mutta kerronpa kuitenkin. Miehen toimistolla on yhteiset vessatilat samassa rakennuksessa olevan Domino's Pizza -paikan kanssa. Mies kertoo etta pizza paikan tyontekijat eivat koskaan pese kasiaan vessassa kaynnin jalkeen kun han on heita siella samaan aikaan nahnyt. Emme syo Domino's pizzaa ja olen kylla kertonut tasta kaikille tutuillekin. YOKKKKK!!!!!
julkisesti heittää tällaista lokaa NIMEÄMÄLLÄ yrityksen???!!!! Ottakaa yhteyttä siihen terveystarkastaan jos oikeasti on aihetta, ei täällä purnaaminen ja mustamaalaaminen asioita ko kohteissa miksikään muuta!
Jos ko yritysten edustajat saavat vihiä näistä kommenteista, voivat haastaa käräjille. Ihan siinä missä erään pääministerin eräs entinen heilakin! :attn: :attn: :attn:

Ööh,, satutko tietämään mistä päin Gloria Mundi kirjoittelee? =)
En oikein usko, että monikaan tuota hänen mainitsemaa pizza paikkaa tunnistaa, ainakaan ihan heti,, =)
 
Aloittajan mainitsen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:44 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:40 Miten kehtaatte kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:31 Gloria Mundi kirjoitti:
Tamakin sivuaa aiheesta vahan,,, mutta kerronpa kuitenkin. Miehen toimistolla on yhteiset vessatilat samassa rakennuksessa olevan Domino's Pizza -paikan kanssa. Mies kertoo etta pizza paikan tyontekijat eivat koskaan pese kasiaan vessassa kaynnin jalkeen kun han on heita siella samaan aikaan nahnyt. Emme syo Domino's pizzaa ja olen kylla kertonut tasta kaikille tutuillekin. YOKKKKK!!!!!
julkisesti heittää tällaista lokaa NIMEÄMÄLLÄ yrityksen???!!!! Ottakaa yhteyttä siihen terveystarkastaan jos oikeasti on aihetta, ei täällä purnaaminen ja mustamaalaaminen asioita ko kohteissa miksikään muuta!
Jos ko yritysten edustajat saavat vihiä näistä kommenteista, voivat haastaa käräjille. Ihan siinä missä erään pääministerin eräs entinen heilakin! :attn: :attn: :attn:

Ööh,, satutko tietämään mistä päin Gloria Mundi kirjoittelee? =)
En oikein usko, että monikaan tuota hänen mainitsemaa pizza paikkaa tunnistaa, ainakaan ihan heti,, =)
ruokapaikan taas tunnistaa liiankin moni. Ja se firma ei olekaan ihan pieni..... Eipä tulisi mieleen alkaa täällä nimeltä mainitsemaan.
 

Yhteistyössä