Hakutulokset

  1. A

    Ketkäs menossa Iron Maidenin keikalle?

    :wave: Helsinki ja stadion kutsuvat heinäkuussa ja kentällä ollaan. Keitäs teistä mä siellä saan moikkailla? :)
  2. A

    Muistoketju Jokelan uhreille, omaisille ja kaikille joita asia koskettaa

    En tiedä onko tämmöinen jo aloitettu, modet voivat poistaa jos näitä on jo monta. Sanaton osanottoni kaikille heille, jotka kokivat valtavan menetyksen eilen. Voimia kulkea eteenpäin kaikille heille, joita asia koskettaa. Viisautta ja oikeita sanoja heille, jotka miettivät miten puhua asiasta...
  3. A

    koiramäen pajutalli

    menkääs pk-seudulla asuvat/vierailevat käymään koiramäen pajutallilla. aivan uskomatonta mitä kaikkea näppäräsormiset ihmiset saakaan aikaan pajusta, risuista ja heinästä! siellä on syyskuun loppuun asti peikkometsä-näyttely ja ainakin meidän tytöt ihastui pajupeikkoihin, eläimiin ja muihin...
  4. A

    käsivarret timmiin kuntoon!

    mutta miten? kuntosalille ei aika riitä, eli kotikonsteja kaipailisin. jos hommaisin käsipainot, niin kuinka painavat ja millasia sarjoja? pitkiä sarjoja kevyillä painoilla vai lyhyempiä painavammilla? kaikki neuvot nyt kehiin kiitos! :)
  5. A

    naisten kympistä

    onkos täällä ketään naisten kympille osallistuneita? mä oon kaikkea muuta kun juoksija, mutta nyt yhtäkkiä innostuin tuosta ajatuksesta. mutta mutta... onko ihan mahdollista, että tämmönen tavallinen möllykkä oikealla harjottelulla joskus elämässään jaksais JUOSTA tuon matkan? tällä hetkellä...
  6. A

    jokos olette kylväneet?

    jokos moni on kylvänyt kesäkukkan siemeniä suoraan pihalle? ja mitä? mä täällä eteläsuomessa jo uskaltauduin ja peukut ja varpaat pystyssä toivon, ettei yöpakkasia (ainakaan kovia) enää tulisi. unikkoa, kesämalvikkia ja ruiskaunokkeja tuli laitettua. esikasvatetuista auringonkukat lykkäsin jo...

Yhteistyössä