Hakutulokset

  1. A

    Millanen paikka Klaukkala on asua?

    Eli onko avoimia päiväkoteja ja/tai leikkipuistoja?
  2. A

    Imetys ja rintojen "kihelmöinti"

    Vauveli on nyt 3vkon ikäinen ja on täysimetyksellä, maitoa tulee tosi runsaasti ja rinnat ovat ehjät. Niitä kuitenkin kihelmöi ja polttelee kauttaaltaan imetysten välissä. Onkos muilla samanlaista oiretta ja mistähän mahtaa johtua?
  3. A

    Vielä ehkäisykapselista - kapseli vs. minipillerit?

    Hei! Kysyisin, onko kellään kokemuksia sekä minipilllereistä että kapselista. Vaikuttava aines, keltarauhashormoni, molemissa sama. Lähinnä niitä sivuoireita kyselen molemmista.
  4. A

    odottavat äidit Helsingissä

    Moi!! Etsin uusia tuttavuuksia samassa jamassa olevista odootavista äideistä! Odotan ekaa lasta ja laskettu aika kesäkuun alussa.Olisi mukava saada postia! =)
  5. A

    tälle on tilausta

    Oli hauskaa löytää tällainen palsta jossa on rento tunnelma. Olen vuosia käynyt vauvalehden sivuilla, mutta jotenkin tunsin siellä itseni "vanhaksi" vaikka ikää vasta 31. En tiedä miksi sinne olen aikoinaan edes eksynyt, kun postilaatikosta on taas Kaks plussa aina kolahtanut, nyt tosin olen...
  6. A

    onko teidän lapset tehty

    Mitenkäs tässä ikäluokassa, joko teidän perheen lapsi luku on täynnä, montako lasta jo on ja vieläkö haaveissa lisää, entä milloin? Itse en viel ole varma, toisaalta olen kiitollinen kahdesta terveestä lapsesta, mutta jotenkin ihaillen katselen perheitä joilla on kolme lasta tai kolmas tulossa...
  7. A

    helsinki hohoi

    erityisesti itä-hki ..kamuja kaipailee parikymppinen 1v prinsessan äiti mellunmäestä(+masutoukka rv30)..olisi kiva jos asuisitte mahdollisimman lähellä vaik ei matka ole este vähän hidaste vain heh :laugh: kaivataan kavereita niin leikkikentille kun kahvitteluhetkiin ja shoppailuun..meilaa...
  8. A

    Talvivaatteet

    Mitä te arvostatte ostaessanne lapselle talvihaalaria tai talvipukua? Lisää keskustelua asiasta http://groups.msn.com/poppoot

Yhteistyössä