Hakutulokset

  1. A

    Kirjotin eilen harmaana tämän:

    Mä itkin eilen yö kolmeen asti yksin sängyssä juuri tätä että ei kaikki ole hyvin jos mun tarvii pelätä omaa aviopuolisoa,ihmistä jonka pitäis olla mulle se rakkain ja läheisin. En mä muuten koskaan pelkää,ei mun tarvi pelätä koska mies on tosi kiltti ja muuten niin ihana ja hyvä mies mutta...
  2. A

    Kirjotin eilen harmaana tämän:

    Tätä mä sille sanoin.Ikinä en uskois että sellaista tekis mutta pikaistuksissa tottakai järjellä ajateltuna niin voi käydä.Kun oikeen suuttuu niin ei hillitte itseään. :( Siksi mä todella vakavissani mietinkin,miten mun nyt tulis tästä jatkaa.
  3. A

    Kirjotin eilen harmaana tämän:

    http://keskustelu.kaksplus.fi/t787294 Ylläolevan aloituksen.Tiiättekö,en vieläkään tiedä mitä tekisin.Mies on tätä anteeksi pyydellyt,katuu jne mutta silti en ole pystynyt vielä antaa anteeksi.Enkä todella tiedä miten edes pystyn. :| Oikeesti,vetää vakavaksi tällänen.Mies suoraan sanoen...
  4. A

    Kuka laulaa biisin "Äidin pikku-poika?" Eli menee joteski näin..

    ...Kiitos paljon! =) :flower:
  5. A

    Kuka laulaa biisin "Äidin pikku-poika?" Eli menee joteski näin..

    ..Äidin pikku poika muuttaa maalle....tjsp.Muuta en sit muistakkaan. :D Kukas tuon laulaa,mies ääni kyseessä. =)
  6. A

    Tää on tehty nyt ylläpidolta kiusallaan!!!

    Ne on päättäny ny sitte ettei äiteet kenaa täällä liian pitkään per päivä..laittaneet hiiren p:n kokosen tekstin että varmasti alle tunnissa on pää kipeenä. ;) :whistle:
  7. A

    Tää ei oo totta...:(

    No voi itku :( 7 yhteistä vuotta on pitkä aika..olen tosi pahoillani puolestasi! :'( :heart: :hug:
  8. A

    Voiko tää olla näin hyvä?!!!

    Mä kans tykkään tästä ihan älyttömästi. :heart: =)
  9. A

    ketkä ei tykkää uudistuksesta?

    Miten nää sivut nyt oikeen toimii??? :o :( :kieh: :laugh: :saint: :headwall: :D :hug: :) =) :flower: :'( B) :attn: :x :xmas:
  10. A

    Nyt biisi tietäjät äkkiä vielä apuja!!Mikäs tää on?

    \ Kiitos kaunis sinne!!! :flower: :flower: :flower: =) =) =)
  11. A

    Nyt biisi tietäjät äkkiä vielä apuja!!Mikäs tää on?

    Suomalainen biisi ja kerto alkaa näin "Tahdon syliisi painaa pääni,tahdon viereesi? nukahtaaaaaaaaaaaa..." Tuli äsken just kakkosella yhdessä ohjelmassa tuo,vähän oli ihana biisi!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: <br><br>
  12. A

    Mä hyräilen teille yhtä biisiä,mikä tää on?

    \ No mä kanssa tykkään siitä tosi kovaa ja sillä kyselinkin että saan sen itelleni hankittua. =) =) =) =) *Jipii*
  13. A

    Mä hyräilen teille yhtä biisiä,mikä tää on?

    \ Joo noi mun vihjeethän oli niin hyviä että tokihan niistä kaikki heti tiesi mitä biisiä hain.... :whistle: :whistle: :whistle: :D Ei vaan siis oikeesti tosi hienosti löyty kyllä het oikee biisi,kiitti vielä tosi kovasti !! =) =) =) =) =) =) :flower: :flower: :flower: :flower:
  14. A

    Mä hyräilen teille yhtä biisiä,mikä tää on?

    \ Ei oo totta!!!!Koitin youtubeen ja se on just tuo!!!!!!!!!!!!!!*Tanssii ja hyppii onnesta* :D :D :D :D :flower: :flower: :flower: KIITOS!!!! :flower: :flower: :flower:
  15. A

    Mä hyräilen teille yhtä biisiä,mikä tää on?

    En mä siitä muuta osaa kun sen kerto menee jotenkin näin:"Ee,ee,ee,ee" :D :D :D :D :D :D Että sanokaa nyt mikä toi biisi on? :D Se soi ainakin voicella aika paljon ja siinä laulaa nainen ja taitaa mies äänikin jossain välissä kuulua vähän... :D :whistle: Tarttis tietää sen biisin...
  16. A

    Haluutko naurut?Tää ilmotus ei voi olla totta!! :DD

    \ :laugh: :laugh:
  17. A

    Haluutko naurut?Tää ilmotus ei voi olla totta!! :DD

    \ Voi hitto,en noita muita ees hokannu kattoa :D Mikähän autoliike tää oikeesti on... :whistle: :wave: :D
  18. A

    Kuka tykkää?

    Justin timberlake:Sexyback Toi biisi on siis niin hyvä!!!! http://www.youtube.com/watch?v=sFMvNtuZceI B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) <br><br>
  19. A

    Haluutko naurut?Tää ilmotus ei voi olla totta!! :DD

    \ En mäkään! :x :D
  20. A

    Miksi Ihmiset Ei Siivoa Pihojasa???!!!

    Meillä onkin lähes aina siisti piha.Nurtsit leikattu,kukkasia siellä ja täällä,nättejä kukka penkkejä eikä mitään romua pihassa. B) Ellei lasten hiekkuri leluja oteta lukuun niin mitään tavaraa ei loju pitkin pihaa. =)

Yhteistyössä