Hakutulokset

  1. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Rakenneultra 7.5 Huoh, onhan viikko takana. Rankkaa kun yöt töissä ja päivisin unet jää muutamaan tuntiin parissa pätkässä. Pikkasen ollut pinna kireellä. Nyt onneksi muutama vapaa ja saa latailla akkuja. Alkoi kyllä jo tuntumaan siltä, ettei heinäkuulle asti pysty tekemään ainakaan täyttä...
  2. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Meillä ei onneksi isompia hankintoja tarvitse tehdä, kun on kaikki vielä tallella. Jos on poika, niin vaatetta pitää ostaa, tai muuten pukeutuu pinkkiin ja mekkoihin ????. mä täällä ihan vakavissani pohdin, kuinka kauan kroppa jaksaa tätä unten vähyyttä. Teen yö töitä ja pikkulikka ei ole...
  3. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Täällä yksi, joka on lueskellut ja näin nt-ultran jälkeen uskallan loikata mukaan. Tulossa kolmas, edelliset ovat kohta 7v ja nuorempi on 1,5v. LA on 27.9. Itse olen 36v. Näiden nuorempien ikäeroksi tule aika tarkalleen 2v. Cira- 27.9/3 Myös FB ryhmään liittyisin mielelläni. Joku täällä...
  4. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Pikaisesti täältä kuulumisia... Meille syntyi tyttö 6.9 3180g ja tasan 50cm Oli vauhdikas tapaus, vedet meni aamulla kl.6.00 supistukset alkoi 6.30 ja neiti oli maailmassa kl.8.15. Onnea kaikille jo käärön syliinsä saaneille ja lopuille tsemppiä viimeisten viikkojen kanssa.
  5. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Merkkailen täällä Cira 33+1
  6. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Nyt se alkoi, nimittäin mammaloma :heart: Eilen kävin luovuttamassa kaapin ja työpaikan avaimet pois. Ei tarvitse enää miettiä niitäkään. Harjoitus suppareita ja sukkapuikkoja on täälläkin ollut ja ne ensimmäiset suonenvedot. Turvotus seilailee ihan päivästä riippuen. Mutta pääpiirteittäin...
  7. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Poks 30+0! Näin se käy aika vähiin :o Eilen tuli käytyä uimassa ja heitettyä talviturkki pois. Olihan mukavan lämmintä vettä. Tulokkaalle tilasin kaukaloon lämpöpussin ja muutamat kuvioharsot, sekä hoitolaukun. Nyt varmaankin alkais muutamaa vaatekertaa lukuunottamatta olla hankinnat...
  8. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Pitää tänne tulla merkkailemaan tätä pinoa. Tänään poksahtelee 29+0. Aika menee hirveetä vauhtia :whistle: Hankinnat on pääsääntöisesti tehty, vaipat,liivinsuojat ja jotain pientä uupuu. Töissä kävin taas kokeilemassa tätä olotilaa, mutta katsotaan, mitä tuo työterevyslääkäri kohta sanoo...
  9. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Oikein leppoisaa juhannusta kaikille mammoille ja tuleville mammoille!
  10. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Poksupäivä 26+0 Vapaapäivä, jos sitä vaikka koittais saada noita rikkaruohoja nypittyä kukkapenkeistä. Mulla loma pidetty ja neljä päivää on oltu töissä sen jälkeen. Iski kyllä ihan mahdottoman turvotuksen jalkoihin :( Kuinkas muilla, onko turvotuksia ollut? Saa nähä, mitä huomenna...
  11. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Oliviaa Ei meilllä ainakaan edellisellä muutettu laskettua, vaikka kontrollissa juoksinkin juuri ison mahan takia ;) Jus kattelin, että viikolla 28+6 oli painoarvio 1600g kun kai se normaalisti olis siinä 1200-1300g. Eikä sokereissa ollut mitään häikkää koko raskauden aikana. Poika oli vaan...
  12. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Merkkailen tän....
  13. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    No kyllä niitä pieniä bodyja saa olla useampi/pv. Ihan itestä riippuu, kuin paljon jaksaa pyykätä. Mutta jos laskee sen 3/pv, niin varmaan riittää. Kasvavat kyllä hirveän nopeasti, joten kovin pitkään ei yhdellä koolla pärjää. Meillä esikoinen venähti ensimmäisen kahden kuukauden aikana 10cm...
  14. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Ennestään täällä löytyi jo esikolla olleet pinnis, vanna ja hoitopöytä. Muten ollaan hommattu vaunut, kaukalo+2 telakkaa,sitteri. Vaatteitakin on jonkin verran säilössä, joten alkuun pääsee ihan hyvin. Sitten likempänä pitää hakea vaippoja, liivinsuojia yms. Ja jos nyt tosissaan tuo ultran...
  15. C

    Paras maanpeittokasvi tosi jyrkkään rinteeseen?

    Suikeroalpi, on matala ikivihreä ja tuntuu kasvavan ihan missä tahansa.
  16. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Pipsapippuri, täälläkin kova väsymys vaivaa. Huomenna on neuvola, joten jos ne ottais ton hempan. Mulla se ois kolme viikkoa töitä ja sitten alkais kesäloma. Oikeesti ottaa kupoliin oikein urakalla, et jo nyt joutuu pitämään sen. No möllötellään pojan kanssa sitten keskenään kotosalla, kun...
  17. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Esikkoa tekemään mennessä olin mein sairaalassa ainoa synnyttäjä. Sain itelle kokonaan kolmeksi päiväksi koko huoneen synnytyksen jälkeen, oli ihan mukavaa. Kun kotiolähtö koitti alkoi osasto ruuhkautua. Kaveri joka synnytti neljä päivää myöhemmin kertoi että oli ollut porukkaa pitkin käytäviä...
  18. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Kivan takatalven sitten lykkäsi yön aikana :( Onneksi se sade nyt ainakin loppu, eikä lisää tartteis enää tulla. Mä meinasin ottaa kokonaan kunnallisesta hoidosta pois ja hain paikkaa seurakunnan päiväkerhoon. Meillä se järjestetään 3krt. viikossa ja on sen 3 tuntia kerrallaan. Ihan hyvää...
  19. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    tinttamaaria tänne vaan :D

Yhteistyössä