Hakutulokset

1. J

Mitä haaveilette?

miulla on hyvin arkisia ja pieniä haaveita. kiukuttomat päivät, hyvin nukutut yöt, yhteistä aikaa miehen kanssa ja omaakin aikaa, josta tosin tänään sain nauttia kesämökki järven rannalla olisi kyllä ihana
  2. J

Jumppa!

mie olen kokeillut vesijuoksua.en tykännyt enkä ehkä ymmärtänyt ideaa, mie ainakin uin mielummin ja juoksen sit maalla. mutta vesijumppaa voin suositella
  3. J

Jumppa!

Olispa ihana päästä jumpalle. meillä poika 5kk vielä pelkällä rintaruokinnalla ja on niin nirson sorttinen ettei huoli pullosta maitoa. joten äidin ei parane kovin kauan olla pojan luota pois. Viime syksynä aloitin ASTANGAJOOGAN, joka on aivan ihanaa. Joululoman jälkeen jouduin lopettamaan kun...
  4. J

Joutseno

Tervehdys kevättuuli! Täältä melkein siun naapurista kirjoittelen, asutaan tosin Imatralla, mutta tuossa vieressähän tuo kuurmanpohja on. Näinköhän tunnetaan toisemme tai ollaan ehkä ohimennen nähty toisemme. Voisin miekin tulla moikkaamaan ensi viikolla sinne joutsenoon jos vaan joukon...
  5. J

imatra uus yritys?

Missäs kaikki imatralaiset viettävät aikaansa? Aiemmin oli muutamia tapaamisesta kiinnostuneita, minne olette hävinneet? :wave:
  6. J

imatra uus yritys?

:wave: =) :wave:
  7. J

kysien pureskelusta

Meidän tyttö puri kysiään varmaan pari vuotta, eikä mikään auttanut. Sitten kun hampaat rupesivat lähtemään niin ei voinutkaan pureskella. siihen loppui
  8. J

3.4v poika pissaa useina öinä

Meidän poika täyttää syksyllä 5 vuotta ja vielä käytetään ihan säännöllisesti yövaippaa. Välillä kokeiltu pari yötä ilman vaippoja ja aina menee pissat sänkyyn. Lapsi on niin sikeä uninen ettei herää vaikka on yltäpäältä märkä. Juomisella tai juomattomuudella illalla ei tunnu olevan suurta...
  9. J

imatra uus yritys?

Hei taas! Olis kiva tavata. Mie olen päivät kotona joten ehdottakaa aikaa te ketkä töissä. Miulle kävisi kuitenkin parhaiten aamupäivät ja perjantait oon yleensä varattu.
  10. J

IMATRA!!!!

Miullekin käy tuo aika. Näkymiin

Yhteistyössä