Jumppa!

Pakko vastata ja hehkuttaa myös, itse olin myös ekaa kertaa "omassa jumppaporukassa" viime viikolla ja oli aivan taivaallista! Vuosi oli vierähtänyt pois niistä kuvioista, jumppa rules! =) =)

Juu, kyllä on suunnitelmissa mennä perjantaina uudelleen vähän erilaiseen koitokseen - tää missä mie kävin oli nimeltään Fitball. Ihan tosi kivaa jumppaa jumppapallon kanssa.
Perjantaina olis Bodypump - jos vain saan lastenhoidon järkättyä! =) =) Jumppa tosiaan rules!!

Voi, oon kade. Vielä 8viikkoa laskettuun aikaan, kiloja tullut yli 20kg (niin kuin jokaisen raskauden yhteydesä), väsyttää koko ajan ja tympii olla tällanen mursu, joka ei saa kammettua itseensä ylös sängystä/sohvalta/autosta. Odottelen kovasti tietty sitä, että saisi vauvelin jo syliin. Mutta myös sitä, että olo keventyisi ja pääsisi herättelemään kroppaa ja kadonneita lihaksia. Meillä on jo perinteenä se, että kunhan tokenen synnytyksestä niin sen verran saan omaa aikaa, että pääsen livahtamaan lenkille tai jumppaan. Tekee todella hyvää paitsi fyysisen, myös henkisen olon ja jaksavuuden kannalta saada olla pieni hetki yksin. Vaikka aina onkin kova kiirus takaisin pesueen ja erityisesti pienen vauvelin luo.

Liikunnan iloa kaikille! Minä aloitin eka lapsen jälkeen jumpan 4 kk synnytyksen jälkeen ja toisen jälkeen 1 kk synnytyksestä. Tietysti tässä viimeisimmässä erittäin varovasti, omaa kehoa kuunnellen.

Suosittelen kaikille bodypump tunteja =)

Olispa ihana päästä jumpalle. meillä poika 5kk vielä pelkällä rintaruokinnalla ja on niin nirson sorttinen ettei huoli pullosta maitoa. joten äidin ei parane kovin kauan olla pojan luota pois.

Viime syksynä aloitin ASTANGAJOOGAN, joka on aivan ihanaa.
Joululoman jälkeen jouduin lopettamaan kun huomasin olevani raskaana, ei suositella jos on vasta alkaja.

Nyt olisi tarkoitus tammikuussa aloittaa uudestaan...ODOTAN INNOLLA

Nyt on repertuaaria laajennettu, spinning lajina. Oli kyllä mukavaa, hiki lensi ihan kuin ennenvanhaan sählyä pelatessa ja jaloissa tuntui. Satula pihkana vaan tuntui epämukavalta. Sanoinkin siskolikalle, että oli kyllä pehva kipeenä kun oli sellainen satula...sisko lohdutteli ja sanoi, että ei pehvassa mitään vikaa ole, se on sen satulan vika!!! :LOL:
Ensi viikolla sitten bodypumpiin! Se on tavoitteena. Ja tästähän tämä vauhti vaan kiihtyy. Toinen tyttökaveri suositteli vesijuoksua. On kuulemma ihan älyttömän kivaa - onko kukaan kokeillut??

Yhteistyössä