Hakutulokset

  1. M

    menkkojen alkamisajankohta

    Kiitos vastauksista! Kylläpä helpotti vaikka ehkäisyä on kyllä käytettykin :)
  2. M

    menkkojen alkamisajankohta

    Kuinkas pian teillä imettävät äidit on menkat alkaneet synnytyksen jälkeen? Mulla nyt 6 kk ikäinen tyttö, joka syö jo paljon kiinteitä mutta imetän lisäksi. Ei ole vaan menkkoja kuulunut ja rupes jotenkin kylmäämään kun muilla tutuilla (kenellä saman ikäisiä tai nuorempiakin lapsia) on menkat...
  3. M

    korvatulehdusko?

    Meidän 3 kk ikäinen tyttö huutaa/karjuu illalla monta tuntia, tämä kestänyt nyt n. 1 kk. Ennen ei itkenyt juuri lainkaan. Ainoa mihin nukahtaa on vaunut ulkona. Nyt huutaa väsymystään myös päivälllä, jos ei heti pääse vaunuihin nukkumaan. Olen ajatellut, että ei tälle voi mitään, niin sanoivat...
  4. M

    Kuinka usein teidän n.3kk vauvat syövät yöllä?

    Meillä 2 kk 3 vko:a vanha tyttö. Iltasyötto n. 19.30 ja sitten huutoa pari tuntia kunnes nukahtaa. Herää yöllä syömään 1-2 aikaan sekä 5.30, jonka jälkeen saatetaan torkahdella 8.00 asti tai sitten VAADITAAN seurustelua. Rintamaidolla mennään. Joku oli ilmiesesti antanut (tuolla aiemmin) tämän...
  5. M

    itkuhälyttimistä

    Katso että itkuhälyttimestä löytyy lähettävän äänen herkkyydensäädin. Mulla Philipsin edullisin malli ja siinä kyseistä toimintoa ei ole ja kyllä harmittaa! Aktivoituu mm. ohiajavista autoista, fasaanien rääkäisystä 100 metrin päässä, naapurin lapsien leikeistä... Kannattaa satsata sen verran...
  6. M

    1 kk illat ja nukahtaminen

    Voih!! Niin tuttua, meidän vauva on vaan jo 2 kk:ta ja 3 vko:a. Ja ennen nukahtaminen sujui hyvin, ongelmat alkoivat 2 kk iässä. Jos ymmärsin oikein niin sinunkaan mielestä kyse ei ole rytmistä vaan siitä että toinen on väsynyt muttei pysty nukahtamaan. Ongelma vain ajoittuu iltaan. Itse olen...
  7. M

    Kakkatahrat

    Mäkin luotan pinkkiin, ainakin näin maitokakoissa. Ensin veteen likoamaan ja sitten Vainish geeliä, antaa vaikuttaa 5 min. ja sitten normaali pesu koneessa.
  8. M

    Apua vatsanväänteisiin?

    Samoja ongelmiako? Meillä 9 vko:n ikäinen vauva pitää nykyisin joka ilta huutokonserttia eikä mikään tunnu auttavan. Ongelma alkoi vasta n. 2 vko:a sitten ja se tuntuu pahenevan koko ajan. Aluksi itkua tunti, sitten kaksi ja eilen huusi täyttä kurkku viisi tuntia. Annan Cuplatonta enkä syö...

Yhteistyössä