Hakutulokset

  1. K

    pitäisikö marsipaani laittaa kakun päälle mieluiten vähän ennen tarjoilua?

    Huomenna olisi juhlat, mutta ajattelin että jos sen marsipaanin jo laittelisi siihen päälle. Onko se sitten huomenna ruman näköinen? :D
  2. K

    mihin lopun kinkun käyttäis?

    ei varmaan tuu tuhottuu tota kokonaan..
  3. K

    millon alkaa jouluruuat tökkiin ja vaihdatte taas jauhelihakastikkeeseen?

    mie luulen että vasta sunnuntaina :D
  4. K

    saako mämmiä tähän aikaan vuodesta?

    rupes nimittäin yhtäkkiä tekeen mieli :o :p
  5. K

    hyi mikä kuva huutiksessa..

    ei tekis mieli tätä ostaa kun miettii mitä kaikkea vasten ollut.. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92351477
  6. K

    voiko vuokrasopimuksen vielä perua jos se on tehty toissapäivänä?

    perhananperhana kuin noloa!
  7. K

    misä siirappi säilytetään? jääkappiin vai kuivakaappiin?

    paketisa luki että huoneenlämmösä, jääkaapissa voi kiteytyä, mut aina kaikilla oon nähny jääkaapissa säilytettävän :|
  8. K

    kuka se olikaa se pikkupoika joka oli "hittilaulaja" 90luvulla

    lauloko se ranskaksi.. täälä on monesti ollukki mut en nyt vaa saa päähäni.
  9. K

    mun lapsi heitti mun puhelin vessanpönttöön ja se on osamaksulla

    että kiva. ei varmaa takuuseen mee?? semmosen kytkyliittymän otin keväällä että puhelin ja liittymä, 1ja puol vuotta pitäs vielä maksella
  10. K

    paljokoha yks pala suklaata painaa?

    :)
  11. K

    pystyskö muut syömään 800g karkkia ;)

    itellä ei tee ees pahaa :D
  12. K

    paras subi?

    aattelin käyä tänään ekaa kertaa :P mikä on paras maku?
  13. K

    maksaako tuo verkkopankin käyttö?

    velotetaanko siitä aina jotakin kun siellä käy tsekkaamassa saldon ja maksaa laskuja?
  14. K

    meidän 1veetä puri rotta :(

    käytin sit tk:ssakin.. mutta kauankohan tuota vielä jomottaa tuota sormea, ei anna yhtään koskea..reppana. :'(
  15. K

    mitäköhän tähän linus ja lotta asuun kuuluu?

    http://linuslotta.com/fi/product/9559 ku kuvasa on t paita,pitkähihanen,lippis,housut ja sukakko nuo yhet on(?) niin tuleeko nuo kaikki, epäselvästi laitettu tuonne :p
  16. K

    meijän kissa maukuu 24/7

    oikeesti en jaksa ennään kuunnella! loppuu onneks talvella mut tää kesä..aargh..ei saa nukuttua ku tämä kiertelee ympäriinä "mooooouuuuu maaaaaauuuuuuu" eikö muitten kissat oo tämmösiä, mennee päreet ku lapskaan ei saa nukahettua ku kuuntelee tuon katin määkimistä!
  17. K

    lapsi tärisee herätessään!!

    meidän lapsi on monta kuukautta silloin tällöin tärissyt vähän kun herää. Nyt on pari kertaa herätessään tärissyt niin paljon ettei ole voinut seistä kun hytkyy koko poika eikä pysy pystyssä! ikä on 1vuotta. ja melkein koskaan ei ole enää hyvällä päällä noustessaan vaan aina herää itkien..alan...
  18. K

    jos sampo pankista siirtää nordean tilille rahaa

    kuinka kauan menee että pitäisi näkyä tilillä? Huutis kauppoja tehtiin ja perjantaina sanoi laittaneensa tililleni rahaa, mutta ei näy vieläkään :o
  19. K

    testatkaapa tämä..

    http://www.xestia.net/testit/persoonallisuus.php mulla tuli ihan kamala tulos!!! 11% - Ulospäinsuuntautuneisuus Seurallinen, pitää juhlimisesta, keskustelee, kaipaa jännitystä, ottaa riskejä, toimii hetken mielijohteesta. 50% - Psykoottisuus Piittaamattomuus muista ihmisistä...
  20. K

    milloin nielurisa leikkaukseen?

    minulla on nyt ollut 3 kertaa peräkkäin angiina viimeisen 1 ja puolen kuukauden sisällä. Oiskohan jo aiheellista mennä leikkaukseen? onko kukaan ollut? Olen lukenut aikamoisia kauhujuttuja niin pistää mietityttään että kannattaako tässä vaiheessa vielä mennä.

Yhteistyössä