mun lapsi heitti mun puhelin vessanpönttöön ja se on osamaksulla

millipilli
Miehen kytkypuhelin kastui mökillä kun tuulenpuuska nosti pihapöydän pöytäliinan ja maljakko kaatui... puoli vuotta oli ollut puhelin käytössä. Sitä on tosiaan maksellut nyt reilun vuoden sitten pois... muoks. niin ja osti uuden puhelimen. Ikinä ei enää kytkyä tähän huusholliin. Mun kytkypuhelin hajos puolentoista vuoden käytön jälkeen. Ostin suosilla uuden kun en tykännyt siitä puhelimesta
 
Mulla kanssa poika uitti puhelimen 5v sitten kävin liikkeessä ja ne kuivasivat sen (ja kun oli tuttu myyjä ei maksanut mitään). Takuuta kuivaukseen ei saatu, sanoi vain että voi toimia päivän tai monta vuotta. Nykyään samainen puhelin on miehen työkännukkänä edelleen ja hyvin toimii.
 
Perhoinen84
Kotivakuutus korvaa jos sellainen löytyy.Meillä käynyt aivan samanlainen juttu ja kyseessä oli pakettipuhelin.Kotivakutuus korvas mulle 200e ja ostin uuden puhelimen.kerroin ihan suoraan että lapsen käden aikaan saantia ja ne vaan nauro :D
 
Älä vaan yritä käynnistää puhelinta, tai siihen tulee oikosulku! jos et saa vietyä sitä korjaajalle, niin ota akku ja kuoret erilleen, ja anna kuivua VIIKKO ennen kuin yrität käynnistää.. Jos viet korjaajalle, niin ota akku irti ja laita puhelin muovipussiin. Mulla meni puhelin pesukoneeseen, ja ukko yritti sen laittaa päälle ennen kuivausta. Nyt yritetään saada se vakuutuksesta.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eikö teillä ihmisillä ole kotivakuutuksia? sehän nuo korvaa...
On semmonen täystuhokotivakuutus sen verran kallis, että ei semmosta monen ole varaa ottaa kyllä.
ei kyllä meillä ole mikään kallis ole kotivakuutus joka korvas meillä rikkoutuneen kännykän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eikö teillä ihmisillä ole kotivakuutuksia? sehän nuo korvaa...
On semmonen täystuhokotivakuutus sen verran kallis, että ei semmosta monen ole varaa ottaa kyllä.
jep jep, että eipä meiltä ainakaan löydy :( no ei auta kuin odotella jos tuosta vielä toimiva peli tulis. tuskinpa vaan. :'(
 

Yhteistyössä