Hakutulokset

  1. V

    Mistä muualta käytettyjä vaatteita netissä?

    Eli markkinat oon kattonu, huutiksen ja vauvan kirpparin. Tuntuu, ettei mistään oikein löydy kivoja bodeja yms. Mistä muualta vois kattoo?
  2. V

    kirppiskerhon salasana?

    Oon kadottanu ja unohtanut. Voisko joku ystävällinen laittaa sen?
  3. V

    Miksei toi 1v. nuku yöllä?

    Tähän asti ollaan menty hyvillä yöunilla, mutta nyt on yöunet kadonnu jonnekin :kieh: Herää vähän väliä, tissi kelpaa silloin tällöin. Kun saan omaan sänkyyn peiteltyä, nousee hetken päästä hirveeseen huutometakkaan. Voisko olla se, että kovasti harjottelee kävelyä niin, että pitää vaan esim...
  4. V

    Olipa ihanan rauhallista olla ulkona=)

    Esikoinen on isovanhemmilla yökylässä, ja sain ihan rauhassa koiranpennun ja kuopuksen kanssa käydä hiekkamonttulenkillä. Oonkin ollu niin väsy, että teki ihan tosi terää :D Nyt ois puhtia taas vaik mihin =) Uskomatonta, kuinka pieni "oma" hetki tuo energiaa! Mut nyt kuopus ja yöunille ja...
  5. V

    Voi ei... kahvit loppu!

    Miksei kukaan muistuttanu eilen, et se on loppu |O Ei tää päivä käynnisty ilman :kieh:
  6. V

    Miten maustaa kokonainen kirjolohi?

    Mitähän sinne kirjolohen sisään vois laittaa? Sitruunaviipaleita meinasin, suolaa, tilliä? Mitäs muuta? Ja olisko kätevin kääriä folioon ja uuniin?
  7. V

    Kun itse teette vauvan soseet...

    niin millaisella suhteella niitä laitatte? Mulla olis aikomus laittaa perunaa, porkkanaa, kukkakaalia ja parsakaalia. Mutta minkä verran mitäkin. Tekisin perunasta ja kukkakaalista, perunasta ja parsakaalista , perunasta ja porkkanasta. Niin ja kestääkö toi peruna pakastuksen?
  8. V

    linkkejä missä annetaan koiria?

    Onko mitään muita kun Apula? Siellä kyllä olis yks ihana, mut onko niitä muita paikkoja?
  9. V

    Kaupan kassa pelasti päivän...

    Toppavaatteet päälle ja villamyssy päähän ja ei kun kauppaan. Ostoskoriin eksy limsaa ja sipsipussi ja kassalta pari askia tupakkaa. Myyjä kysy PAPERIT, ja vielä pokkana ne katto, vaik 11vuotta sitten täyttäny 18v :D Oli mulla pokassa pitämistä kun niitä kysy, taisin mennä vähän...
  10. V

    olipa hyvää palvelua tk:ssa=)

    soitin puol neljältä, kun esikoisen silmät alko iltapäivästä rähmimään niin hirveesti. Sairaanhoitaja haastatteli ja kysäs lääkäriltä. Läks heti soitto apteekkiin :D soittivat vielä perään, että jos ens yönä vielä kova kuume, niin aamulla heti lääkäriin. Neidillä toi infektioastma pidentää...
  11. V

    voi pientä=(

    Tuolla toi 4v sängyssä yskii ja rohisee. Äsken kävin kuumeen mittaamassa kun oli ihan kekäle ja paleli horkassa. 38,6 näytti mittari ja kaipa tuo vielä nousee, kun raukka paleli niin kovin. Tekis mieli mennä viereen, mut sitte toi kuopus kuitenkin tota tissiä vaatii yöllä :snotty: Olispa...
  12. V

    saako tehdä töitä...

    jos on kotihoidontuella kotona? esim. viikonloppukeikkoja tai satunnaisia iltatöitä? Vaikuttaako tuen saantiin?
  13. V

    voi itku kun oli huono yö!

    Kuopus (6,5kk) tekee ilmeisesti hampaita, eikä suostunu nukahtaa ennen kymmentä. Esikoinen oli jo puol kasilta nukkumassa. Alkuyö oli tosi levoton kuopuksen kanssa. Tuttia sai jatkuvasti laittaa. No, kunhan kuopus sai sikeästä unesta kiinni oli esikoisen vuoro ( 4v) alottaa huutelut. En tosiaan...
  14. V

    Kelan sivuilta laskuri?

    Pitäis päästä laskemaan kuinka paljon ois mahdollisuus saada kotihoidonlisää, mutta en löydä laskuria mistään... oon kahlannu nyt kaikki sivut läpi. Löytäiskö joku sen mulle :xmas:
  15. V

    Mitä tukia sais, jos jäis äitiysloman päätyttyä kotiin?

    Niin mitä niitä tukia on, mitä voi saada jäädessään hoitovapaalle? Nuorempi nyt 6kk ja vanhempi 4v.
  16. V

    Onko jotain "karaoke" peliä tietsikalle?

    :xmas:
  17. V

    oliskohan sitä kiisselikakun ohjetta?

    Eilisessä joulupöytä ketjussa oli jollakulla kiisselikakkua tarjolla kahvipöydässä :p Kuulosti niin herkulliselta, että ohjetta haluaisin :xmas:
  18. V

    onko olemassa maustekakun ohjetta, ilman kermaviiliä tai piimää?

    Katselin noita ohjeita ja jokaiseen tuli jotain hapanta... ei nyt satu olemaan kaapissa, eikä jaksais lähteä kauppaan. Mieli tekisi jotain maustekakkua :p siirappipiparitaikina kaapissa, lusikkaleivät tulossa :xmas: Onko kukaan muuten kokeillu luumuhilloa lusikkaleipiin?
  19. V

    4-vuotiaalle pelejä netissä?

    Onko ton ikäselle mitään kivoja pelejä netissä? Papunetin sivuilla ollaan oltu... onks muita?
  20. V

    allergikkojen vanhemmat? oireista?

    Millasia oireita lapsillanne oli ruoka-aine allergioista? Meillä alkanu olla nyt iho-oireita kasvoissa ja vatsavaivoja... (Harmaana tossa jo kysyinkin, kun en ois jaksanu kirjautuu) mut jos mustana sais vaik vastauksii =) Mutta siis silmänaluset on tummat ja näppyläiset. Iho on tosi...

Yhteistyössä