Kaupan kassa pelasti päivän...

Toppavaatteet päälle ja villamyssy päähän ja ei kun kauppaan. Ostoskoriin eksy limsaa ja sipsipussi ja kassalta pari askia tupakkaa. Myyjä kysy PAPERIT, ja vielä pokkana ne katto, vaik 11vuotta sitten täyttäny 18v :D

Oli mulla pokassa pitämistä kun niitä kysy, taisin mennä vähän hämilleenkin, kun en niitä ensin ees meinannu antaa :LOL:

Meinaskohan tuo, että ei kukaan täysjärkinen täysikänen tuu tollases asustuksessa hakemaan tupakkaa :LOL:
 
vieras
Kai halasit?

Muistan tunteen, joskus 5 vuotta sitten kun olin 32 v kävin alkossa ja siellä nuori mies ihan tosissaan kysyi ostoksien maksun hetkellä että olikos sulla ikää... :LOL: Työkaveri oli mun takana jonossa ja hänkin pyrskähti =) Kassa sit nolona kurkkasi paperit ja antoi mun maksaa viinit :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mitä noloo siinä kassalle on? ja miks et meinannu antaa?? ihme tyyppejä olette. ihan normaalia kysyä papereita ja pitääkin.
Niin pitääkin kysyä, jos toinen näyttää alaikäseltä :heart: Ja jos olisin itse kassalla, ja kattosin niistä papereista syntymäaikaa, laskisin iän, niin kyllä minuu ainakin nolottais... ei tartteis, mut nolottais kyllä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mitä noloo siinä kassalle on? ja miks et meinannu antaa?? ihme tyyppejä olette. ihan normaalia kysyä papereita ja pitääkin.
Eipä se kovin noloa ole, huvittavaa ennemminkin (tässä iässä ) ja pitää kysyä jos on epäilys. Mulla olis varmaan reaktio papereiden antamiseen kanssa epäröivä, lähinnä siksi että oikeastiko vai vinoilee... :eek: Mutta ikää siis se 37 joten ei kovin usein tapahdu :D
 
multa ei oo pitkään aikaan kysytty papereita

no sitten menin maha pystyssä (raskaana) kuppilaan alkuillasta ja kysyin oisko heillä jotain alkoholitonta niin sitten niitä papereita kysyttiin... se tuntu vähän hassulta...mutta ääh ei se nyt ihan tähän liittyny (väsyttää ja puhun höpöjä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
multa ei oo pitkään aikaan kysytty papereita

no sitten menin maha pystyssä (raskaana) kuppilaan alkuillasta ja kysyin oisko heillä jotain alkoholitonta niin sitten niitä papereita kysyttiin... se tuntu vähän hassulta...mutta ääh ei se nyt ihan tähän liittyny (väsyttää ja puhun höpöjä)
tulevana äitinä olen iloinen ku papereita kysytään ja ollaan tiukkoina :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mitä noloo siinä kassalle on? ja miks et meinannu antaa?? ihme tyyppejä olette. ihan normaalia kysyä papereita ja pitääkin.
Niin pitääkin kysyä, jos toinen näyttää alaikäseltä :heart: Ja jos olisin itse kassalla, ja kattosin niistä papereista syntymäaikaa, laskisin iän, niin kyllä minuu ainakin nolottais... ei tartteis, mut nolottais kyllä =)
kassalla katotaan vain et oot syntyny ennen 1990. ei siinä jaksa kenenkään ikää alkaa laskeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mitä noloo siinä kassalle on? ja miks et meinannu antaa?? ihme tyyppejä olette. ihan normaalia kysyä papereita ja pitääkin.
Niin pitääkin kysyä, jos toinen näyttää alaikäseltä :heart: Ja jos olisin itse kassalla, ja kattosin niistä papereista syntymäaikaa, laskisin iän, niin kyllä minuu ainakin nolottais... ei tartteis, mut nolottais kyllä =)
kassalla katotaan vain et oot syntyny ennen 1990. ei siinä jaksa kenenkään ikää alkaa laskeen.
ok =)
 

Yhteistyössä