Hakutulokset

1. K

Kuinka usein näette isovanhempia ?

Täällä pohjoisessa ei varmaan ajatella niin että mummolassa käynti on pois omasta ajasta. Siellä käydään kun se ohjelmaan sopii ja kun ehditään..on toki oma elämä ja muitakin kyläpaikkoja kun jaksetaan lähteä töiden jälkeen. Täälläpäin voi onneksi vielä mennä kylään sopimatta siitä viikkoa aiemmin.
  2. K

Kuinka usein näette isovanhempia ?

Käymme lasten kanssa vanhempieni luona useita kertoja viikossa. Ex-mieheni vanhempien kanssa emme ole ollenkaan tekemisissä, edes lasten merkkipäivinä. Surullista mutta minkäs teet. He syyttävät erosta minua vaikka tietävät että eron syynä oli poikansa alkoholismi.
  3. K

BMI >35 alku?

kiitos tiitii, kyllä selvensi asiaa, ja olen muuten itsekin tuota joskus kokeillut. taidanpa taas aloittaa! pitäis oikeasti vähentää makaronin ja perunan syöntiä ja lisätä salaattia. miksi se on vaan niin vaikeaa? :o
  4. K

BMI >35 alku?

tiitii...millainen tuo tehostartti on? mä olen tänään taas huomannut että pitäisi olla koko aika jotain tekemistä, ohjelmaa, niin ei ehtisi napostelemaan. kun vaan muistaa syödä terveellisesti sitten eikä ahmi nälissään mitä kaapista löytyy. ruisleivällä ja puurolla menty tämä päivä ja vettäkin...
  5. K

BMI >35 alku?

minäkin liityn seuraan, kuten silloin aiemminkin ehdin muutaman viestin laittaa. mä olen lenkkeillyt joka päivä tunnin lenkin ja jumpannut, mutta syömistä en ole saanut hallintaan. vähentänyt olen kyllä herkkuja. jotenkin rassaa kun pitäis olla niin kovalla dieetillä, syödä vain kaikkea kevyttä...
  6. K

Iisalmi & Lähikunnat

mie en pääse lauantaina, ollaan sillon reissailemassa, mutta jatkossa jos vielä järjestätte tapaamisia, tulen innolla mukaan. minä vm 76 ja muksut 01 ja 03. =)
  7. K

värien oppiminen

meidän poika on 5v eikä osaa oikeastaa muita kuin musta ja punainen, kyllä tämän ikäisen ppojan pitäis osata. no hänellä on kehitys vuoden viiveessä, ollaan juostu tutkimuksissa, myös numerot ja esim piirtäminen vaikeaa. mut muistakaa, että jokainen lapsi oppii asiat omaan tahtiinsa =)
  8. K

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

ihanat nimet edellisellä. meillä anni maria emmi vilhelmiina ja oskari eemeli
  9. K

Iisalmi & Lähikunnat

ilmoittautuu innolla mukaan :wave: sanokaa vaan aika ja paikka niin hilaan itseni ja muksuni paikan päälle :)
  10. K

BMI 35 tai yli

mulla näytti vaaka 121,4kg :( tavoitteena olisi saada 85kg, ainakin. huh huh, hommaa riittää.onneksi tänään pääsee lenkille. voi kun osais luopua kaikista herkuista! tänäänkin syönyt karkkia :headwall:
  11. K

BMI 35 tai yli

mulla BMI 40,6 eli laihduttamista riittää.(häpeää itseään) kuukauden olen nyt ollut enemmän tai vähemmän laihiksella, 3kg pudonnut. liikkunut olen paljon, syömispuolessa olis vielä petraamisen varaa. hyvä idea kertoa täällä kuulumisia ja tukea toisiamme :) :hug:
  12. K

alkaako ennen 5v.

ihan samanlainen uhmakas 5v poika löytyy täältä....mä kun luulin että tuo meidän 2v on uhmaiässä, mutta se on vielä pientä tuohon isompaan verrattuna, tuo 5v:n uhma on niin erilaista, sellaista kapinointia, suuttuessa ovet paukkuu ja huutaa niin et kuuluu varmaan naapuriinkin, joka asiaan sanoo...
  13. K

Iisalmi ja ympäristö

laita s-postia catju_28@hotmail.com olen 29v ja lapset on 5v. ja 2v. myös muut täältä päin! =) ystäviä ei oo ikuna liikaa. =)
  14. K

argh!!

voimia sulle kuule :hug: mä tiedän millaista on elämä tuollaisen lapsen kanssa, ei todellakaan helppoa.oma pinna menee niin tiukalle, eikä muiden ole helppo ymmärtää, ajattelevat vain että no pojat on poikia ja on vain vilkas lapsi. minä kans haluaisin olla pienemmän kans kotona mutta päivät on...
  15. K

undulaateista

onko kellään kokemuksia undulaateista lapsiperheessä? entäs allergia ja undulaatit?
  16. K

Cerazette jälleen

minäkin syönyt kyseisiä pillereitä yli vuoden ja pinna on koko ajan kireällä, ym mukavaa...mutta kävin kysymässä olisko muuta ehkäisyä mikä ei vaikuttais mielialaan, niin se lääkäri oli vakaasti sitä mieltä että ei ne mielialaongelmat pillereistä johdu ja lähdin sitten uuden pillerireseptin...

Yhteistyössä