Hakutulokset

  1. F

    Haaremihousut Elloksen kuvastossa s. 111 *REPS* :D

    Täällä meilläpäin noita näkee tosi paljon. Asutaan siis Espanjassa
  2. F

    Espanjassa asuvat perheet

    Joo asuntoja nykyään riittää, on nuo ajat sellaiset.... Mutta lisää sitten yksityisviestillä.... :)
  3. F

    Espanjassa asuvat perheet

    Joo tee vaan uus tunnus jos et löydä salasanaa. Laita viestiä aina kun siltä tuntuu, mielelläni autan jos vain voin. Meidän poitsu on hitusen nuorempi (4v) ja käy espanjalaista koulua. Piirit täällä on sen verran pienet, että helppo on kyllä tutustua täällä asuviin Suomalaisiin. Mun...
  4. F

    Espanjassa asuvat perheet

    Kirjauduin vielä. Me asustellaan tuolla seudulla ja jos sulla on jotakin kysyttävää voin yrittää auttaa. Noi foorumit ei vaan mun käsittääkseni todellakaan ole mitään kamalan aktiivisia, mutta eiköhän niistä jotakin apua saa. Minkä ikäinen lapsi/lapset sulla on?
  5. F

    Ulkomailla asuvaa paikalla ?

    Mä voin kans tsekata kun käyn kaupungilla. Täällä Espanjassa ainakin on myynnissä tosi paljon ko. lehtiä
  6. F

    Ihana kesä..

    En tiedä miksi tämä kesä tuntuu niin pirun vaikealta. Ei yleensä ole kesässä ollut kuin muutamia sietämättömän lämpimiä päiviä, mutta nyt tuntuu, että kaikki päivät on kamalia. Eikä muutosta parempaan näköpiirissä. Onneksi on sisällä ilmastointi.... Onko siellä teillä yleensä kesät kuinka kuumia?
  7. F

    Refluksi+palleatyrä, sekä mahdollinen raskaus

    Vaiva on kyllä tosi vmäinen ja mulla on vielä lisäksi migreeni. Ja lääkkeitä ei voi mahan vuoksi syödä kuin panadolia ja se ei todellakaan auta.... Leikkaus tehdään tähystyksellä ja on kuulemma helppo toimenpide. Tuosta uusiutumisesta en ole kuullut mitään. Mulle sanottiin että oksentamaan...
  8. F

    Refluksi+palleatyrä, sekä mahdollinen raskaus

    Olen vuosia kärsinyt hirveästä närästyksestä. Ja se on ollut lähes päivittäistä. Yöt on kamalia. Oksennan ja mahahapot valuu norona suusta. Nukkumaan ei pysty kuin istuma asennossa. Kun odotin tuota meidän poitsua, aloin yhtenä yönä oksentaa verta. Pääsin tai joiduin sitten tähystykseen, jossa...
  9. F

    Ihana kesä..

    Espanjassa asustellaan
  10. F

    Ihana kesä..

    Mä taas odotan, että elokuussa päästään sinne viileempään. Meillä täällä on jatkuvasti 30-33 astetta lämmintä ja yöt on hirveitä kun ei voi nukkua. Ja ensi kuu on vielä paljon lämpimämpi. En tiedä miksi tämä kesä on tuntunut tosi vaikealta kestää kuumuuden suhteen. Uima-allas on kovassa käytössä
  11. F

    Haluan muuttaa Espanjaan!!!

    Pääset sitten heti maistamaan sitä kuuminta aikaa täällä. Ei muuta kuin onnea matkaan ja tervetuloa. Tuolla kaduilla voidaan törmätä jos vaan yhtään kauemmin täällä viihdyt...
  12. F

    Haluan muuttaa Espanjaan!!!

    Milloin sulla työt alkaa... Päättelisin, että tänne etelä-rannikolle olet tulossa. Olenko ihan väärässä?
  13. F

    On varmaan jo kysytty - miksi palstailet juhannuksena?

    Tulin pikaisesti pistäytymään. Meillä juhannusta vietetään vasta maanantaina ihan oikeeseen aikaan...
  14. F

    Pistetäänkö paikalla olevat paikkakunnat pinoon?

    Fuengirola ja täyttä aurinkoa koko päivä B)
  15. F

    Nyt kun on niin hiljaista

    Nyt uudelleen, josko toisella kuvalla onnistus suoraan tänne... Eli, meidän muru tänään uima-altaalla
  16. F

    Nyt kun on niin hiljaista

    Mulla ei nyt jostain syystä sitten tuo aijaa pelitä. Aluksi kuva näkyi, mutta nyt vaan tulee musta laatikko. Täytyy yrittää joku päivä paremmalla ajalla katsoa, josko kuvan sais sinne lisättyä
  17. F

    Nyt kun on niin hiljaista

    Ei se onnistu :ashamed: Mikshän se näyttää vaan mustaa mulle...
  18. F

    Onko joku käynyt Espanjan Malagassa?

    Näinpä. Kyllä mekin talvella toppatakki päällä kuljetaan. Vieraiden mielestä (tulevatpa sitten mihin vuoden aikaan tahansa) kyllä on yleensä aina lämmintä.
  19. F

    Onko joku käynyt Espanjan Malagassa?

    Niinhän se on, mutta kun se ei kerro kaikkea. Ja niin kuin sanoin, kyllä melko lämmintä kuitenkin on. Ehkä olen jäävi tuosta puhumaan kun itse on tottunut jo tähän ilmastoon niin lokakuussa on mun mielestä jo ihan täys syksy ja ilmat melko viileitä. Ja uimakausi mun kohdalta jo auttamattomasti...
  20. F

    Onko joku käynyt Espanjan Malagassa?

    Lokakuussa ei sitten enää välttämättä kamalan hyvät ilmat ole. Joskin melko lämmintä vielä kuitenkin. Malaga on mun mielestä enemmän kaupunkilomakohde, mutta toki siellä rantaa on. Ja junalla on lyhyt matka niihin lähikaupunkeihin, joista löytyy enemmän sitä rantaelämää. Tervetuloa!

Yhteistyössä