Hakutulokset

1. A

Rattaat 3-vuotiaalle Ryanairin lennolla

Hei Ryanairilla yli 2-vuotiaiden kanssa lentäneet! (Jotka siis matkustaa "normaalilla" lipulla). Saako rattaat viedä lentokoneeseen ilmaiseksi? Meillä 3-vuotias ja haluamme ottaa hänelle matkalle mukaan rattaat. En kuitenkaan merkinnyt sitä mihinkään (siis sitä että otamme rattaat mukaan)...
  2. A

Onko muita, jotka ei just tykänny lapsista ennen omien tuloa

Miksi sitten hankkia niitä? :/
  3. A

apuva remontointiin!!

lasikuitutapetti kannattaa ensin pohjamaalata valkoisella ja vasta sitten lopullisella värillä. kaakeleille on myös nykyään oma maali eli kannattaa kysäistä sitä enne irrottamista.
  4. A

***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Heip vaan kaikille heinämassuille! Aktiivisesti olen käynyt täällä lueskelemassa, mutta en ole viitsinyt kirjautua kun aina kone jotenkin jökkii.. l.a siis 22.7 ja ekaa odottelen. Sairaalana tulee olemaan TAYS, eli Tampereen lähellä asustellaa. Odotus on mennyt suht hyvin ja vauva voinut...
  5. A

Vastatkaa ne kellä tatska

Mulla myös lavassa aika iso tatska. kyllä siin aika paksu nahka on ja äkkiä iho turtuu... ammattilainen tekee onneksi tosi nopeesti. Ei se jälkeen päin kauan ole kipeä. mä ainakin nukuin selällään heti. Muistat vaan laittaa siihen rasvaa. jotkut tatskaliikkeet suosittelee bebanthenia ja jotku...
  6. A

Yli 1v. ja purkkiruuat

\ peesi heidi!!!juuri näin!!samaa mieltä!ja harva sitä esim.armeijaan piltit mukana menee et eiköhän ne kaikki tenevat syömään opi..ruokaa ku ruokaa...kaikki ajallaan!ressit pois ja nautitaan oikeesti tärkeistä asioista!!! :heart:
  7. A

mitä hyttysvoidetta 1v:lle?

mistä tätä frantsilan yrtti hässäkkää saa ja mikä noin hinta? B)
  8. A

Taapero yökylässä

NO johan pompsahti nämä keskustelut.....olen sitä mieltä että HYVÄT isovanhemmat ovat rikkaus.ja jos kaikki mummolassa sujuu niin miksi ei voisi siellä välillä kyläillä!!??meillä poika 1v3kk ja ollut yö kylässä tutussa mummolassa 6kertaa..ekan kerran 3kk vanhana..syksyllä ja talvella käymme...
  9. A

1-2v päivän menu ja nukkumiset?

juu samaa mieltä kun aadan äiti!ja parhaiten se aadan äiti tietää mikä aadalle on hyväks! :) jos lapsi ei syö puuroa ni ei syö pääasia et syö jotain ,vaikka sitten pottuja.olen itseasiassa kateellinen teidän rytmistä koska meillä herätään joka aamu klo 6! \|O joten jos potuilla on osuutta uniin...
  10. A

valmisruuat..

oletteko antaneet reilu vuoden ikäisille mummon muusia?tai muita valmis ruokia?meidän jätkä on ollu lähiaikoina tosi huono syömään ja ruokailut onkin ollu lähinnä painajaismaisia hetkiä..poika syö purkki ruokaa ei suostu mun kokkauksille suutaan avaamaan..tänään laitoin itelleni ruuaksi...
  11. A

kävelyopettelutuolista...

meilläkin ollut käytössä moinen tuoli ja poika oppi kävelemään vuoden vanhana...en usko että siitä haittaa on kunhan ei kokoaikaa siinä istuta.sehän on semmoinen "hauskuutusvehe"jossa poika tykkäsi muutamia kertoja päivässä olla ja rallata ympäri kämppää.ja oli pelastava vehe kun halusi hetken...
  12. A

Yhden päikkärin yksivuotiaista kysymys!

meillä jätkän-pätkä(1v1kk)nukkuu päikkärit n.klo12-ja siintä 1-3h..riippuu ihan miten milloinkin..pääsääntöisesti herää siin klo 14..yö unille menee 20.30-21.00 ja goijaa yön heräämättä 8-9 asti..mut oon huoman et jos päikkäreille meno viivästyy esim yli klo13 niin sit ei kyl tuu unista yhtään...
  13. A

lueppa tämä!tarina anopista.

poika oli kyl ihan pirtsakka oma ittensä ku kotia tuli...mut ihan hirveetä et oikeesti tarkastin sen päästä varpaisiin..vaikka tiedän kyl et ei tää anoppi mikään hirviö ole..kaikki johtuu siitä että mieheni on ainoa lapsi ja anoppi on aivan sekaisin pojastaan..siis puhutaan oikeasti hyvän maun...
  14. A

niin...silloin ajattelin lähinnä että koska anoppia ei meikäkäinen kiinnosta niin voisi pojan kanssa rattailla ulkona ja tutustua ,mutta silti olisivat tarpeeksi "etäällä"toisistaan ja poika ei ulkona ikinä vierasta koska on niin paljon muuta..ihan ventovieraita he eivät ole..ovat appivanhemmat...
  15. A

mies on kyllä minun puolella.Mut olo on tosi paska,tunnen mieletöntä huonoa omaatuntoa siitä että annoin pojan hälle..mietin kokoajan kuinka ihmeissään poika on varmaan ollut vieraassa paikassa...ja se nainen on jotenkin niin pelottava..en osaa selostaa...mut ketuttaa kun ensiinä tilanteessa kun...
  16. A

ajattelin kirjoittaa tänne viime viikkoisesta tapahtumasta...meillä on 1,5v poika joka ei ole ollut juuri missään tekemisissä toisten isovanhempien kanssa.tämä juontaa juurensa jo kaukaa...appivanhemmat ei ikinä ole hyväksynyt minua ja meidän suhdetta ja koko suhteen ajan..nyt 7v..olen ollut...
  17. A

Miten saan tytön 1 v syömään normaaliruokaa

meillä saman ikäinen poika ja vielä pari kuukautta sitten ressasin samaa ja silloin isäni sanoi ett kun lapsi on kypsä siihen se alkaa syömään myös kökköjä..ja niinhän siinä kävi annoin välillä esim rae juustoja pöydälle ja koska poika tykkäsi niistä lisäsin niitä 5-6kk soseisiin ja sit siirryin...
  18. A

lapsi tippui pinnasängystä

meilläkin on aivan uusinta mallia oleva pinnasänky et ei se siitä ole kiinni..poika vaan taitaa olla tarzanin sukua kun sieltä tuli kuin tulikin yli.luulen et on just peiton saanu hyvin myttyyn jalan alle ja sit menoks..ennen kuin tippui ei ollu edes noussu seisomaan sängyssä mut sit kerralla...
  19. A

lapsi tippui pinnasängystä

jep tuttu tarina..meillä kävi samalla tavalla ku poitsu oli vuoden ikänen.oli päikkäreillä ja yhtäkksiä kuulu kamala tömäys ja huuto..tiesin heti mitä oli tapahtunut ja voin sanoa et meinasin oksentaa matkalla lastenhuoneeseen kun ei tienny mitä jälkeä oli tapahtunut..mut ei onneksi käynny...
  20. A

hercules 4razor

ostin tämmöttiset rattaat(väri jungle olive)onko muilla?ootteko ollu tyytyväisiä?ite saan rattaat vasta huomenna joten en ole päässy testailemaan..kamalan hankala ostaa rattaita kun niistä ei tiedä yhtään mitään..noi vaan kaupassa tuntu ja näytti hyvältä..

Yhteistyössä