Hakutulokset

  1. V

    Voimakas metallin maku suussa?

    Osaattekos sanoa, mistä tällainen voisi johtua? Jostain (varmaankin näiltä) sivuilta olen lukenut että sellainen voisi olla raskausoirekin.. Mulla nyt kp 25/30 ja muutaman päivän on suussa tuntunut kuin siellä olis avainnippu tai kolikko kielen alla, maku on siis vahva. Alkaa kohta puoliin...
  2. V

    Reaktioita vauvatulosta

    Oletteko saaneet outoja ja/tai hauskoja reaktioita kun olette kertoneet raskaudestanne? Kerroin isälleni puhelimessa raskaudesta. Hän kysyi tavalliseen tapaansa että no mitä kuuluu ja vastasin että itse asiassa oikeen hyvää, olen raskaana. Isäni vastasi tuohon aivan kuin ei olisi kuunnellut...
  3. V

    kipumittari

    Onko muilla käytetty kipumittaria (0-10, 0= ei kipua, 10= sietämätön kipu) synnytyksen aikana kuvaamaan kivun voimakkuutta? Miten koitte kivun synnytyksen eri vaiheissa tuolla asteikolla? Mulla kätilö kysyi kivun voimakkuutta ja olin alussa sanonut kivun olevan 2 ja vähän myöhemmin 5, mutta ei...
  4. V

    abortti

    onko kukaan päätynyt tähän ratkaisuun? kuinka tapahtuu ja millä viikolla?
  5. V

    Mitä mieltä nimestä

    Miisa Ava-Annika ;) Oisko muita nimiehdotuksia Anttonin ja Jimin pikkusiskolle??
  6. V

    Avonako loppuikä?

    Nyt alkaa keittämään jo! Mies ei ole yhtään innostunut häiden suunnittelusta. Musta tuntuu, että hän karttaa jo puheenaiheenakin naimisiin menoa. Muutama kuukausi sitten hän peräti pyysi, mentäisiinkö vihille, mutta nyt viime aikoina ei mitään puhetta asiasta. Nyt jos hän vielä pyytäisi, en...

Yhteistyössä