Hakutulokset

  1. H

    kikkoja synnytyksen käynnistymiseen?

    Vaikka seksiä ja saunaa sekä siivousta, kyykyttämistä ym.. Kävin netisstä etsimässä ohjeita mistä kehossa löytyy akupunktiopisteitä ja niitä hieroin ainakin 3 päivää edellisten toimien lisäksi... ei apua... sitten annoin periksi ja nyt vaan odotellaan.
  2. H

    hyviä selityksiä?!

    mut edellisessä raskaudessa se oli yks selitys... aattelin et en kauheesti selittele ja jos joku kysyy niin katotaan.
  3. H

    hyviä selityksiä?!

    firman pikkujoulut tulossa... Vielä ei viittis paljastua että odotan. Olisko ehdotuksia hyviksi selityksiksi mitkä on menny läpi... :saint:
  4. H

    hepatiitti rokote

    ootko ajatellu ottaa? ite ollaan mietitty A- ja B yhdistelmää
  5. H

    Vauvan tosi pahoista ilmavaivoista!!!

    mä annojn mein vauvalle vatsavaihoihin vissyvettä ja se helpotti. kokeilkaa ensin vajaa teelusikallinen. meillä tuli puklu, ryöhy tai pieru ja sit helpotti.
  6. H

    Kohta 8 kk ja "yöhulinointi" alkoi uudestaan!

    meillä auttoi unipussi. ja sitten jätettiin yösyömiset pois. aluksi tarjosin vettä, mut sit se ei kelvannu ni en tarjonnu enää mitään vaan laitoin vaan takasin vattalleen ja taputtelin hetken muutamassa yössä alko sujumaan.
  7. H

    Millainen uimapuku vauvauintiin?

    meille sanottiin että lahkeelliset uikkarit ja uimavaippa on pelkkää rahastusta. koska vahinko tapahtuu niin se tapahtuu ja uiminen pitää lopettaa. kokouikkareissa varmaan just se hyvä puoli et oma ote pysyy paremmin. puoli vuotta on käyty polskuttelemassa ja nyt olis tarkotus taas jatkaa...
  8. H

    Antaako kukaan 10kk ikäiselle tavallista jugurttia?

    mä en oo ajatellu antaa, koska niissä on niin paljon sokeria ja muuta ylimäärästä.
  9. H

    Vaihdatteko sellaiselle vauvalle yöllä vaipan, joka syö yöllä?

    mä en oo vaihtanu, koska meillä ei oo tullu ylivuotoa,mut tiedän et tuttavien poika on niin tuottoisa et ne vaihtaa yöllä.
  10. H

    Minkä ilmavaivalääkkeen olet kokenut parhaaksi?

    mä oon antanu 2tl vissyä se on toiminu meillä alusta asti ja toimii edelleen tyttö nyt 10 kk. annan silloin kun huomaan olevan vaivoja.
  11. H

    mitä teidän 9 kuiset osaa?

    meillä 9,5 kk ryömii, istuu, nousee seisomaan tukea vasten, jotain omaa läpinää. juo itse nokkamukista ja pullosta. maitoa menee tissin lisäksi 4dl päivässä. yritän kans tuputtaa joka välissä, mut kun ei uppoo.
  12. H

    miten eroon 7,5kk yösyötöistä

    päätin kanssa lopettaa yösyötön ( tissitin sillon vielä). aluksi annoin maitoa pullosta kovan huudon kanssa sitä sit viimein otti. seuraavana yöna laitoin vettä pulloon kovalla huudolla otti pikkusen. seuraavana sama juttu, sit ei huolinu enää vettä vaan otin joko syliin hetkeks tai taputtelin...
  13. H

    n. 9kk ikäsen unet ja sen tarve?

    meillä yöllä noin 11 tuntii ja päivällä kahdet ½-1h unet. kaipaisi ehkä vielä kolmansia päikkäreitä, mut en oo antanu nukkuu vaan laitan sit ilta 8 yöunille.
  14. H

    8,5kk syönti apua?

    kaupansoseita ja sit keitin niihin joukkoon vaihtelevasti perunaa, porkanaa, kruunuvihanneksia, sipuli, valkosipulia. lihaa keitin kans, peuraa, possua, brotkoa, naudan jauhelihaa.
  15. H

    Rela-tipat

    mä annoin mahavaivoihin pari t-lusikallista vissyä.
  16. H

    Yöimetysten lopettaminen, miten?

    meillä yösyömisen lopetus loppui helposti. paljon helpommin kuin osasin ajatelle ja odottaa. ekana yönä annoin pullosta maitoa, kovan huudon jälkeen se alko mennä. seuraavan yönä vaihdoin vesipulloon, kovan huudon jälkeen kai totes et kun muuta ei saa niin pakko juoda tätä. kolmas ja neljäs yö...
  17. H

    nuby nokkamuki

    omani onhajonnut tai siis kolme jo!! onko jotain kestävämpää vastaavaa??? meillä ei osata juoda tuttipullosta, enkä enää viitsisi edes opettaa tuttipullolle.

Yhteistyössä