kikkoja synnytyksen käynnistymiseen?

eli olisko teillä hyviä konsteja synnytyksen käynnistymiseen? itse en vielä haluu niitä käyttää kun vasta rv 32 menossa mutta sitten parin kuukauden päästä jos niitä tarvii niin olisko hyviä keinoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaneliKaneli:
Itsellä toimi kova saunominen ja seksi, kyllä seuraavana aamuna supisteli ja illalla/yöllä sairaalaan. :) Työkaveri poimi marjoja eli kyykisteli mettässä, ehkä sinä voisit harrastaa sitä? :D
Harrastitteko tota saunomista ja seksiä vaan yhen kerran loppuraskaudessa? Meinasin vaan, että mistä sitä oikeesti tietää, että noista on mitää hyötyä vai onko vaan sattumaa, että niiden jälkeen on päässy tositoimiin.
Kylhän sitä sanotaan, että siemennesteessä on samaa ainetta kun sairaalassa käytettävässä käynnistysaineessa, mutta mä oon jotenki epäileväinen.

Toki mäkin aion noi kaikki maholliset ässät sun muut kokeilla sit kun pikkunen sais luvan tulla ulos. :D
 
Me harrastettiin molempia kyllä koko loppuraskaus, mutta juuri tuona iltana (päivä yli lasketun ajan) tarkoituksella otettiin löylyä ihan olan takaa. :) Ehkä sillä oli vain psykologinen vaikutus. Sairaalassa muuten loppui mulla supparit epiduraalin jälkeen joten jouduin hieromaan nännejäni. Niin koomiselta kun se tuntuikin niin se tehosi ja supparit palasivat. :D
 
mä siivosin edellisenä iltana koko kämpän ja vielä auton päälle.Sit illalla suihkuun ja miehen kanssa "läheisyyttä".aamulla käynnisty synnytys :)
muoks. vielä että seksiä ja suihkuttelua tietenkin harrastettiin ihan normaalisti, mulla tuntui se siivous (oikein siis koko päivän hirveen rankka siivous) olevan se käynnistäjä...
 
Vaikka seksiä ja saunaa sekä siivousta, kyykyttämistä ym.. Kävin netisstä etsimässä ohjeita mistä kehossa löytyy akupunktiopisteitä ja niitä hieroin ainakin 3 päivää edellisten toimien lisäksi... ei apua... sitten annoin periksi ja nyt vaan odotellaan.
 

Yhteistyössä