Hakutulokset

  1. I

    Loistava ja toimiva aurinkosuoja :)

    Nyt on pakko laittaa tää juttu tänne näkyviin, kun selailin noita aurinkorasvakeskusteluja. Ollaan oltu ERITTÄIN tyytyväisiä Hyphen UV-suojavaatteisiin, joissa suojakerroin on +80 kuivana, märkänä (kestää myös kloori- ja meriveden) ja kuluneena! Eikä tarvitse lisäillä rasvaa jatkuvasti ja iho...
  2. I

    Laakson sairaalassa kierukan asennus - kokemuksia?

    Neuvolasta kovasti mainostavat mahdollisuutta asennuttaa kierukka (hormoni tai kupari) Laakson sairaalassa Helsingissä, jossa opikselijat harjoittelevat opettajansa johdolla. Asetus tapahtuu ryhmätilanteessa, jossa paikalla gynegologian erikoislääkärin lisäksi kolme opiskelijaa - yksi asentaa ja...
  3. I

    Alle 1-v ja potta

    Eli lueskelin tässä tuota mainiota pottatreeniohjelmaa, ja aloin vaan miettiä että miksi on se 18 kk alaikäraja pottailuun? Olenko siis tehnyt jonkun suuren virheen kun olen pakon sanelemana tutustuttanut poikaa 8,5 kk pottaan, hän siinä tykkää istua ja pisut tulee melkein joka kerta ja muutama...
  4. I

    E-pillerit vs hormoonikierukka, kumman valitsen?

    Olen tässä lueskellut teidän kanssasisarten kokemuksia hormoonikierukasta, ja pääasiassa kokemukset tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän huonoja. Hormoonikierukka on ollut mun suunnitelmissa tulevaksi ehkäisyksi (sitten kun menkat taas joskus alkavat) mutta olen tässä alkanut miettiä hommaa...
  5. I

    Maxi-Cosi Mobin aurinkolippa

    Kokemuksia? Onko toimiva? Harkitaan sellaisen hankkimista, ei tullut talvipimeillä istuinta ostaessa mieleen... Kokeilen tältäkin puolelta, jos löytyisi kokeneita lippailijoita! :wave: Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata! :hug:
  6. I

    Maxi-Cosi Mobin aurinkolippa

    Kokemuksia? Onko toimiva? Harkitaan sellaisen hankkimista, ei tullut talvipimeillä istuinta ostaessa mieleen...
  7. I

    Paljonko maksaa 1-2 vuotiaan hoitaja

    Lyhyesti: paljonko olette maksaneet n 1-2 vuotiaan lapsen satunnaisille hoitajille (muut kuin Mannerheimin lastensuojeluliiton tädit)? Mikä on yleinen hintataso, jos esim. lapsi tarvitsisi hoitoa 0-10 h viikko vaihteleviin aikoihin ja esim. naapuri, opiskelijatuttu tms käy kotona hoitamassa...

Yhteistyössä