Hakutulokset

1. M

IIIhanaa!!!

Eikö olekkin outoa. Joskus aivan oottaa ja toivoo, että saisi olla yksin kotona, niin sitten on ihan kuin väärälle pysäkille jäänyt. Outo ja orpo olo olla yksin kotona ja sitten se nukkumaan laittaminen.. se se vasta onkin "jännää". Jänskättää niinku pikkutyttönä :D Kaikki kolaukset kuulee ja...
  2. M

Milloin juoksemaan synnytyksen jälk.?

Heipparallaa, aurinkoista kevätpäivää kaikille :) Eli milloin olette uskaltaneet aloittaa hölkkäilyn/juoksemisen synnytyksen jälkeen? ...itellä tekis kauheesti jo mieli alottaa, mut vasta niin vähän synnytyksestä et en tiiä uskaltaako vielä (et ei kohdunlaskeumaa ym. saa!) Kaikki meni niin...
  3. M

Milloin juoksemaan syn. jälkeen?

Heipparallaa, aurinkoista kevätpäivää kaikille :) Eli milloin olette uskaltaneet aloittaa hölkkäilyn/juoksemisen synnytyksen jälkeen? ...itellä tekis kauheesti jo mieli alottaa, mut vasta niin vähän synnytyksestä et en tiiä uskaltaako vielä (et ei kohdunlaskeumaa ym. saa!) Kaikki meni niin...
  4. M

poskiontelontulehdus

Epäilen että mulla on poskiontelontulehdus, koska mulla on viimeisen kahden kuukuden aikana ollut koko ajan jonkun sortin flunssaa, välillä lievempää ja välillä taas aika paljon pahempaa. Onko olemassa mitään konstia miten sen voisi itse parantaa? Terveyskeskukseen soitin ja sieltä vaan...
  5. M

Suosikkilelut - 9 v. pojat - gallup

Kyselisin muilta millaiset lelut ovat nyt muodissa eli "in" 9-vuotiailla pojilla. Millä jaksaa / haluaa leikkiä vielä kolmosluokan jälkeenkin? Vai eivätkö enää leiki leluilla?! Meidän poika haluaisi Transformersien "autoroboja", Turtleseja... kun ekaluokkalaisilla kavereillakin on! Ovatko...
  6. M

En pidä minäkään mieheni esikoisesta :(

Enpä minäkään mieheni vanhinta lasta kaipaile meidän arkeamme terrorisoimaan..Hän on kovasti samanluontoinen kuin äitinsä ja kovasti tykkäis et KAIKKI tanssisi hänen pillin mukaan ja valehtelu luonnistuu jo hyvin varsin varhaisella iällä. \|O 2 muuta heidän lapsistaan taas sitä vastoin on ihan...
  7. M

kokemuksia kuparikierukasta??

Mulla Nova-T 380 kuparikierukka ollut reilun vuoden, eikä mitään ihmeellistä oo ollu alun runsaiden vuotojen jälkeen. Suosittelen!
  8. M

Pidän kirjoittamisesta

Olen vuosimallia -64 Haluaisiko joku suht samanikäinen meili- tai kirjeystävää ihan tavallisesta perheenäidistä, jolla ei ole enää pieniä lapsia, mutta isompia kyllä. Tykkään kirjoittamisesta ja ihan tavallisten arkisten asioiden lukemisesta toisten äitien kirjoittamana. Juorulehdet ei jaksa...
  9. M

Pistäkääs tähän syntymävuosilukunne

-64.... haluaisko joku suht samanikäinen meili- tai kirjeystävää ihan tavallisesta perheenäidistä, jolla ei ole enää pieniä lapsia, mutta isompia kyllä. Tykkään kirjoittamisesta ja ihan tavallisten arkisten asioiden lukemisesta, jos kiinnostaa, niin löydät minut martsamekko@netti.fi osoitteesta
  10. M

päiväunet

nukkuuko muilla enää reilu 4vuotias päiväunia?
  11. M

Hyvä lautapeli 8-vuotiaalle?

Mikä on hyvä lautapeli 8-vuotiaalle? Onko hyviä ehdotuksia/kokemuksia? Peli ei saisi olla kestoltaan liian pitkä (esim. Monopoly) eikä liian kallis. Meillä on on Afrikan Tähti, mitkä muut lautapelit ovat tällä hetkellä suosittuja 8-vuotiaasta ylöspäin. Mieleeni tuleee Inkan Aarre, mutta sehän on...
  12. M

2001 syntyneet?

19.10 poika kys.
  13. M

Kajaanilaiset pinoon nyt!

:wave: täällä yksi ilmoittautuu joukkoon..
  14. M

2004 syntyneitä ja mistä päin?

2.7. kajaani :wave:
  15. M

Tutin vierotus?

meillä jätettiin tutti nyt,kun tyttö on 1½ vuotias.tutti oli vaan öisin,ei päivällä ollenkaan,mutta koko ensimmäisen yön itki koko ajan. nyt on kulunut muutama päivä eikä edes muista koko tuttia,että helposti se loppujen lopuksi unohtuu.
  16. M

kuunteleeko tokaluokkalaiset musiikki cd-levyjä?

Kuunteleekohan tokaluokkalaiset musiikki cd-levyjä, jos niin mitä? Meidän tokaluokkalainen kuuntelee Muumeja ja Salaisen lukukirjan lauluja, joskus harvoin Fröbelin Palikoita. Hyllyssä on myö Ella ja Aleksi, mutta sitä ei juuri kuunnella. Onko hyviä ehdotuksia uusien musiikki cd-levyjen...
  17. M

Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

\ mulle ainakin on käyny just nuin..
  18. M

\ minä olen kanssa nähnyt enneunia ja muistan kanssa vasta kun tapahtuvat.tulee semmonen ilmiö,että hei mä oon nähny tämän ennenkin..
  19. M

onko kukaan tavallaan ennustanu tulevaa tapahtumaa tai tuntenu,että jotain pahaa esim.tapahtuu?näättekö enneunia?
  20. M

Synnytys+epidermolysis bullosa

Hei! Sattuisiko kukaan tietämään/ tuntemaan ketään epidermolysis bullosaa sairastavaa synnyttänyttä naista? Itse sairastan kyseistä ihosairautta ja olen 18 vkolla raskaana. Synnytys pelottaa, ja olisi kiva saada kokemuksia aiheesta.

Yhteistyössä