Hakutulokset

  1. E

    Talopaketin pystyttäjät!!

    p a h a m a i n e i n e n Älvsby- talo :) 150 m2 KOTIA, johon olemme olleet tosi tyytväisiä. Uudelleen tekisin saman (paitsi jos olisi lottovoittaja niin sitten hirsitalon) (Juu, eihän tää oikeastaan paketti ole vaan valmistalo... Anteeksi)<br><br>
  2. E

    Talopaketin pystyttäjät!!

    asuttu puolitoista vuotta nyt omassa ok- talossa. Paketti oli, vaikka olisi omaa metsää ja rakennustaitoa - jaksamista ei kyllä olisi ollut raksaamiseen. Lattiat laitettiin itse ja laatat yms. Tosi paljon on tykätty, vaikka näitä meidän valmistaloja mollataan paljon. Rakennusmestari- isäni oli...
  3. E

    Minulla on ollut 3 keskenmenoa

    olivat kaikki varhaisvaiheessa ja totta puhuen uskon, että on sattumaa. Tai osin - osin voi olla nimittäin syynä sairauteni. Siitä johtuen ei tutkitakaan vielä. Katsotaan nyt, jospa onnistuisin vielä tulemaan raskaaksi - hedelmällisyys nimittäin kanssa laskenut varmasti. (Ennen riitti pelkkien...
  4. E

    Äitejä vm -78?

    Pojat 7- ja 9- v. ja kolmatta kuumeillaan :)
  5. E

    Minulla on ollut 3 keskenmenoa

    ja rankkaa ollut, vaikka olleet alkuvaiheessa. Yritän akatella niin, että se on aika luonnollista kuitenkin. Ei taida paljon lohduttaa tämän asian kanssa kipuilevia, mutta voimia silti kaikille teille :hug:

Yhteistyössä