Hakutulokset

  1. S

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    tää on luultavimmin iskiasta..syytä en oikein osaa sanoa miksi se rupeisi alkuraskaudessa vaivaamaan..loppuraskaudessa iskias vaivaa muistaakseni sen takia,että lapsi painaa kohdussa hermoon joka säteilee just iskiakseen..jos joku tietää oikeemmin niin kirjoita vaan.en oo varma asiasta.
  2. S

    UUSI TUTKIMUS ETTÄ TIHEÄ SEKSI LISÄÄ RASKAUTUMISEN TODENNÄKÖISYYTTÄ

    meillä myös tärppäsi juuri tuolla joka päiväisellä seksillä,mutta vain kerran päivässä. oon lukenu jostain,että ei toikaan tyyli pakosta auta,jos miehen spermassa on edes vähän "vikaa" niin parempi olisi joka toinen päivä.mutta jos miehen tavara on kunnossa,niin tää olis parempi keino
  3. S

    Ovis keskenmenon jälkeen?

    hei! ovis tulee vasta sitten keskenmenon jälkeen,kun hcg-hormoni on hävinnyt tai mennyt alle 5. tuskinpa toi autto,mutta jos sulta on mitattu hcg:tä niin tiedät suunnilleen missä mennään.
  4. S

    kn kyselisin

    "Sulkeutuuko synnyttäneillä tuo kn kokonaan kiinni jos on raskautunut??? " ei sulkeudu,eli et oo epänormaali.
  5. S

    kn kyselisin

    edellisessä raskaudessa(tm) kn nousi,meni kovaksi ja kiinni noin kolme päivää ennenku menkkojen olis pitäny alkaa. nyt on taas sama tilanne,kp 32/31-?(menossa tm:n jälkeinen kierto),hetki sitten huomasin kn nousseen taas ylemmäs ja on kovempi ja kiinni enemmän.negan testasin kp...
  6. S

    onko teillä ollut kiinnittymis vuotoa?

    voikos kiinnittymisvuotoa tulla jo kolme päivää oletetusta oviksesta???(en siis oo tikutellut enkä mitää,kohdunnapukasta epäilin)..mulla tuli kerran pyyhkiessä valkovuodon seassa kirkasta verta ihan tosi vähän....
  7. S

    kohdunnipukasta...taas :)

    kun raskauduin(joka oli sittemmin tuulimuna),kn nousi,oli kova ja kiinni.toi tapahtu noin 3 päivää ennenku menkkojen olis pitäny alkaa
  8. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    joo saa kysyä,se tais mennä heti ovulaation jälkeen kii ym..en silloin niin tutkaillu,oikeestaan vasta viimeisen viikon räpelsin sitä.
  9. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    tässä kierrossa oon nyt kokeillu ennen menkkoja muutaman päivänä.kp 41/40 tällä hetkellä,mulla on ollut kn kova,korkeella ja kiinni,ja tänä aamuna sain haamuplussan testiin.
  10. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    lisäystä edelliseen: olisko ollu pari kolme päivää ennen menkkoja kn oli auki,ja hieman alempana.
  11. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    juu ei ollu raskaudesta kyse,vaikka niin olisin toivonutkin niinkuin monet täällä.
  12. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    joo,no kokeilin tossa pari tuntia sitte kohdunnapukkaa..ei löytynyt..se on mennyt hukkaan :whistle:
  13. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    testasin tänään,kp 31/31...tuli ehkä tosi haalee haamu tai viivanpaikka..noh sit ku testiaika umpeutui,siitä noin 10min. niin oli tullut selvä roskishaamu.aika jännää,ennen en oo kyllä saanut edes roskishaamua...pitää testata taas ylihuomenna tai myöhemmin...siis jos menkat ei ala.
  14. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    mulla tuli yhtäkkiä mieleen tällainen juttu,kun edellisissä kierroissa just muutama päivä ennen menkkoja on tuntunut aika kovaa kipuilua kn alueella seksiä harrastaessa......MUTTA nyt siis ei oo tullut kipeetä sinne kn alueelle.elikkä korkeammalla kyllä on selvästikin.voi,voi...nyt alkas toiveet...
  15. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    kokeilin taas aamullakin,niin en meinaa millään ylettyä siihen,tai siis nyt aamulla en löytänyt ollenkaan.tiedän,että se on aamulla ylempänä.mutta kun illallakaan en meinannut löytää,ihan vähän vain hipaisin
  16. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    kävin nyt sit minäki kokeilemas(ensimmäistä kertaa)oli tosi korkeella,enkä meinannut ylettyä,kova se mielestäni on,mutten oo varma.niin kokeilen seisaaltani niin että toinen jalka oli korkeella,olisko ollu parempi kokeilla jotenkin muulla lailla. nyt kp 25/31,oireina on nyt jatkuva näläntunne...
  17. S

    Mammaksin r-testin haamuista, tietääkö joku??

    mulla on tullut viivanpaikkoja just niillä..eli ei raskautta,vaikka kuinka toivottu.toki mäki oon kattellu jossain auringonvalos,pyöritelly ja käännelly,ja viivanpaikka sieltä näkyy ainakin,jos siis tarvii katsella oikein tosi tosi tarkasti
  18. S

    tätiä ei näy pillereiden lopetuksen jälkee

    joo no täällä on kans kokemusta tuosta.tyhjennys tuli normaalisti,seuraava kierto oli 80,sitä seuraava 60 ja viimeisin oli jo 31..eli vähän yli puoli vuotta meni mun kierron tasaamiseen,ja söin vain vuoden pillereitä.terveyskeskuksessa käskevät odotella kolmisen kuukautta ja sitten soittaa...

Yhteistyössä