Ovis keskenmenon jälkeen?

Siinäpä se kysymys eli tuleeko ovis ennen kuukautisia vai miten? Varhainen keskenmeno ja nyt laskujen mukaan ovista oottelen et pääsis uutta yrittään, mut ei vain näy ja tikut loppuu kohta kesken.. |O
 
Kiitos vastauksesta. Eipä vain oo ikinä mitattu ja nytkin ei lääkärikäynnille ollu syytä kun ns. biokemiallinen raskaus ilmeisesti kyseessä. Mutta se kuitenkin voi tulla ennen seuraavia kuukautisia kuiteskin kun lääkärikin sanoi et heti voi yrittää odottamatta uutta kiertoa? On vain vissiin pari päivää myöhäses sitten va jospa tulee..
 
mulla oli varhainen km, ehdin olla noin viikon raskaana...
sit ku vuodot alkoi, tilasin Gynen, olin siel 3 vuotopäivänä ja kaikki oli tullut/tulossa ulos ja ultratessaan hän totes ett munasarjat jo täysissä toimissa, veikkas ovista sen mukaan parin viikon päähän...

mutta kuten yleensä, taitaa nämäkin olla hyvin yksilöllisiä juttuja.

tsemppiä!!
 
Kiitos Pamu k, tuo piristi mieltä =) Minäkin kerkesin noin viikon olla raskaana ennen ku vuoto alko. Luulisin et kaikki tuli pois, oli se niin runsasta ja kesti viikon verran suunnilleen ennen ku loppu. Ja siitä on nyt viikon verran aikaa et voiha se hyvin heittää tuon jälkeen. Pitää pitää vipinää peiton alle ni ei pääse ohi lipsahtaan vaik tikut loppuukin :D
 
Mulla sama homma.. Eli viikon kerkesin plussasta iloita kun alkoi vuoto. Vuodon ensimmäisestä päivästä laskin kiertopäiviä ja kp 13 ja 14 napsahti ovis testiin vahva plussa!! Ja tämän tulosta nyt sitten odotellaan jännityksellä!!
 

Yhteistyössä