onko teillä ollut kiinnittymis vuotoa?

näin
Hmm... siis kiinnittyminenhän tapahtuu vasta 5-7 päivää oviksesta (munasolulla kestää sen verran matkustaa kohtuun) eli kiinnittymisvuoto tulee noin sen viikon päästä oviksesta jos on tullakseen. Joillakin on oviksen aikaan ovisvuotoa, ei liity raskautumiseen. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Hmm... siis kiinnittyminenhän tapahtuu vasta 5-7 päivää oviksesta (munasolulla kestää sen verran matkustaa kohtuun) eli kiinnittymisvuoto tulee noin sen viikon päästä oviksesta jos on tullakseen. Joillakin on oviksen aikaan ovisvuotoa, ei liity raskautumiseen. :wave:
Näin ja mulla tuli kiinnittymisvuotoa ja tajusin sen vasta jälkeenpäin kun olin tehnyt neljä raskaustestiä :heart: :LOL:
 
Nanna
Aivan, siis kiinnittymisvuoto tulee jos on tullakseen niin yhdynnästä 5-7vrk:n kuluttua.
Joillakin oviksen aikaan tulevat limat voi olla vaaleanpunaista, mutta se ei siis liity millään lailla kiinnittymiseen, eihän se voikkaan liittyä koska ovulaatio on vasta menossa.
 
voikos kiinnittymisvuotoa tulla jo kolme päivää oletetusta oviksesta???(en siis oo tikutellut enkä mitää,kohdunnapukasta epäilin)..mulla tuli kerran pyyhkiessä valkovuodon seassa kirkasta verta ihan tosi vähän....
 
vieras
eka raskaudessa mulla oli kiinnittymisvutoa, tokassa ei. ovulaatiovuoto on eri asia kuin kiinnittymisvuoto. Alkiohan kiinnittyy kohdun seinämään muistaakseni 7-10vrk oviksen jälkeen.
 

Yhteistyössä