Hakutulokset

1. M

tä? MENKAT NÄIN NOPEESTI SYNNYTYKSESTÄ??

SYNNYTIN KOLME VIIKKOA SITTEN JA JÄLKIVUOTO LOPPUI MUUTAMA PÄIVÄ SITTEN JA SAMANTIEN ALKOIN MENKAT..? KAI? VUOTO ON SAMANLAISTA KUIN MENKOISSA.. MUTTA ONKO MAHOLLISTA ETTÄ MENKAT ALKAA NÄINKIN NOPEESTI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN?? vai mitä muuta tämä vuoto voisi olla?? :ashamed:
  2. M

menkat melkein heti synnytyksen jälkeen? täh

3 viikkoa on synnytyksestä ja jälkivuot loppui tossa muutama päivä sitten ja samalla alkoi menkat..? kai.. ainakin samanlaista vuotoa kun menkoissa. voiko olla mahollista että näin nopeasti menkat alkaa synnytyksestä?? kellään samalnlaista :( vai mitäköhän tää vuoto vois olla?
  3. M

Minkä nimiiä kaksosia täällä on?

Meil on Jessica-Emilia ja Jannica-Emilia, ku mun oma nimi on emilia. Isoveli on Jesse-Petteri, Petteri on mun poikaystävä. Nyt rv 14.
  4. M

Raskaanako?

musta tuo kuulostaa aika vastuutomalta ja tyhmältä. et ole mielestäni todellakaan valmis äidilsi jos teet tuollaisia typeryyksiä. 16.v kyllä jo tietää mikä on ehkäisy ja sen pitäisi sitä myöskin käyttää jos ei halua tulla raskaaksi ja olet mielestäni käyttäytynyt todella vastuutomasti että en...
  5. M

nuoreja hauskoja äitejä!

\ joo no mun maili on susa_korventaus@hotmail.com eli siin on sit mese samassa jos sullakin on. muutkin voivat lisätä listaan :)
  6. M

Lahtelaiset äidit?

myös lähellä lahtea kyll vast tuleva äiti kesällä mut salpakankaalta.
  7. M

nuoreja hauskoja äitejä!

\ no heippa:D en pitkää aikaa kerenny täällä käymää. no mä asun lahdessa ja ku opiskelen täällä mutta olen helsinkiläinen ja menen kätilöopistolle synnyttää. entäs sinä?? :)
  8. M

nuoreja hauskoja äitejä!

\ 20.6 on laskettu aika :)
  9. M

nuoreja hauskoja äitejä!

\ musta on vasta tulossa äiti :) yleensä nuoret äidit ovat hauskempia kun vnhemmat :D huumorin taju tallella.

Yhteistyössä